Haha, zeker gezellige overeenkomstenquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:29 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
[..]
Oh, de mijne is meniscusloos en heeft een gescheurde kruisband na een ski-ongeluk. Gezellige overeenkomsten
En gezellig, laat maar weten!
Sorry voor de dubbele quote![]()
Eigenwijze vadersquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kan jouw vader eens met de mijne gaan praten?
Ook neuropathie, als je hem ziet lopen is het om te janken, bij elke pauze tegen een muur leunen omdat balans houden met gevoelloze onderbenen ontzettend lastig en vermoeiend is 'maar een wandelstok heb ik niet nodig' Ruzie als we erover begonnen.
We snappen best dat acceptatie van achteruitgang een proces is, maar dit duurde wel erg lang.
Begin deze week schijnt het kwartje te zijn gevallen nadat mijn moeder weer een snauw kreeg toen ze erover begon 'want hij kan niet lopen met een stok ivm zijn carpaal tunnel operatie' (die een half jaar geleden is en hij heeft het zelfs niet eens geprobéérd).
Excuses werden aangeboden en er is een stok getest en gekocht bij MedipointSchijnt hij zelfs mee de deur uit te gaan ook, goddank. Want dan wordt zijn actieradius een stuk groter. En veiliger.
Oja ik ben ook echt wel dankbaar dat hij er nog is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Eigenwijze vaders, ik had het er afgelopen week nog over de mijne met vriendinnen die hem ook kenden.
Pa had eigenwijs zijn uitgevonden geloof ik, en ook alles volgens (zijn) regels.
Maar wat zou ik toch graag nog een willen kletsen met mijn ouders
Oost Indisch doof dus?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:36 schreef Sarabi het volgende:
Eigenwijze vaders breek me de bek niet open.....
Nu begint hij ook aardig doof te worden maar daar mag ook niemand iets van zeggen.
Maar dat merk ik ook al aan mezelf (toch maar eens zo’n test doen).quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oost Indisch doof dus?![]()
M'n oma zei altijd dat we onduidelijkheid praatten.
Stel hem voor om naar de Cesar/ Mensendieck oefentherapeut te gaan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:23 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Eigenwijze vaders
Mijnes kan sinds november amper 100m lopen omdat hij voor de tweede keer een hernia heeft. Niet naar de dokter geweest want "ik wil er toch niet aan geopereerd worden".
Ben inmiddels een beetje bang dat dit blijvend is. Zelfs als de hernia herstelt, hoe gaat hij dan ooit weer kracht en conditie opbouwen vanaf dit en met zijn houding?
Oh en hij is 64.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |