abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 augustus 2026 @ 18:48:13 #126
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221543698
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 18:36 schreef raptorix het volgende:

[..]
Of een sinus formule die als multiplier werkt bij snelheidsovertredingen, kortom hoe hoger de overschrijding hoe hoger het bedrag per kilometer.
En dan ook nog iets voor herhaaldelijke overtredingen.
Drop you like an ill, bad habit
pi_221543723
Zet dan ook meteen wat lokpalen neer, kun je extra boetes uitdelen.
pi_221543728
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2026 18:54 schreef havanagila het volgende:
Zet dan ook meteen wat lokpalen neer, kun je extra boetes uitdelen.
Die staan er al jaren, 90% van flitskasten zijn leeg.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_221543729
Doe eerst maar iets tegen asociale fatbikers en wielrenners.
pi_221543881
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2026 18:56 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Dat is te lastig, omdat daar geen kentekenplaat op zit. Dan moet handhaven mensenwerk zijn, waar nou juist gebrek aan is. En het kost daardoor meer dan het oplevert.
Camera’s doen het altijd zolang de accu’s prik hebben. Easy money.

Onze overheid is gek op easy money
pi_221543903
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 18:48 schreef pmponer het volgende:

[..]
En dan ook nog iets voor herhaaldelijke overtredingen.
Dat is imo wel een goeie. Bij herhaaldelijk de fout in, een flinke opslag op de boete. Dan pak je de hufters waar je ze wil raken en de mensen die een eerlijk foutje maken raak je dan nog niet te hard.
pi_221544010
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 15:22 schreef Pajanus het volgende:

[..]
ik ga er geen km zachter van rijden in ieder geval, dus het gewenste effect is ongeveer precies 0,0.
Gast 'Ik rij ook auto en ik krijg nooit boetes' dat zegt niks ,als jij de hele dag onderweg bent dan krijg je geheid weleens een boete want in NL veranderd de maximumsnelheid ongeveer 80x per km.

Wel een goede insteek heb jij 'als het mij niet gebeurt maak het toch geen zak uit'
Gast, ik heb zeer veel kilometers op mijn naam staan, in binnen- en buitenland en nog in geen 30 jaar een boete gehad, behalve een parkeerboete, die volledig terecht was. Dan vraag ik mij af, hoe kan het dat het mijn vele werk onderweg ik nooit een boete heb gehad en dat jij iedereen en alles verwijt over jouw boetehistorie? Misschien eens een keer tijd om in de spiegel te kijken, om wat beter op te letten. Zo moeilijk is het niet.

Boetes zijn je eigen verantwoordelijkheid, niet die van een ander. Het opblazen van camera's geeft alleen je eigen onmacht weer.
pi_221544023
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2026 18:56 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Net zoals een pedofiel zegt: doe eerst maar eens wat aan potloodventers?
pi_221544044
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 19:43 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Gast, ik heb zeer veel kilometers op mijn naam staan, in binnen- en buitenland en nog in geen 30 jaar een boete gehad, behalve een parkeerboete, die volledig terecht was. Dan vraag ik mij af, hoe kan het dat het mijn vele werk onderweg ik nooit een boete heb gehad en dat jij iedereen en alles verwijt over jouw boetehistorie? Misschien eens een keer tijd om in de spiegel te kijken, om wat beter op te letten. Zo moeilijk is het niet.

Boetes zijn je eigen verantwoordelijkheid, niet die van een ander. Het opblazen van camera's geeft alleen je eigen onmacht weer.
Geluk gehad dan. Ik hoor het wel vaker om welk onderwerp het gaat.Ik maak nooooit fouten. Ik maak ze vandaag de dag nog.
  maandag 10 augustus 2026 @ 19:51:02 #135
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221544050
quote:

[..]

Deze mobiele flitspalen zullen je ongetwijfeld een keer op de foto zetten. Ze duiken namelijk op de meest vunzige plekken op (transitiezones autosnelweg-regulier verkeer bijvoorbeeld).

Ben je overigens al eens voorgedragen voor een lintje?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 10 augustus 2026 @ 19:58:03 #136
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221544099
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 11:34 schreef Oud_student het volgende:
Vroeger had je de Tuf Tuf Club, die had een site met brandene flitspalen of palen met een opgehangen politiepop.
Helaas kan ik de plaatjes niet meer vinden (verwijderd?)

[ afbeelding ]
Nee hoor :7

Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_221544104
Ik heb ook maar 1 maal een boete voor snelheid gehad. En mijn partner sinds kort dan ook een keer.

Maar dat is gewoon een kwestie van geluk hebben gehad. Ik zal vast vaker harder hebben gereden dan is toegestaan. Ben ook geen heilige op dat gebied.

Rij meestal ook met het verkeer mee. En ik gebruik geen FM om plots op de rem te trappen. IK liet de hap meestal uitrollen. En op wegen waar je dagelijks komt is dat makkelijk om voortijdig gas los te laten ipv fors te remmen. En ja dan bereik je niet precies de 50 maar rij je mogekijk nog 55 vanaf de 80.
  maandag 10 augustus 2026 @ 20:05:39 #138
24533 ACT-F
pi_221544158
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2026 19:59 schreef Cherni het volgende:
Ben ook geen heilige op dat gebied.

Bert Woudenberg ook niet, evenals zijn knechten:

Bekijk deze YouTube-video
  maandag 10 augustus 2026 @ 20:13:08 #139
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221544240
quote:
10s.gif Op maandag 10 augustus 2026 20:05 schreef ACT-F het volgende:

[..]

"1 op de 3 keer heeft te hoge snelheid er altijd wat mee te maken"

Lol.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221544487
quote:
10s.gif Op maandag 10 augustus 2026 20:05 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Ja ja geweldig. Deze uutzendingen spreken boekdelen. P de Vries, als je mij ziet mag je rustig 70 km te hard rijden. Heerlijk die uitzendingen.

pi_221544538
quote:
6s.gif Op maandag 10 augustus 2026 19:58 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Nee hoor :7

[ afbeelding ]
Ik moet zelfs dat T-shirt nog ergens hebben liggen. :7

Ja! Het past zelfs nog!

[ Bericht 7% gewijzigd door Sodeknetters op 10-08-2026 20:52:56 ]
  maandag 10 augustus 2026 @ 20:59:15 #142
24533 ACT-F
pi_221544711
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 20:41 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Ik moet zelfs dat T-shirt nog ergens hebben liggen. :7

Ja! Het past zelfs nog!
[ afbeelding ]
Ik ben hem kwijt :'(
pi_221545686
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 19:49 schreef Cherni het volgende:

[..]
Geluk gehad dan. Ik hoor het wel vaker om welk onderwerp het gaat.Ik maak nooooit fouten. Ik maak ze vandaag de dag nog.
Het maken van fouten is heel iets anders dan het niet opvolgen van regels. Het opvolgen van regels is gemakkelijk, het niet maken van fouten is moeilijk.
Het opvolgen van regels is makkelijk omdat je een klok voor je neus hebt en je ogen hebt die stoplichten en borden zien. Daarom geloof ik niet zo in dat verhaal van die psycholoog en al helemaal niet dat mensen geen rekeningen meer kunnen betalen door boetes. Als dat zo is, heb je aardig gescoord bij het CJIB, van één of twee boetes kom je echt niet in de problemen, en je kunt ook in termijnen betalen. Het AD-artikel noemt trouwens nergens een bron bij de stelling dat experts hebben beweerd dat boetes geen effect hebben. En ik heb het vermoeden dat ze een psycholoog van de koude grond hebben geplukt.
pi_221545765
quote:
9s.gif Op maandag 10 augustus 2026 20:59 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Ik ben hem kwijt :'(
Zo te lezen meerdere oudgedienden van de TTC hier…
  Moderator dinsdag 11 augustus 2026 @ 00:32:24 #145
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221545784
Die naam was toch gepikt van een vrij lugubere Suske en Wiske?

[ Bericht 2% gewijzigd door vul_maar_in op 11-08-2026 01:05:53 ]
Gute Nacht Freunde. Es wird Zeit für mich zu gehen. Was ich noch zu sagen hätte...
dauert eine Zigarette. Und ein letztes Glas im Stehen
  dinsdag 11 augustus 2026 @ 08:04:06 #146
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221546094
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 23:29 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Het maken van fouten is heel iets anders dan het niet opvolgen van regels. Het opvolgen van regels is gemakkelijk, het niet maken van fouten is moeilijk.
Het opvolgen van regels is makkelijk omdat je een klok voor je neus hebt en je ogen hebt die stoplichten en borden zien. Daarom geloof ik niet zo in dat verhaal van die psycholoog en al helemaal niet dat mensen geen rekeningen meer kunnen betalen door boetes. Als dat zo is, heb je aardig gescoord bij het CJIB, van één of twee boetes kom je echt niet in de problemen, en je kunt ook in termijnen betalen. Het AD-artikel noemt trouwens nergens een bron bij de stelling dat experts hebben beweerd dat boetes geen effect hebben. En ik heb het vermoeden dat ze een psycholoog van de koude grond hebben geplukt.
Volgens het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) hadden in januari 2024 ruim 127.000 huishoudens problematische schulden door achterstallige verkeersboetes.

Je kan je denk ik wel voorstellen dat dit niet alleen om noitaire hardrijders gaat.
Drop you like an ill, bad habit
pi_221546214
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 08:04 schreef pmponer het volgende:

[..]
Volgens het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) hadden in januari 2024 ruim 127.000 huishoudens problematische schulden door achterstallige verkeersboetes.

Je kan je denk ik wel voorstellen dat dit niet alleen om noitaire hardrijders gaat.
Dat zijn veelal van die sukkels met hun telefoon in de hand. Die kunnen echt niet rijden.

Ik rijd heel graag auto. En ik rijd eigenlijk zonder op de maximum snelheden te letten, Gewoon go with the flow of in mijn eigen tempo. Gelukkig dankzij Flitsmeister eigenlijk nooit meer boetes.
  dinsdag 11 augustus 2026 @ 08:54:11 #148
443733 Pajanus
grgr pajanus
pi_221546219
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 15:31 schreef pmponer het volgende:

[..]
Naar mijn mening zou het gewoon een percentage van je inkomen moeten zijn, dan is de pijn overal hetzelfde.
netto of bruto inkomen? toeslagen meegerekend of niet?
Lachen joh.
  dinsdag 11 augustus 2026 @ 08:56:03 #149
443733 Pajanus
grgr pajanus
pi_221546225
quote:

[..]

goed dat je de aanname maakt dat ik constant boetes rijd? -klopt niks van.
Laatste boete is van meer dan een jaar terug terwijl ik zo'n 40.000km per jaar op de weg zit.
Lachen joh.
pi_221546290
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 08:51 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Dat zijn veelal van die sukkels met hun telefoon in de hand. Die kunnen echt niet rijden.

Ik rijd heel graag auto. En ik rijd eigenlijk zonder op de maximum snelheden te letten, Gewoon go with the flow of in mijn eigen tempo. Gelukkig dankzij Flitsmeister eigenlijk nooit meer boetes.
En dat is nou net het probleem met wegen zoals getoond op de foto in de OP.

Door gedram van doorgaans een klein deel van de bevoilking en bestuurders zonder ballen wordt nederland volgestouwd met onzinmaatregelen en rubber tegels.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')