Je stream loopt wat achter?quote:
Ik zie het, regie is al aan de wijn?quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee de regie, gezien de info linksonder in beeld.
Dat valt heel erg mee toch? Kasia was heel sterk op de Ventoux en ook Reusser bood eerder veel tegenstand.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:47 schreef kilon het volgende:
Uiteindelijk wel goed gedaan (en de concurrentie zeer zwak). Niks mis mee.
Als ze 2 keer valt zoals Kuss wint ze nog.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Alleen met een Kuss kan het nog misgaan voor Demi
Tenzij ze echt in het ravijn dondert.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als ze 2 keer valt zoals Kuss wint ze nog.
De NOS is dit contractueel verplicht.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:51 schreef DiegoFuser het volgende:
Waarom moet het wielrennen wijken voor het altijd weerzinwekkende voetballen?
Zodat Henk (en Ingrid?) van de straat blijft?quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:51 schreef DiegoFuser het volgende:
Omdat voetbal volkssport 1 is in Nederland.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:51 schreef DiegoFuser het volgende:
Wat een serieuze en genuanceerde opmerking.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De NOS is dit contractueel verplicht.
de horrorquote:Op zondag 9 augustus 2026 18:53 schreef TAmaru het volgende:
Mijn stream in de NPO app werd ook onderbroken
3km voordat de Nederlandse tourwinnares over finish komt
absurd
Niet heel handig nee, ze hadden op het voorlaatste klimmetje (of misschien al de 2e keer) al alles of niets met Niedermaier moeten spelen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Ja, regelrechte disasterclass. Backstedt heeft echt voor niets alles uit elkaar gereden.
Tja, als ze het op een andere manier hadden gedaan dan was het ook mislukt doordat Nieuwia dan alleen was komen te zitten en gewoonweg niet sterk genoeg zou zijn. Dan was het commentaar weer geweest dat ze te weinig van haar ploeggenoten gebruik heeft gemaakt. Vollering is gewoonweg verreweg het sterkste.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Ja, regelrechte disasterclass. Backstedt heeft echt voor niets alles uit elkaar gereden.
Ik wil een gifje met Demi die haar fiets omhoog tilt en het uitschreeuwtquote:
Dat zie je Max niet snel doen met zijn auto!quote:
Liever niet.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:56 schreef Gretzl het volgende:
Nu op naar vergelijkbare dominatie als die van Pogačar
Die was op achterstand, bochtje gemist?quote:
Gele fiets wordt ook opgetild!quote:
LinkedIn vibes inderdaad, doodeng.quote:Op zondag 9 augustus 2026 19:05 schreef DeeBee het volgende:
Stukje product placement, wandelende LinkedIn post
Door die blunder op de Ventoux herinnert iedereen deze wel veel meer dan wanneer Demi daar had gewonnen, geel had gepakt en dat gewoon naar Nice gereden had.quote:Op zondag 9 augustus 2026 19:02 schreef Toby56 het volgende:
Eén tactisch foutje op de Ventoux, zelf de fout ingezien en de 2 dagen erna sportieve revanche genomen op de concurrenten en op zichzelf.
Een spannende Tour met een zeer verdiende winnares.
Interview om in te lijstenquote:
Goeie herinneringen zijn niet verkeerd.quote:Op zondag 9 augustus 2026 19:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Door die blunder op de Ventoux herinnert iedereen deze wel veel meer dan wanneer Demi daar had gewonnen, geel had gepakt en dat gewoon naar Nice gereden had.
5D-chess van Lars Boom, LinkedIn-meisje Demi en vriend Jan.
Je suis une Niçoise.quote:Op zondag 9 augustus 2026 19:07 schreef AllesKaputt het volgende:
Martin Luther Vollering has a dream.
LinkedIn coach?quote:Op zondag 9 augustus 2026 19:12 schreef TAmaru het volgende:
Demi wordt na haar carrière 100% coach
Maar geen wielercoach
Eerder levenscoach of ademcoach
Lekker cacao sessies houden en moeilijke thee drinkenquote:Op zondag 9 augustus 2026 19:12 schreef TAmaru het volgende:
Demi wordt na haar carrière 100% coach
Maar geen wielercoach
Eerder levenscoach of ademcoach
Nou, viel Vergnügen ermee.quote:Op zondag 9 augustus 2026 19:16 schreef AllesKaputt het volgende:
Ik zou wel eens een rapport van een goede schedelmeting van Lars B. willen lezen.
Jean et Démi.quote:Op zondag 9 augustus 2026 19:17 schreef Remco het volgende:
Vriend Jan wel weer enorm prominent in beeld.
Ze mag bij deze ploeg in ieder geval zichzelf zijn.quote:
Teveel kapiteins op dat schip toen, als je bedenkt dat ook Reusser er toen nog bij zat.quote:Op zondag 9 augustus 2026 19:24 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ze mag bij deze ploeg in ieder geval zichzelf zijn.
LinkedIn of geen LinkedIn, dominee of geen dominee, tranendal of geen tranendal, ze doen daar niet moeilijk omdat ze soms teveel 'anders' is of wat dan ook.
Dat was bij SD Worx wel anders.
Die hebben een kampioen weggejaagd.
Zeker.quote:Op zondag 9 augustus 2026 19:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Teveel kapiteins op dat schip toen, als je bedenkt dat ook Reusser er toen nog bij zat.
Jan en Demi lijken een beetje op elkaar.quote:
Ik trek sowieso slecht.quote:Op zondag 9 augustus 2026 19:53 schreef gianni61 het volgende:
Die zure kop van jan trek ik toch slecht
Jammer dat die andere Puck niet kon fietsen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 19:35 schreef Toby56 het volgende:
Puck is best een beetje ontroerd.
Polka Puck is een leuke verschijning.
Puck Langenbarg?quote:Op zondag 9 augustus 2026 19:56 schreef nostra het volgende:
[..]
Jammer dat die andere Puck niet kon fietsen.
Nog 7 DNFs op laatste dag. Je zou denken, zolang je niet gevallen of ziek bent ga je er toch nog wel voorquote:Op zondag 9 augustus 2026 20:47 schreef TommyL0204 het volgende:
[ afbeelding ]
Tijdslimiet volgens Steef +32.57.
[ afbeelding ]
Jansen is een veel te goede renster om zo in de marge mee te doen en alles uit de kast te halen om 5 seconden binnen de tijdslimiet te finishen. Maar ja, die blijft lekker doorrommelen met een beknelde liesslagader.quote:Op zondag 9 augustus 2026 20:47 schreef TommyL0204 het volgende:
[ afbeelding ]
Tijdslimiet volgens Steef +32.57.
[ afbeelding ]
quote:Dat Jansen zo goed presteert, is niet vanzelfsprekend. Ze heeft al anderhalf jaar last van een wielerkwaal, doorbloedingsproblemen in de benen.
„Ze weten niet precies of het door de fietshouding komt of dat er iets structureel mis is. Daar gaan we na de Tour nog wel dieper op in. Nu fiets ik zo vaak met pijn rond, dat is wat je liever niet wil. Ik kan niet alles uit mijn trainingen halen. Ik rij ook het liefst bergop hard en dat kan nu niet. Daar wil ik graag naar terug, dat is een zoektochtje. Ik kan niet zeggen wat het is, want niemand kan er een labeltje op plakken.”
Hele moeilijke winter
De goede prestaties van 2026 kwamen voor Jansen dan ook als een verrassing. Ze had een ‘hele moeilijke winter’. „Door rustig aan te doen, heel rustig op te bouwen, heb ik best een goed voorjaar kunnen rijden. Maar ik heb het gevoel dat er meer in zit als ik weer pijnvrij op de fiets zit. Ik hoop de stijgende lijn voort te zetten als ik er vanaf ben. Ik ben wel superblij met de stappen die ik dit jaar heb kunnen zetten.”
In de Tour de France van vorig jaar noteerde ze maar liefst drie top tien-noteringen. „Dat van vorig jaar evenaren, gaat moeilijk worden, maar als ik ergens deze Tour top tien kan rijden, is dat gewoon mooi. Vorig jaar was onverwacht, dat ik zo mijn eerste Tour kon rijden, was supermooi. Toen had ik een beetje wat Malou nu heeft, alles was ongeveer nieuw.”
Bij Rabo hadden ze ooit Vos, van de Breggen, van Vleuten, Ferrand-Prevot en Niewiadoma in 1 ploeg, dat is toch ook wel bizar als je bedenkt hoe goed zij zijn (geworden)quote:Op zondag 9 augustus 2026 19:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Teveel kapiteins op dat schip toen, als je bedenkt dat ook Reusser er toen nog bij zat.
Dat is wel een andere situatie als gisterenquote:
Ik heb al het respect voor Kasia inmiddels verloren.quote:Op maandag 10 augustus 2026 00:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lekker gemakkelijk, dit ziet niemand meer.
Vanmorgen zei ze nog achter haar woorden te staan.
Rox zat in dat team, toch is iedereen goed terecht gekomen. Alle lof voor Koos Moerenhout.quote:Op zondag 9 augustus 2026 22:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij Rabo hadden ze ooit Vos, van de Breggen, van Vleuten, Ferrand-Prevot en Niewiadoma in 1 ploeg, dat is toch ook wel bizar als je bedenkt hoe goed zij zijn (geworden)
En met Brand en de Jong ook nog 2 wereldkampioenen in het veldrijden
Je vindt dat opmerkelijk?quote:Op maandag 10 augustus 2026 11:20 schreef Tommeke het volgende:
Opmerkelijk, Demi post AI foto’s van zichzelf.
https://www.instagram.com/p/Db2k_PCDP7q
Zijn er nu sponsors vervangen als ik dat zo zie? Dat zou wel op zijn minst bijzonder zijn dit zo te doen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 11:20 schreef Tommeke het volgende:
Opmerkelijk, Demi post AI foto’s van zichzelf.
https://www.instagram.com(...)MXc0bjNzNTA2d2sxbw==
quote:Op maandag 10 augustus 2026 14:30 schreef Remco het volgende:
[..]
Zijn er nu sponsors vervangen als ik dat zo zie? Dat zou wel op zijn minst bijzonder zijn dit zo te doen.
Vond het niet afzetten van die rare Nike haarband tijdens het volkslied ook al niet geheel gepast.
Jammer dat het zo echt de BV Vollering lijkt, terwijl ze wielrennend mij deze week wel echt heeft verrast en overtuigt.
Dit is toch wat AI tools als chatgpt wel vaker doen?quote:Op maandag 10 augustus 2026 14:43 schreef Tommeke het volgende:
Opmerkelijk idd gezien het feit dat al die sponsoren ineens verdwenen zijn en vervangen door niet bestaande dingen.
Dacht dat er bewust andere sponsors op stonden, dat valt nog mee dan, al zou ik alsnog niet weten waaronm je het zou doen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 15:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Dit is toch wat AI tools als chatgpt wel vaker doen?
Het maffe is dat ik het origineel er meer als AI vindt uitzien.quote:Op maandag 10 augustus 2026 15:35 schreef Remco het volgende:
[..]
Dacht dat er bewust andere sponsors op stonden, dat valt nog mee dan, al zou ik alsnog niet weten waaronm je het zou doen.
My Pie mocht niet meedelen met de taartquote:
Was verdwaald in Nice: https://www.wielerflits.n(...)slotrit-tour-femmes/quote:Op zondag 9 augustus 2026 21:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jansen is een veel te goede renster om zo in de marge mee te doen en alles uit de kast te halen om 5 seconden binnen de tijdslimiet te finishen. Maar ja, die blijft lekker doorrommelen met een beknelde liesslagader.
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |