Per ongeluk door wensballonnen? Een brandende kaars onder een papieren zak laten vliegen terwijl het kurkdroog is. Noem ik geen ongeluk.quote:Op zondag 9 augustus 2026 09:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Pfff ik kijk altijd graag naar BBC nieuws, net onderwerp over branden in de UK. Paar zijn, per ongeluk, veroorzaakt door wensballonnen naast wegwerp bbq die worden achtergelaten
Dat wordt woensdag (eclips) in Spanje ook een ding. Parkeren in de bermen en wildkamperen is daar verboden ivm risico op bosbranden.quote:Op zondag 9 augustus 2026 09:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Pfff ik kijk altijd graag naar BBC nieuws, net onderwerp over branden in de UK. Paar zijn, per ongeluk, veroorzaakt door wensballonnen naast wegwerp bbq die worden achtergelaten
Emoe-steppe!quote:Op zondag 9 augustus 2026 07:58 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
Ik denk dat vandaag de logeerhonden opgehaald gaan worden. Hebben we daarna even een week of drie enkel onze eigen twee.
quote:Op zondag 9 augustus 2026 11:04 schreef vlindertje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor Cat-poes die nu echt even terug moet komen
Wij waren vorige week echt net op tijd-achtig.quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:57 schreef Candaasje het volgende:
Nondeju… ik zei vorige week nog tegen m’n ouders dat ik zelf wel eclips brilletjes zou bestellen, want als ik die van 20 jaar geleden mee zou nemen, kunnen mijn ouders zelf niet kijken.
Ik had niet zo lang moeten wachten![]()
Natuurlijk is er een run op gekomen en natuurlijk betaal je nu 11 euro per stuk voor een stukje karton dat normaal misschien 2 euro kost om te fabriceren. (Reken ik nog gul, vermoed ik…) .
Afijn… gewoon niet te lang over nadenken.
Je kunt ook door een CD heen kijkenquote:Op zondag 9 augustus 2026 12:57 schreef Candaasje het volgende:
Nondeju… ik zei vorige week nog tegen m’n ouders dat ik zelf wel eclips brilletjes zou bestellen, want als ik die van 20 jaar geleden mee zou nemen, kunnen mijn ouders zelf niet kijken.
Ik had niet zo lang moeten wachten![]()
Natuurlijk is er een run op gekomen en natuurlijk betaal je nu 11 euro per stuk voor een stukje karton dat normaal misschien 2 euro kost om te fabriceren. (Reken ik nog gul, vermoed ik…) .
Afijn… gewoon niet te lang over nadenken.
Haha niet per se handelsgeest, hoefde geen geld te verdienen maar wel fijn om een deel terug te krijgen. Heb er zelf toch niks aan met 5.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:13 schreef AnneX het volgende:
Oh ja…na een vorige keer lag er een verdwaasde vleermuis voor de deur.
Herinnerde ik mij toen jij over je reisdoel sprak.
Wat een goeie actie @:gcjoel Handelsgeest![]()
De zeppelin was nu ook op het radionieuws.
Het doel is om allerlei luchtmetingen te doen. Het ding hangt vol met meetinstrumenten en vliegt op 300 meter hoogte.
Zie video op nu.nl
Vooruit: https://www.nu.nl/329146/(...)we-bij-kootwijk.html
Wat een joekel en een vaart hè…zó laag.
Ja nee, ik ga dat risico niet nemen. Ik heb gezien wat ellende met je ogen doet bij m’n moeder, ik koop gewoon een veel te duur brilletjequote:Op zondag 9 augustus 2026 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt ook door een CD heen kijken
Dat was vorige keer in de jaren 90 nog gewoon een goed idee.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt ook door een CD heen kijken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |