abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221542268
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 11:24 schreef GwaiLow het volgende:
Dit is absoluut geen vreemdgaan. Als je een lange relatie hebt kan het soms leuk zijn om te testen hoe goed je nog in de markt ligt. Ik begrijp best dat mannen daar geen idee meer van hebben als ze 8+ jaar in een relatie zitten. Ik weet dat dit bij veel mannen voor een soort mentale boost heeft gezorgd (als ze nog goed in de markt lagen), en het de eigen relatie ook weer leuker en spannender heeft gemaakt. En als je merkt dat je niet zo goed meer in de markt ligt kan dit een soort van rust geven.

Uiteraard zullen er ook genoeg voorbeelden zijn waarbij het fout is gelopen.
Wat is het nut om te weten dat je goed in "de markt"ligt?

Als je een vaste relatie(monogaam) hebt maakt het toch geen verschil of er 1 of 1000 vrouwen je leuk vinden.

Als je de bevestiging zoekt bij meerdere vrouwen zou ik niet kiezen voor een monogame relatie
pi_221542289
quote:
7s.gif Op maandag 10 augustus 2026 11:32 schreef ffoyle-involutus het volgende:
Imo telt het niet als vreemdgaan (tenzij je ook daadwerkelijk berichten naar iemand gaat versturen) maar waarom zou je?
Waarom schrijf je je in op een datingsite ls je niet wil daten.
Als ik een leuke man/vrouw tegenkom op een datingsite die met niemand wil daten, maar alleen aandacht wil, laat ik die verwijderen. Genoeg Ghosts op deze site.
  Moderator maandag 10 augustus 2026 @ 13:41:42 #53
38824 crew  Droopie
pi_221542312
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 13:35 schreef Trademarker het volgende:

[..]
Waarom schrijf je je in op een datingsite ls je niet wil daten.
Als ik een leuke man/vrouw tegenkom op een datingsite die met niemand wil daten, maar alleen aandacht wil, laat ik die verwijderen. Genoeg Ghosts op deze site.
Volgende week een topic van een andere user dat op tinder alleen maar mensen zitten die willen weten of ze nog in the game zitten.

Als je wilt weten of je nog in the game bent, dan is de kans groot dat je er nooit in gezeten hebt.
Hell To The Liars
pi_221542345
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 13:41 schreef Droopie het volgende:

[..]
Volgende week een topic van een andere user dat op tinder alleen maar mensen zitten die willen weten of ze nog in the game zitten.

Als je wilt weten of je nog in the game bent, dan is de kans groot dat je er nooit in gezeten hebt.
Of je inschrijven op Bullchat. Als je daar goed in de markt ligt weet je het ook. Heeft je relatie ook een nieuwe dimensie
  maandag 10 augustus 2026 @ 15:39:40 #55
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_221542932
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 09:21 schreef incel het volgende:
Vrouwen die bijv. al in een relatie zitten die dragen toch ook nog gewoon make-up buitenshuis?
Wacht even, dus het dragen van make up buitenshuis staat gelijk aan vreemd gaan?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_221543137
Ja! absoluut.

Maar dat wist de TS zelf ook al wel! :+

Je gaat naar een omgeving waar mensen mensen zoeken voor een relatie of seks of iets in die trand en niet om te kijken hoeveel mensen jou lekker vinden (en jij hun anders werkt het niet).

Nee dat is gewoon kijken of er ergens groener gras te vinden is.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Moderator maandag 10 augustus 2026 @ 17:04:40 #57
441859 crew  Lenny77
pi_221543236
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 15:39 schreef karr-1 het volgende:

[..]
Wacht even, dus het dragen van make up buitenshuis staat gelijk aan vreemd gaan?
Ja dat mag alleen binnenshuis O-)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221543371
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 15:39 schreef karr-1 het volgende:

[..]
Ik snap deze TS ook allang niet meer...
Staatsondermijnende linkse sneuneus en klimaat mongool
pi_221543477
Ik vind het niet vreemdgaan maar wel sneu gedrag en zou het niet leuk vinden. Misschien omdat er ook onzekerheid uit spreekt die blijkbaar niet besproken wordt en het is stiekem. Als vriend zegt joh, zou ik leuk vinden, do you mind dan is er een gesprek mogelijk en vindt het tbf geen ramp maar stiekem, nah bro.
pi_221543487
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2026 17:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja dat mag alleen binnenshuis O-)
En alleen als er geen andere mannen/vrouwen in huis zijn dan jouw vriend/vriendin/man/vrouw. 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')