Wat is het nut om te weten dat je goed in "de markt"ligt?quote:Op maandag 10 augustus 2026 11:24 schreef GwaiLow het volgende:
Dit is absoluut geen vreemdgaan. Als je een lange relatie hebt kan het soms leuk zijn om te testen hoe goed je nog in de markt ligt. Ik begrijp best dat mannen daar geen idee meer van hebben als ze 8+ jaar in een relatie zitten. Ik weet dat dit bij veel mannen voor een soort mentale boost heeft gezorgd (als ze nog goed in de markt lagen), en het de eigen relatie ook weer leuker en spannender heeft gemaakt. En als je merkt dat je niet zo goed meer in de markt ligt kan dit een soort van rust geven.
Uiteraard zullen er ook genoeg voorbeelden zijn waarbij het fout is gelopen.
Waarom schrijf je je in op een datingsite ls je niet wil daten.quote:Op maandag 10 augustus 2026 11:32 schreef ffoyle-involutus het volgende:
Imo telt het niet als vreemdgaan (tenzij je ook daadwerkelijk berichten naar iemand gaat versturen) maar waarom zou je?
Volgende week een topic van een andere user dat op tinder alleen maar mensen zitten die willen weten of ze nog in the game zitten.quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:35 schreef Trademarker het volgende:
[..]
Waarom schrijf je je in op een datingsite ls je niet wil daten.
Als ik een leuke man/vrouw tegenkom op een datingsite die met niemand wil daten, maar alleen aandacht wil, laat ik die verwijderen. Genoeg Ghosts op deze site.
Of je inschrijven op Bullchat. Als je daar goed in de markt ligt weet je het ook. Heeft je relatie ook een nieuwe dimensiequote:Op maandag 10 augustus 2026 13:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Volgende week een topic van een andere user dat op tinder alleen maar mensen zitten die willen weten of ze nog in the game zitten.
Als je wilt weten of je nog in the game bent, dan is de kans groot dat je er nooit in gezeten hebt.
Wacht even, dus het dragen van make up buitenshuis staat gelijk aan vreemd gaan?quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:21 schreef incel het volgende:
Vrouwen die bijv. al in een relatie zitten die dragen toch ook nog gewoon make-up buitenshuis?
Ja dat mag alleen binnenshuisquote:Op maandag 10 augustus 2026 15:39 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Wacht even, dus het dragen van make up buitenshuis staat gelijk aan vreemd gaan?
Ik snap deze TS ook allang niet meer...quote:Op maandag 10 augustus 2026 15:39 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Wacht even, dus het dragen van make up buitenshuis staat gelijk aan vreemd gaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |