Maar ze lost zelf ongenadig hard even verderop?quote:
Ze werd gewoon veel te snel ge-interviewed.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar ze lost zelf ongenadig hard even verderop
Ze ging nu ook verhaal halen bij Gery.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Ze werd gewoon veel te snel ge-interviewed.
Dan krijg je zulke uitspraken.
Ja, omdat ze moet inhouden dankzij Gery en daarna een gat moet dichten op Vollering. Als ze dat gat niet hoeft te dichten komt ze bij de tweede versnelling niet in de problemen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar ze lost zelf ongenadig hard even verderop
Naja wat er al gezegd werd, waarschijnlijk ook gewoon te snel geïnterviewdquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, omdat ze moet inhouden dankzij Gery en daarna een gat moet dichten op Vollering. Als ze dat gat niet hoeft te dichten komt ze bij de tweede versnelling niet in de problemen.
Dat zal althans haar eigen idee zijn.
Bij de beelden van bovenaf gebeurde het net als er bomen voor staanquote:
Ja en dat zegt die "Sorry" en is het al uitgebreidt op TV geweestquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze ging nu ook verhaal halen bij Gery.
Dat denk ik ook. Nog sterker: je zou verwachten dat ze de leiding neemt van de 2 en voor de 2de plek gaat.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:26 schreef TAmaru het volgende:
Niewiadoma gewoon op waarde geklopt
Kon nauwelijks het wiel van ELB houden
Als ELB er niet is, verliest ze 38 seconden denk ik
Snap ook wel dat ze er in zo’n situatie voor kiest om te proberen zo lang mogelijk het wiel te houden en de gok neemt dat Vollering ook niet veel neer over had. Die leek ook even stil te vallen, maar gooide er daarna alsnog een laatste aanval uitquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Nog sterker: je zou verwachten dat ze de leiding neemt van de 2 en voor de 2de plek gaat.
Dat zal er allebei ook niet in.
Nee, ze is ontploft in die laatste 50 meter. Ik verwacht dat dit altijd wel zou zijn gebeurd.
Ze had Demi moeten laten gaan en op eigen tempo naar boven moeten gaan en dan met ELB kop over kop moeten gaan rijden.
HLN benoemt de belangrijkste koerssituatie gelukkig als eerste in de kop.quote:Lotte Kopecky viert puike prestatie met kus van manlief Axel Merckx, Demi Vollering grijpt de macht met dubbelslag
if you canne doe dat, full gasquote:
Zekers. Het is tegenstrijdig ik weet het. Maar in het rood rijden voor maar een paar secondes is fout. Tenzij het is voor de finish. Dan kun je beter eigen tempo rijden en daarna om en om met ELB racen. Gun ELB de winst en je maakt een grotere kans DV bij te halen (of om binnen de 10s te komen)quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Snap ook wel dat ze er in zo’n situatie voor kiest om te proberen zo lang mogelijk het wiel te houden en de gok neemt dat Vollering ook niet veel neer over had. Die leek ook even stil te vallen, maar gooide er daarna alsnog een laatste aanval uit
Bij het uitkomen van die bocht zie je Gery gewoon in het wiel van Vollering zitten met Niewiadoma daar weer achter.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:43 schreef Marcoss het volgende:
Gery zou Kasia in de hekken hebben geduwd, dat is dan echt net buiten beeld gebeurd
"Was it part of the plan?"quote:
Van plek wisselen mag.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:57 schreef gianni61 het volgende:
Lars Baum zegt wel dat het het plan was om gery en vollering van plek te wisselen om er een rensters tussen te hebben, dus er zal toch iets van opzet bij zitten
Dat is toch wel logisch toch, dat ze Kasia niet direct in het wiel willen laten zitten bij Demi? Dat zou ik ook niet doen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:57 schreef gianni61 het volgende:
Lars Baum zegt wel dat het het plan was om gery en vollering van plek te wisselen om er een rensters tussen te hebben, dus er zal toch iets van opzet bij zitten
Je bedoelt Kasia? Plan was om Gery in het wiel van Demi te laten zitten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ja, Vollering net voor de bocht laten inhalen is een slimme zet. Helmaal als Gery de bocht dan een beetje vierkant neemt.
Wel een FDJ-masterclass vandaag.
Ja, precies wat ze deden. Dat bedoel ik ook.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je bedoelt Kasia? Plan was om Gery in het wiel van Demi te laten zitten.
Ik zeg ook niet dat ze iets fout deed, maar misschien dat dit in de ogen van Kasia wel zo uitzag.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is toch wel logisch toch, dat ze Kasia niet direct in het wiel willen laten zitten bij Demi? Dat zou ik ook niet doen.
Naar mijn bescheiden mening is Huy toch wel íets langer Lars..quote:"Een beetje Muur van Hoei". De ploegleider van FDJ-United Suez vergelijkt de steile pukkel in de finale met de slothelling van de Waalse Pijl. "Misschien minder steil, maar wel even lang", zegt Lars Boom
Randdebiel Luc Grefte snapt niet dat beelden vanaf de helikopter en beelden vanaf de motor altijd een net iets andere vertraging hebben?quote:
Dan moet ze onderweg ook nog punten pakken. Aan de finish volgens mij maar 20 punten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:52 schreef Faraday01 het volgende:
Als Vollering morgen de etappe wint, kan ze dan ook groen nog pakken of zijn er te weinig punten morgen aan de finish ?
De ligging van de tussensprint is niet slecht maar daar gaat ze geen energie in stekenquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan moet ze onderweg ook nog punten pakken. Aan de finish volgens mij maar 20 punten.
Op zich zou Niewiadoma, als een van de meest ervaren renners van het peloton, bedacht moeten zijn op zo'n list.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ja, Vollering net voor de bocht laten inhalen is een slimme zet. Helmaal als Gery de bocht dan een beetje vierkant neemt.
Wel een FDJ-masterclass vandaag.
Ze doet net alsof ze de hekken in gereden wordt. Het stelt alleen weinig voor. Gery stopt met doorrijden bij de uitgang van de bocht en laat lopen. Dat is vrij normaal gedrag van een knecht die klaar is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op zich zou Niewiadoma, als een van de meest ervaren renners van het peloton, bedacht moeten zijn op zo'n list.
Maarja, Kasia. Hardleers.
Mwah, als iemand zich in de sprint laat uitzakken spreken we daar ook wel eens schande van. Ligt er maar net aan hoe je het doet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze doet net alsof ze de hekken in gereden wordt. Het stelt alleen weinig voor. Gery stopt met doorrijden bij de uitgang van de bocht en laat lopen. Dat is vrij normaal gedrag van een knecht die klaar is.
'Typisch dat de Nederlandse tv die vraag weer stelt.'quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://nos.nl/video/2626(...)ery-niets-van-gezien
Demi was er niet van gediend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |