De Vlaamse media hebben die vraag inderdaad niet gesteld. Die zijn heel druk met andere zaken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
'Typisch dat de Nederlandse tv die vraag weer stelt.'![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Ook manlief Axel Merckx zag dat het goed was en trakteerde onze landgenote op een innige omhelzing en een kus.
Merckx was bovendien jarig vandaag. “Ik had nog geen cadeau gekocht, dus ik dacht: als ik hier nu eens win...”, reageerde Kopecky met een kwinkslag. “Nu ga ik creatief moeten zijn (lacht).”
Er gaat gepoept worden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:31 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
De Vlaamse media hebben die vraag inderdaad niet gesteld. Die zijn heel druk met andere zaken.
[..]
LinkedIn Lunatic Deem heeft natuurlijk dit quoteje van REMCO onthouden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:31 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
De Vlaamse media hebben die vraag inderdaad niet gesteld. Die zijn heel druk met andere zaken.
[..]
TYPISCH NEDERLANDSquote:Remco Evenepoel maakte donderdag op de persconferentie voorafgaand aan de Tour de France soms een geprikkelde indruk. De kopman van Red Bull-BORA-hansgrohe kreeg enkele vragen over zijn persoonlijke doelen en de samenwerking en rolverdeling met Florian Lipowitz en daar gaf Evenepoel wat verontwaardigd antwoord op. “Typisch een Nederlander die dit vraagt”, zei hij in Barcelona.
Dit zien we in het voorjaar in de aanloop naar een klimmetje met een bocht onderaan toch bijna elke wedstrijd wel gebeuren. Natuurlijk had Gery dit ook anders op kunnen lossen maar de meeste knechten rijden graag nog heel even een beetje in de weg.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mwah, als iemand zich in de sprint laat uitzakken spreken we daar ook wel eens schande van. Ligt er maar net aan hoe je het doet.
Kasia had er vooral goed aan gedaan om dit te anticiperen, je kunt je niet laten flikken door een meisje van 20.
Over naar Rolf Aldag om een briljant plan voor morgen te smeden.
Stelt Ayold eens een kritische vraag, is het net tegen de altijd extreem hoog in de emotie zittende Demi.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://nos.nl/video/2626(...)ery-niets-van-gezien
Demi was er niet van gediend.
Eens, die vraag is eerder voor Lars Boomquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:37 schreef Remco het volgende:
[..]
Stelt Ayold eens een kritische vraag, is het net tegen de altijd extreem hoog in de emotie zittende Demi.
Nu is het inderdaad ook wat flauw dit toch wel knappe stukje koersen oneerlijk te gaan noemen zeker omdat als het zo is Vollering er niets aan kan doen.
Nouja, op de beelden kun je wel zien dat Gery mooi in de weg rijdt. Wat heel slim is, natuurlijk. En waar Kasia natuurlijk niet mee kan lachen, dat lijkt me ook logisch. Ik denk dat Kasia er alleen meer aan heeft om haar eigen gedrag te analyseren. Ze zit eigenlijk aan de verkeerde kant van Gery, waardoor Gery de kans krijgt om de deur dicht te doen. Ordinair laten flikken, bij FDJ hebben ze zo ongeveer voor het eerst iets aan straatvechter Boom gehad.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dit zien we in het voorjaar in de aanloop naar een klimmetje met een bocht onderaan toch bijna elke wedstrijd wel gebeuren. Natuurlijk had Gery dit ook anders op kunnen lossen maar de meeste knechten rijden graag nog heel even een beetje in de weg.
Misschien kan er nog een Odieltje worden gekocht in de webshop.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:31 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
[..]
Zal wel aan mij liggen, maar in dat shot zie ik weinig fouts. Ze snijdt zelf de bocht ook behoorlijk scherp aan waardoor de FDJ renster weinig ruimte over heeft, maar dat is wel prima?quote:
Ja, Gery doet een poging om het wiel van Vollering te houden om haar daarmee te laten aanvallen. Kun je onsportief vinden, maar zeker niet onreglementair.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen, maar in dat shot zie ik weinig fouts. Ze snijdt zelf de bocht ook behoorlijk scherp aan waardoor de FDJ renster weinig ruimte over heeft, maar dat is wel prima?
Vollering kan op volle snelheid door de bocht en kan dus ook met snelheid aan dat klimmetje beginnen, terwijl Niewiadoma in de remmen moet knijpen dankzij Gery. Het lijkt mij eigenlijk wel waarschijnlijk dat Niewiadoma zonder de actie van Gery in het wiel van Vollering de top van het klimmetje haalt. Ze moet met een lagere snelheid dat gaatje gaan dichten, daarbij blaast ze zichzelf volledig op.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:25 schreef DIJK het volgende:
Kasia komt hier wel bijzonder onsympathiek uit de hoek. Een beetje zeuren over Gery die professioneel de deur dicht doet terwijl je zonder ELB helemaal zoek gereden was.
Gery is niet geheel ontoevallig een prima crosserquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vollering kan op volle snelheid door de bocht en kan dus ook met snelheid aan dat klimmetje beginnen, terwijl Niewiadoma in de remmen moet knijpen dankzij Gery. Het lijkt mij eigenlijk wel waarschijnlijk dat Niewiadoma zonder de actie van Gery in het wiel van Vollering de top van het klimmetje haalt. Ze moet met een lagere snelheid dat gaatje gaan dichten, daarbij blaast ze zichzelf volledig op.
Dus ik denk dat de initiële reactie van Kasia daarom ook wel te verklaren is. Maar ik denk ook dat ze morgen vooral nadenkt over wat ze zelf anders had kunnen doen. Uiteindelijk is het bijna een gevecht als in het veldrijden om als eerste door de bocht te gaan, daar had ze net iets scherper moeten zijn.
Overigens kan deze hele discussie ook wel weer leuk uitpakken als Vollering morgen nog een minuut wegrijdt van de rest. Daar zou ik als FDJ dan ook maar een punt van maken.
Spreekt die überhaupt een woord Engels?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gery die het geblaf van Kasia aanhoort en dan zonder enige reactie omdraait en wegrijdt
ah ze spreekt inderdaad (bijna) geen woord Engels, maar ik zie geen enkele reactie zoals een simpele 'pardon'... Nu was het geblaf ook niet in Frans en ze zijn wel in Frankrijk natuurlijk en dat waarderen sommige Fransen totaal nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Spreekt die überhaupt een woord Engels?
Dit is krap, maar op zich niks mis mee.quote:
Waarschijnlijk niet genoeg om echt een discussie aan te gaan, maar op zich was geen reactie op dit moment waarschijnlijk wel het bestequote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Spreekt die überhaupt een woord Engels?
Geweldige reactie van Demiquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://nos.nl/video/2626(...)ery-niets-van-gezien
Demi was er niet van gediend.
Dit idd. Kasia probeerde buitenom in te halen en het is compleet logisch dat Gery haar daar niet te ruimte voor geeft. Zij volgt immers het wiel van Deem.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:25 schreef DIJK het volgende:
Kasia komt hier wel bijzonder onsympathiek uit de hoek. Een beetje zeuren over Gery die professioneel de deur dicht doet terwijl je zonder ELB helemaal zoek gereden was.
Misschien wil ze nog op het podium komen, als Reusser er morgen weer doorzakt zou het kunnen. Of de Tour winnen? Kasia en Demi die na vandaag elkaar niets meer gunnen en ELB pakt de eindoverwinning door 3 minuten weg te rijden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 23:02 schreef Tommeke het volgende:
ELB begint trouwens een steeds vervelender rubriek te worden, met haar domme gesleur op kop om niks te hele tijd.
Ja, ik zie niet zo goed in wat Longo Borghini hier verkeerd zou doen. Ze vroeg Niewiadoma om de overname, maar die kon gewoon niet. Dan kan ze zelf stoppen met rijden, maar daar heeft ze ook niks aan. Dan maar doorgaan en kijken of je jezelf op een miraculeuze wijze nog naar het podium kunt fietsen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 23:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien wil ze nog op het podium komen, als Reusser er morgen weer doorzakt zou het kunnen. Of de Tour winnen? Kasia en Demi die na vandaag elkaar niets meer gunnen en ELB pakt de eindoverwinning door 3 minuten weg te rijden.
Ik heb zelf niet geracet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 23:01 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dit idd. Kasia probeerde buitenom in te halen en het is compleet logisch dat Gery haar daar niet te ruimte voor geeft. Zij volgt immers het wiel van Deem.
Hier is ook wel lastig te zien, daarvoor heb je de beelden van boven nodigquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 23:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tien keer gekeken, ik zie nog niet wat er nou zogenaamd zou gebeuren
Normaal gesproken doet de renster die van kop gaat, niet zoveel moeite om in het wiel te blijven van haar ploeggenoot die daarna de aanval plaatst, dan zit haar werk er op. En het was ook niet toevallig, maar 100% bewustquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 23:01 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dit idd. Kasia probeerde buitenom in te halen en het is compleet logisch dat Gery haar daar niet te ruimte voor geeft. Zij volgt immers het wiel van Deem.
Wel grappig dat iedere mening met volle overtuiging op X begint met "Hier zijn de beelden"quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 23:44 schreef Gretzl het volgende:
Thijsje Zonneveld is het niet eens met de meerderheid van de users hier
[ x ]
[ x ]
Ik vind het maar een vreemd programma. Zie je Marijn en Gummybeer in het schemer aan een kleine desk.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |