Ik zou daar best wel mijn draai kunnen vinden. Alleen wat moet dat kosten. Hier heb je ook zoiets met van die nieuwbouw en daar kunnen de bewoners een hek dicht doen voor hun voordeur. Maar in die straat kan gewoon iedereen komen en die huizen kosten gemiddeld 550k.quote:Op maandag 10 augustus 2026 23:01 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
die bruin/gele dingen achterin gaan dicht he.
Nah dit is redelijk fort knox voor onze begrippen na 22:00quote:Op maandag 10 augustus 2026 23:03 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Ik zou daar best wel mijn draai kunnen vinden. Alleen wat moet dat kosten. Hier heb je ook zoiets met van die nieuwbouw en daar kunnen de bewoners een hek dicht doen voor hun voordeur. Maar in die straat kan gewoon iedereen komen en die huizen kosten gemiddeld 550k.
Bedankt voor de bevindingen weer beste man. Het was mij weer zeer aangenaam.quote:Op maandag 10 augustus 2026 23:04 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nah dit is redelijk fort knox voor onze begrippen na 22:00
En zo worden we elke keer weer voor de gek gehouden door de linkse woke media en politiek. Diegenen die denken dat dit gaat werken en dat onze modelburgers zich daar aanhouden zijn echt 🤪🤪quote:Op zondag 9 augustus 2026 10:32 schreef Cruzinats het volgende:
Lol, die 'jongeren' zijn momenteel allemaal op vakantie in Marokko. Echt een wondermiddel inderdaad, gebiedsverbod instellen, geen enkele keer handhaven en toch blijven ze weg... snel een persbericht de ether ingooien, goed werk politie!
en ja hoor de hangjongeren hier zijn alweer terug en herrie aan het trappen in de nachtquote:Op zondag 9 augustus 2026 13:27 schreef gwn_een_user het volgende:
is gwn vakantie. wij hebben hier in amsterdam nieuw west ook een tijdje weinig tot geen last meer van hangjongeren maar het is dan ook vakantie
Inderdaad, ook in Utrecht is het rustiger en fijner op straat.quote:Op zondag 9 augustus 2026 10:32 schreef Cruzinats het volgende:
Lol, die 'jongeren' zijn momenteel allemaal op vakantie in Marokko. Echt een wondermiddel inderdaad, gebiedsverbod instellen, geen enkele keer handhaven en toch blijven ze weg... snel een persbericht de ether ingooien, goed werk politie!
Vraag me dan altijd af of dit schorem zich ook zo gedraagt in het land van oorspronkelijke herkomst?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 01:01 schreef vul_maar_in het volgende:
Op zondag 9 augustus 2026 10:32 schreef Cruzinats het volgende:
Lijken wel files...
Dat er geen sociale controle is is rechts toch zelf schuld? Ieder mens moet van rechts zijn/haar tijd verspillen met werken zodat rechts kan autorijden.quote:Op maandag 10 augustus 2026 23:50 schreef matspontius het volgende:
[..]
En zo worden we elke keer weer voor de gek gehouden door de linkse woke media en politiek. Diegenen die denken dat dit gaat werken en dat onze modelburgers zich daar aanhouden zijn echt 🤪🤪
Het heet ook gewoon een avondklok ipv gebiedsverbod. Mogen ze hier ook instellen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 10:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ah, de bekende 'twintigers', weer een nieuw synoniem in het lijstje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |