abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221528025
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 20:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
'Typisch dat de Nederlandse tv die vraag weer stelt.'

:')
:') :')
:') :') :')
De Vlaamse media hebben die vraag inderdaad niet gesteld. Die zijn heel druk met andere zaken.

quote:
Ook manlief Axel Merckx zag dat het goed was en trakteerde onze landgenote op een innige omhelzing en een kus.

Merckx was bovendien jarig vandaag. “Ik had nog geen cadeau gekocht, dus ik dacht: als ik hier nu eens win...”, reageerde Kopecky met een kwinkslag. “Nu ga ik creatief moeten zijn (lacht).”
The owls are not what they seem
  zaterdag 8 augustus 2026 @ 20:34:08 #152
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221528049
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 20:31 schreef DiegoFuser het volgende:

[..]
De Vlaamse media hebben die vraag inderdaad niet gesteld. Die zijn heel druk met andere zaken.
[..]

Er gaat gepoept worden.
  Moderator zaterdag 8 augustus 2026 @ 20:34:36 #153
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221528057
quote:

[..]
[..]

LinkedIn Lunatic Deem heeft natuurlijk dit quoteje van REMCO onthouden.

quote:
Remco Evenepoel maakte donderdag op de persconferentie voorafgaand aan de Tour de France soms een geprikkelde indruk. De kopman van Red Bull-BORA-hansgrohe kreeg enkele vragen over zijn persoonlijke doelen en de samenwerking en rolverdeling met Florian Lipowitz en daar gaf Evenepoel wat verontwaardigd antwoord op. “Typisch een Nederlander die dit vraagt”, zei hij in Barcelona.
TYPISCH NEDERLANDS
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_221528062
twitter
pi_221528075
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 20:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Mwah, als iemand zich in de sprint laat uitzakken spreken we daar ook wel eens schande van. Ligt er maar net aan hoe je het doet.

Kasia had er vooral goed aan gedaan om dit te anticiperen, je kunt je niet laten flikken door een meisje van 20.

Over naar Rolf Aldag om een briljant plan voor morgen te smeden.
Dit zien we in het voorjaar in de aanloop naar een klimmetje met een bocht onderaan toch bijna elke wedstrijd wel gebeuren. Natuurlijk had Gery dit ook anders op kunnen lossen maar de meeste knechten rijden graag nog heel even een beetje in de weg.
pi_221528088
quote:
Stelt Ayold eens een kritische vraag, is het net tegen de altijd extreem hoog in de emotie zittende Demi.

Nu is het inderdaad ook wat flauw dit toch wel knappe stukje koersen oneerlijk te gaan noemen zeker omdat als het zo is Vollering er niets aan kan doen.
pi_221528106
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 20:37 schreef Remco het volgende:

[..]
Stelt Ayold eens een kritische vraag, is het net tegen de altijd extreem hoog in de emotie zittende Demi.

Nu is het inderdaad ook wat flauw dit toch wel knappe stukje koersen oneerlijk te gaan noemen zeker omdat als het zo is Vollering er niets aan kan doen.
Eens, die vraag is eerder voor Lars Boom
  Moderator zaterdag 8 augustus 2026 @ 20:44:04 #158
pi_221528165
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 20:36 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Dit zien we in het voorjaar in de aanloop naar een klimmetje met een bocht onderaan toch bijna elke wedstrijd wel gebeuren. Natuurlijk had Gery dit ook anders op kunnen lossen maar de meeste knechten rijden graag nog heel even een beetje in de weg.
Nouja, op de beelden kun je wel zien dat Gery mooi in de weg rijdt. Wat heel slim is, natuurlijk. En waar Kasia natuurlijk niet mee kan lachen, dat lijkt me ook logisch. Ik denk dat Kasia er alleen meer aan heeft om haar eigen gedrag te analyseren. Ze zit eigenlijk aan de verkeerde kant van Gery, waardoor Gery de kans krijgt om de deur dicht te doen. Ordinair laten flikken, bij FDJ hebben ze zo ongeveer voor het eerst iets aan straatvechter Boom gehad.
pi_221528186
quote:

[..]
[..]

Misschien kan er nog een Odieltje worden gekocht in de webshop.
pi_221528375
twitter

Ook het helikoptershot.
  zaterdag 8 augustus 2026 @ 21:05:13 #161
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221528445
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 20:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]

Ook het helikoptershot.
Zal wel aan mij liggen, maar in dat shot zie ik weinig fouts. Ze snijdt zelf de bocht ook behoorlijk scherp aan waardoor de FDJ renster weinig ruimte over heeft, maar dat is wel prima?
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_221528472
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 21:05 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Zal wel aan mij liggen, maar in dat shot zie ik weinig fouts. Ze snijdt zelf de bocht ook behoorlijk scherp aan waardoor de FDJ renster weinig ruimte over heeft, maar dat is wel prima?
Ja, Gery doet een poging om het wiel van Vollering te houden om haar daarmee te laten aanvallen. Kun je onsportief vinden, maar zeker niet onreglementair.
pi_221528560
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 20:34 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Er gaat gepoept worden.
Axel lijkt me wel een type Stefan Postma.
pi_221528664
Kasia komt hier wel bijzonder onsympathiek uit de hoek. Een beetje zeuren over Gery die professioneel de deur dicht doet terwijl je zonder ELB helemaal zoek gereden was.
  Moderator zaterdag 8 augustus 2026 @ 21:43:04 #165
pi_221528846
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 21:25 schreef DIJK het volgende:
Kasia komt hier wel bijzonder onsympathiek uit de hoek. Een beetje zeuren over Gery die professioneel de deur dicht doet terwijl je zonder ELB helemaal zoek gereden was.
Vollering kan op volle snelheid door de bocht en kan dus ook met snelheid aan dat klimmetje beginnen, terwijl Niewiadoma in de remmen moet knijpen dankzij Gery. Het lijkt mij eigenlijk wel waarschijnlijk dat Niewiadoma zonder de actie van Gery in het wiel van Vollering de top van het klimmetje haalt. Ze moet met een lagere snelheid dat gaatje gaan dichten, daarbij blaast ze zichzelf volledig op.

Dus ik denk dat de initiële reactie van Kasia daarom ook wel te verklaren is. Maar ik denk ook dat ze morgen vooral nadenkt over wat ze zelf anders had kunnen doen. Uiteindelijk is het bijna een gevecht als in het veldrijden om als eerste door de bocht te gaan, daar had ze net iets scherper moeten zijn.

Overigens kan deze hele discussie ook wel weer leuk uitpakken als Vollering morgen nog een minuut wegrijdt van de rest. Daar zou ik als FDJ dan ook maar een punt van maken.
pi_221528885
twitter
pi_221529082
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 21:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Vollering kan op volle snelheid door de bocht en kan dus ook met snelheid aan dat klimmetje beginnen, terwijl Niewiadoma in de remmen moet knijpen dankzij Gery. Het lijkt mij eigenlijk wel waarschijnlijk dat Niewiadoma zonder de actie van Gery in het wiel van Vollering de top van het klimmetje haalt. Ze moet met een lagere snelheid dat gaatje gaan dichten, daarbij blaast ze zichzelf volledig op.

Dus ik denk dat de initiële reactie van Kasia daarom ook wel te verklaren is. Maar ik denk ook dat ze morgen vooral nadenkt over wat ze zelf anders had kunnen doen. Uiteindelijk is het bijna een gevecht als in het veldrijden om als eerste door de bocht te gaan, daar had ze net iets scherper moeten zijn.

Overigens kan deze hele discussie ook wel weer leuk uitpakken als Vollering morgen nog een minuut wegrijdt van de rest. Daar zou ik als FDJ dan ook maar een punt van maken.
Gery is niet geheel ontoevallig een prima crosser
  zaterdag 8 augustus 2026 @ 22:00:02 #168
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221529103
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 21:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]
Hier is niets aan de hand joh, wat een gedoe om niets.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_221529190
quote:
[ x ]
Gery die het geblaf van Kasia aanhoort en dan zonder enige reactie omdraait en wegrijdt :')
  zaterdag 8 augustus 2026 @ 22:08:54 #170
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221529234
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 22:06 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Gery die het geblaf van Kasia aanhoort en dan zonder enige reactie omdraait en wegrijdt :')
Spreekt die überhaupt een woord Engels?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_221529463
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 22:08 schreef Szura het volgende:

[..]
ah ze spreekt inderdaad (bijna) geen woord Engels, maar ik zie geen enkele reactie zoals een simpele 'pardon'... Nu was het geblaf ook niet in Frans en ze zijn wel in Frankrijk natuurlijk en dat waarderen sommige Fransen totaal niet
pi_221529499
quote:
[ x ]
Dit is krap, maar op zich niks mis mee.
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 22:08 schreef Szura het volgende:

[..]
Waarschijnlijk niet genoeg om echt een discussie aan te gaan, maar op zich was geen reactie op dit moment waarschijnlijk wel het beste
  zaterdag 8 augustus 2026 @ 22:27:35 #173
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221529510
quote:
Geweldige reactie van Demi _O_
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_221529638
Heel netjes van Gery is het toch ook niet..
pi_221529706
Puck nog bij allez le femmes
pi_221529822
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 21:25 schreef DIJK het volgende:
Dit idd. Kasia probeerde buitenom in te halen en het is compleet logisch dat Gery haar daar niet te ruimte voor geeft. Zij volgt immers het wiel van Deem.
pi_221529827
ELB begint trouwens een steeds vervelender rubriek te worden, met haar domme gesleur op kop om niks te hele tijd.
pi_221529848
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 23:02 schreef Tommeke het volgende:
ELB begint trouwens een steeds vervelender rubriek te worden, met haar domme gesleur op kop om niks te hele tijd.
Misschien wil ze nog op het podium komen, als Reusser er morgen weer doorzakt zou het kunnen. Of de Tour winnen? Kasia en Demi die na vandaag elkaar niets meer gunnen en ELB pakt de eindoverwinning door 3 minuten weg te rijden.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 8 augustus 2026 @ 23:10:58 #179
284411 crew  heywoodu
pi_221529890
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 20:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]
Tien keer gekeken, ik zie nog niet wat er nou zogenaamd zou gebeuren ;(
  Moderator zaterdag 8 augustus 2026 @ 23:17:26 #180
pi_221529929
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 23:05 schreef Felagund het volgende:

[..]
Misschien wil ze nog op het podium komen, als Reusser er morgen weer doorzakt zou het kunnen. Of de Tour winnen? Kasia en Demi die na vandaag elkaar niets meer gunnen en ELB pakt de eindoverwinning door 3 minuten weg te rijden.
Ja, ik zie niet zo goed in wat Longo Borghini hier verkeerd zou doen. Ze vroeg Niewiadoma om de overname, maar die kon gewoon niet. Dan kan ze zelf stoppen met rijden, maar daar heeft ze ook niks aan. Dan maar doorgaan en kijken of je jezelf op een miraculeuze wijze nog naar het podium kunt fietsen.

Dan was haar gedrag een paar dagen eerder een stuk vreemder. Daar had ze beter continu een strak tempo kunnen rijden in plaats van alleen maar reageren op de aanvallen van Le Court en Markus.
pi_221529948
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 23:01 schreef Tommeke het volgende:

[..]
Dit idd. Kasia probeerde buitenom in te halen en het is compleet logisch dat Gery haar daar niet te ruimte voor geeft. Zij volgt immers het wiel van Deem.
Ik heb zelf niet geracet.
Gery gaat allin in haar leadout voor Vollering en Kaisa zit in het wiel van Vollering. Gery geeft dan voor de bocht af aan Vollering en wil in de bocht direct het wiel van Vollering pakken net waar Kaisa zit. Dat gaat natuurlijk niet en daar is een snelheidsverschil. Deze actie is vooraf besproken zo beaamt Lars Boom en zoals het bij mij overkomt was dit om Gery een gaatje te laten vallen achter Vollering zodat Vollering met een voorsprong zonder iemand in het wiel de klim startte.
Het zal vast mogen maar dat lijkt mij onsportief
pi_221530025
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 23:10 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Tien keer gekeken, ik zie nog niet wat er nou zogenaamd zou gebeuren ;(
Hier is ook wel lastig te zien, daarvoor heb je de beelden van boven nodig

Normaal gesproken zakt iemand gewoon terug na de lead out om anderen niet te hinderen, je ziet dat Gery nog een keer aanzet zodat Kasia "vast" zit. En gezien de reactie van Boom was het ook bewust op die manier gepland, dat was dus niet toevallig.

Maar dat neemt alsnog niet weg dat Kasia dit zelf ook niet slim aanpakt
pi_221530052
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 23:01 schreef Tommeke het volgende:

[..]
Normaal gesproken doet de renster die van kop gaat, niet zoveel moeite om in het wiel te blijven van haar ploeggenoot die daarna de aanval plaatst, dan zit haar werk er op. En het was ook niet toevallig, maar 100% bewust

Waarbij je nu ook de vraag zal houden of Kasia er bij had kunnen blijven als ze die extra inspanning niet had hoeven doen, ze brak echt net voor de top. En dat is uiteindelijk toch ook wel zonde
  zaterdag 8 augustus 2026 @ 23:44:47 #184
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221530075
Thijsje Zonneveld is het niet eens met de meerderheid van de users hier

twitter

twitter
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_221530277
Thijs heeft geen verstand van wielrennen
pi_221530278
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 23:44 schreef Gretzl het volgende:
Thijsje Zonneveld is het niet eens met de meerderheid van de users hier

[ x ]
[ x ]
Wel grappig dat iedere mening met volle overtuiging op X begint met "Hier zijn de beelden" :D
pi_221530285
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 22:47 schreef gianni61 het volgende:
Puck nog bij allez le femmes
Ik vind het maar een vreemd programma. Zie je Marijn en Gummybeer in het schemer aan een kleine desk.
Vervolgens het interview met Puck opeens in het pikke donker en daarna weer terug naar het schemer.

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 4 / 4
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')