En dan ook nog iets voor herhaaldelijke overtredingen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 18:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Of een sinus formule die als multiplier werkt bij snelheidsovertredingen, kortom hoe hoger de overschrijding hoe hoger het bedrag per kilometer.
Die staan er al jaren, 90% van flitskasten zijn leeg.quote:Op maandag 10 augustus 2026 18:54 schreef havanagila het volgende:
Zet dan ook meteen wat lokpalen neer, kun je extra boetes uitdelen.
Dat is te lastig, omdat daar geen kentekenplaat op zit. Dan moet handhaven mensenwerk zijn, waar nou juist gebrek aan is. En het kost daardoor meer dan het oplevert.quote:Op maandag 10 augustus 2026 18:56 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Doe eerst maar iets tegen asociale fatbikers en wielrenners.
Dat is imo wel een goeie. Bij herhaaldelijk de fout in, een flinke opslag op de boete. Dan pak je de hufters waar je ze wil raken en de mensen die een eerlijk foutje maken raak je dan nog niet te hard.quote:Op maandag 10 augustus 2026 18:48 schreef pmponer het volgende:
[..]
En dan ook nog iets voor herhaaldelijke overtredingen.
Gast, ik heb zeer veel kilometers op mijn naam staan, in binnen- en buitenland en nog in geen 30 jaar een boete gehad, behalve een parkeerboete, die volledig terecht was. Dan vraag ik mij af, hoe kan het dat het mijn vele werk onderweg ik nooit een boete heb gehad en dat jij iedereen en alles verwijt over jouw boetehistorie? Misschien eens een keer tijd om in de spiegel te kijken, om wat beter op te letten. Zo moeilijk is het niet.quote:Op maandag 10 augustus 2026 15:22 schreef Pajanus het volgende:
[..]
ik ga er geen km zachter van rijden in ieder geval, dus het gewenste effect is ongeveer precies 0,0.
Gast 'Ik rij ook auto en ik krijg nooit boetes' dat zegt niks ,als jij de hele dag onderweg bent dan krijg je geheid weleens een boete want in NL veranderd de maximumsnelheid ongeveer 80x per km.
Wel een goede insteek heb jij 'als het mij niet gebeurt maak het toch geen zak uit'
Net zoals een pedofiel zegt: doe eerst maar eens wat aan potloodventers?quote:Op maandag 10 augustus 2026 18:56 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Doe eerst maar iets tegen asociale fatbikers en wielrenners.
Geluk gehad dan. Ik hoor het wel vaker om welk onderwerp het gaat.Ik maak nooooit fouten. Ik maak ze vandaag de dag nog.quote:Op maandag 10 augustus 2026 19:43 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Gast, ik heb zeer veel kilometers op mijn naam staan, in binnen- en buitenland en nog in geen 30 jaar een boete gehad, behalve een parkeerboete, die volledig terecht was. Dan vraag ik mij af, hoe kan het dat het mijn vele werk onderweg ik nooit een boete heb gehad en dat jij iedereen en alles verwijt over jouw boetehistorie? Misschien eens een keer tijd om in de spiegel te kijken, om wat beter op te letten. Zo moeilijk is het niet.
Boetes zijn je eigen verantwoordelijkheid, niet die van een ander. Het opblazen van camera's geeft alleen je eigen onmacht weer.
Deze mobiele flitspalen zullen je ongetwijfeld een keer op de foto zetten. Ze duiken namelijk op de meest vunzige plekken op (transitiezones autosnelweg-regulier verkeer bijvoorbeeld).quote:Op maandag 10 augustus 2026 19:43 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Gast, ik heb zeer veel kilometers op mijn naam staan, in binnen- en buitenland en nog in geen 30 jaar een boete gehad, behalve een parkeerboete, die volledig terecht was. Dan vraag ik mij af, hoe kan het dat het mijn vele werk onderweg ik nooit een boete heb gehad en dat jij iedereen en alles verwijt over jouw boetehistorie? Misschien eens een keer tijd om in de spiegel te kijken, om wat beter op te letten. Zo moeilijk is het niet.
Boetes zijn je eigen verantwoordelijkheid, niet die van een ander. Het opblazen van camera's geeft alleen je eigen onmacht weer.
Nee hoorquote:Op maandag 10 augustus 2026 11:34 schreef Oud_student het volgende:
Vroeger had je de Tuf Tuf Club, die had een site met brandene flitspalen of palen met een opgehangen politiepop.
Helaas kan ik de plaatjes niet meer vinden (verwijderd?)
[ afbeelding ]
"1 op de 3 keer heeft te hoge snelheid er altijd wat mee te maken"quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bert Woudenberg ook niet, evenals zijn knechten:
Bekijk deze YouTube-video
Ja ja geweldig. Deze uutzendingen spreken boekdelen. P de Vries, als je mij ziet mag je rustig 70 km te hard rijden. Heerlijk die uitzendingen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bert Woudenberg ook niet, evenals zijn knechten:
Bekijk deze YouTube-video
Ik moet zelfs dat T-shirt nog ergens hebben liggen.quote:
Ik ben hem kwijtquote:Op maandag 10 augustus 2026 20:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik moet zelfs dat T-shirt nog ergens hebben liggen.
Ja! Het past zelfs nog!
[ afbeelding ]
Het maken van fouten is heel iets anders dan het niet opvolgen van regels. Het opvolgen van regels is gemakkelijk, het niet maken van fouten is moeilijk.quote:Op maandag 10 augustus 2026 19:49 schreef Cherni het volgende:
[..]
Geluk gehad dan. Ik hoor het wel vaker om welk onderwerp het gaat.Ik maak nooooit fouten. Ik maak ze vandaag de dag nog.
Volgens het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) hadden in januari 2024 ruim 127.000 huishoudens problematische schulden door achterstallige verkeersboetes.quote:Op maandag 10 augustus 2026 23:29 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Het maken van fouten is heel iets anders dan het niet opvolgen van regels. Het opvolgen van regels is gemakkelijk, het niet maken van fouten is moeilijk.
Het opvolgen van regels is makkelijk omdat je een klok voor je neus hebt en je ogen hebt die stoplichten en borden zien. Daarom geloof ik niet zo in dat verhaal van die psycholoog en al helemaal niet dat mensen geen rekeningen meer kunnen betalen door boetes. Als dat zo is, heb je aardig gescoord bij het CJIB, van één of twee boetes kom je echt niet in de problemen, en je kunt ook in termijnen betalen. Het AD-artikel noemt trouwens nergens een bron bij de stelling dat experts hebben beweerd dat boetes geen effect hebben. En ik heb het vermoeden dat ze een psycholoog van de koude grond hebben geplukt.
Dat zijn veelal van die sukkels met hun telefoon in de hand. Die kunnen echt niet rijden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 08:04 schreef pmponer het volgende:
[..]
Volgens het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) hadden in januari 2024 ruim 127.000 huishoudens problematische schulden door achterstallige verkeersboetes.
Je kan je denk ik wel voorstellen dat dit niet alleen om noitaire hardrijders gaat.
netto of bruto inkomen? toeslagen meegerekend of niet?quote:Op maandag 10 augustus 2026 15:31 schreef pmponer het volgende:
[..]
Naar mijn mening zou het gewoon een percentage van je inkomen moeten zijn, dan is de pijn overal hetzelfde.
goed dat je de aanname maakt dat ik constant boetes rijd? -klopt niks van.quote:Op maandag 10 augustus 2026 19:43 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
En dat is nou net het probleem met wegen zoals getoond op de foto in de OP.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 08:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat zijn veelal van die sukkels met hun telefoon in de hand. Die kunnen echt niet rijden.
Ik rijd heel graag auto. En ik rijd eigenlijk zonder op de maximum snelheden te letten, Gewoon go with the flow of in mijn eigen tempo. Gelukkig dankzij Flitsmeister eigenlijk nooit meer boetes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |