Dat komt prima overeen met wat ik zeg inderdaad. Ook binnen sociale huur is het slechts een kleine groep die problematiek veroorzaakt.quote:Op zondag 9 augustus 2026 23:10 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik woon ook in een sociale huurwoning, een appartement , goede buurt en ook in het gebouw gebeurd er zelden wat, eerder in een andere buurt gewoond, ook sociale huur, daar was wat meer roering maar niet zo dat je echt zei dat er onguur volk woonde zeker niet nadat er een heroine junk uit zijn woning gezet was.
ja maar je hebt maar 1 gek nodig die het leven van 20 buren jarenlang terroriseerd.quote:Op maandag 10 augustus 2026 00:35 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat komt prima overeen met wat ik zeg inderdaad. Ook binnen sociale huur is het slechts een kleine groep die problematiek veroorzaakt.
Uiteraard, en voorkomen is beter dan genezen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 00:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ja maar je hebt maar 1 gek nodig die het leven van 20 buren jarenlang terroriseerd.
Het leven is soms net een subforum 😅quote:Op maandag 10 augustus 2026 00:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ja maar je hebt maar 1 gek nodig die het leven van 20 buren jarenlang terroriseerd.
Wat is er problematisch en onwenselijk aan gemengd wanneer geen sprake is van tuig en/of probleemgevallen?quote:Op maandag 10 augustus 2026 00:31 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Beide problematisch en onwenselijk.
Er hoeft geen acute overlast te zijn om problematisch en onwenselijk te zijn, zeker als het gaat om beïnvloedbare kinderen. Het betreft toch vaak mensen met een sterk afwijkende kijk op het leven waar ik mijn kinderen niet aan wens bloot te stellen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:32 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat is er problematisch en onwenselijk aan gemengd wanneer geen sprake is van tuig en/of probleemgevallen?
Wat voor afwijkende kijk doel je precies op? Islam of iets anders?quote:Op maandag 10 augustus 2026 16:30 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Er hoeft geen acute overlast te zijn om problematisch en onwenselijk te zijn, zeker als het gaat om beïnvloedbare kinderen. Het betreft toch vaak mensen met een sterk afwijkende kijk op het leven waar ik mijn kinderen niet aan wens bloot te stellen.
Zeer zeker ook de islam, maar bijvoorbeeld ook sitiuaties waarbij mensen het allemaal prima vinden dat hun jonge puberdochter rond hangt met significant oudere jongens, of de quasi-normalisatie van het hebben van kinderen van meerdere mannen, mensen waarbij staatsafhankelijkheid een soort familietrekje geworden is. Mensen die het verminken van de geslachtsdelen van kleine meisjes als acceptabel of zelfs wenselijk zien.quote:Op maandag 10 augustus 2026 16:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat voor afwijkende kijk doel je precies op? Islam of iets anders?
En dat is het beeld dat jij hebt van "gemengd"? Als in dat gemengd per definitie een achterstandswijk moet zijn met ongeschoolde immigranten?quote:Op maandag 10 augustus 2026 17:38 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Zeer zeker ook de islam, maar bijvoorbeeld ook sitiuaties waarbij mensen het allemaal prima vinden dat hun jonge puberdochter rond hangt met significant oudere jongens, of de quasi-normalisatie van het hebben van kinderen van meerdere mannen, mensen waarbij staatsafhankelijkheid een soort familietrekje geworden is. Mensen die het verminken van de geslachtsdelen van kleine meisjes als acceptabel of zelfs wenselijk zien.
Zomaar wat voorbeelden van zaken die wellicht niet acuut overlastgevend zijn maar door mij toch als sterk onwenselijk ervaren worden, nogmaals vooral als kinderen eraan blootgesteld worden. Ik voorkom dat liever.
De kans dat je met ongewenste elementen te maken krijgt is een stuk hoger als je in een omgeving woont met sociale huur.quote:Op maandag 10 augustus 2026 17:54 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En dat is het beeld dat jij hebt van "gemengd"? Als in dat gemengd per definitie een achterstandswijk moet zijn met ongeschoolde immigranten?
Absoluut. Maar dat zegt dus niks over "gemengd" in het algemeen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 18:36 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
De kans dat je met ongewenste elementen te maken krijgt is een stuk hoger als je in een omgeving woont met sociale huur.
Dan ga jij toch lekker in een kakwijk wonenquote:Op maandag 10 augustus 2026 16:30 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Er hoeft geen acute overlast te zijn om problematisch en onwenselijk te zijn, zeker als het gaat om beïnvloedbare kinderen. Het betreft toch vaak mensen met een sterk afwijkende kijk op het leven waar ik mijn kinderen niet aan wens bloot te stellen.
Ik woon gelukkig al vele jaren in een gated community, erg prettig dat bepaalde elementen daar niet zomaar naar binnen kunnen wandelen danwel fietsen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dan ga jij toch lekker in een kakwijk wonen
Bepaalde elementenquote:Op maandag 10 augustus 2026 22:01 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig al vele jaren in een gated community, erg prettig dat bepaalde elementen daar niet zomaar naar binnen kunnen wandelen danwel fietsen.
Nou ja, stel je voor dat die Joden zomaar je straat in zouden lopen, he?quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Bepaalde elementen
Sorry maar ik word hier misselijk van
Dat zou ik ook wel willen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:01 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig al vele jaren in een gated community, erg prettig dat bepaalde elementen daar niet zomaar naar binnen kunnen wandelen danwel fietsen.
Klopt, in best veel landen. Zal in Europa de komende decennia ook steeds meer gebeuren.quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:28 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen.
Dat zie je in de VS ook heel veel vgm.
Zijn juist vaak erg rustige, intelligente, hardwerkende mensen die ontzettend veel tijd, geld en moeite in hun kinderen investeren. Passen dus ook prima in de communityquote:Op maandag 10 augustus 2026 22:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nou ja, stel je voor dat die Joden zomaar je straat in zouden lopen, he?
Maar in Nederland heb je dat zo goed als niet toch. Ja hofjes in oude steden en van die appartementencomplexen met binnentuin en dat soort dingen meer. Maar echt afgesloten met slagbomen enzo?quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:35 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Klopt, in best veel landen. Zal in Europa de komende decennia ook steeds meer gebeuren.
Geen slagbomen maar wel hekken (die er niet als hekken uitzien) Niet veel maar ze zijn er wel.quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:41 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Maar in Nederland heb je dat zo goed als niet toch. Ja hofjes in oude steden en van die appartementencomplexen met binnentuin en dat soort dingen meer. Maar echt afgesloten met slagbomen enzo?
Zou wel mooi zijn. Lekker veel rust.
Dat zal wel. Ik heb geen idee verder en ik het wss niet betalen maar het lijkt mij wel een relaxed idee dat niet iedere Sjakie zo maar 'de buurt' in kan wandelen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:42 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Geen slagbomen maar wel hekken (die er niet als hekken uitzien) Niet veel maar ze zijn er wel.
Mwhoa, joden vind ik niet zo'n probleem. Finnen, die zijn pas erg. Of Chinezen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nou ja, stel je voor dat die Joden zomaar je straat in zouden lopen, he?
Nee daar kom ik niet dagelijks...maar in Utrecht heb je bv.dit:quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:52 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Dat zal wel. Ik heb geen idee verder en ik het wss niet betalen maar het lijkt mij wel een relaxed idee dat niet iedere Sjakie zo maar 'de buurt' in kan wandelen.
Hoe zit dat in het voormalig Oost-Blok dan, weet jij dat toevallig?
Hmmmm dat heb je in sommige steden in de achterhoek ook maar daar kan iedereen gewoon komen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:57 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee daar kom ik niet dagelijks...maar in Utrecht heb je bv.dit: [ afbeelding ]
die bruin/gele dingen achterin gaan dicht he.quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:59 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Hmmmm dat heb je in sommige steden in de achterhoek ook maar daar kan iedereen gewoon komen.
Dan heb ik toch liever zo'n hofje met poort die s'avonds dicht gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |