Dat is wel een andere situatie als gisterenquote:
Ik heb al het respect voor Kasia inmiddels verloren.quote:Op maandag 10 augustus 2026 00:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lekker gemakkelijk, dit ziet niemand meer.
Vanmorgen zei ze nog achter haar woorden te staan.
Rox zat in dat team, toch is iedereen goed terecht gekomen. Alle lof voor Koos Moerenhout.quote:Op zondag 9 augustus 2026 22:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij Rabo hadden ze ooit Vos, van de Breggen, van Vleuten, Ferrand-Prevot en Niewiadoma in 1 ploeg, dat is toch ook wel bizar als je bedenkt hoe goed zij zijn (geworden)
En met Brand en de Jong ook nog 2 wereldkampioenen in het veldrijden
Je vindt dat opmerkelijk?quote:Op maandag 10 augustus 2026 11:20 schreef Tommeke het volgende:
Opmerkelijk, Demi post AI foto’s van zichzelf.
https://www.instagram.com/p/Db2k_PCDP7q
Zijn er nu sponsors vervangen als ik dat zo zie? Dat zou wel op zijn minst bijzonder zijn dit zo te doen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 11:20 schreef Tommeke het volgende:
Opmerkelijk, Demi post AI foto’s van zichzelf.
https://www.instagram.com(...)MXc0bjNzNTA2d2sxbw==
quote:Op maandag 10 augustus 2026 14:30 schreef Remco het volgende:
[..]
Zijn er nu sponsors vervangen als ik dat zo zie? Dat zou wel op zijn minst bijzonder zijn dit zo te doen.
Vond het niet afzetten van die rare Nike haarband tijdens het volkslied ook al niet geheel gepast.
Jammer dat het zo echt de BV Vollering lijkt, terwijl ze wielrennend mij deze week wel echt heeft verrast en overtuigt.
Dit is toch wat AI tools als chatgpt wel vaker doen?quote:Op maandag 10 augustus 2026 14:43 schreef Tommeke het volgende:
Opmerkelijk idd gezien het feit dat al die sponsoren ineens verdwenen zijn en vervangen door niet bestaande dingen.
Dacht dat er bewust andere sponsors op stonden, dat valt nog mee dan, al zou ik alsnog niet weten waaronm je het zou doen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 15:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Dit is toch wat AI tools als chatgpt wel vaker doen?
Het maffe is dat ik het origineel er meer als AI vindt uitzien.quote:Op maandag 10 augustus 2026 15:35 schreef Remco het volgende:
[..]
Dacht dat er bewust andere sponsors op stonden, dat valt nog mee dan, al zou ik alsnog niet weten waaronm je het zou doen.
My Pie mocht niet meedelen met de taartquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |