Ja, maar JIJ laat je uitlokken elke keerquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:12 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dus vind ik dat uitlokken tot de gebruikelijke reacties.
Dat klopt, als Howard nou een topic opent over een plagiaat plegende professor uit de club 'witte mannen' zou ik stomverbaasd zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar JIJ laat je uitlokken elke keer
Het staat je vrij om zelf een topic te openen hè. Beetje makkelijk altijd dat aanschoppen tegen het zogenaamde systeem. Zelfs op een relatief klein forum als fok! nog in de slachtofferrol weten te kruipen, heel bijzonder dit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat klopt, als Howard nou een topic opent over een plagiaat plegende professor uit de club 'witte mannen' zou ik stomverbaasd zijn.
Ik voel mij allesbehalve slachtoffer, haha.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:21 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Het staat je vrij om zelf een topic te openen hè. Beetje makkelijk altijd dat aanschoppen tegen het zogenaamde systeem. Zelfs op een relatief klein forum als fok! nog in de slachtofferrol weten te kruipen, heel bijzonder dit.
Gelukkig heb jij, en niemand eigenlijk, iets te zeggen over wie waarop reageert en hoe. Het is ook elke keer zo'n totaal nutteloze opmerking waar die vlindertrut zich ook vaak schuldig aan maakt. Janken op een discussieforum dat er mensen zijn die het lef hebben om te reageren op een topicquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat klopt, als Howard nou een topic opent over een plagiaat plegende professor uit de club 'witte mannen' zou ik stomverbaasd zijn.
Nee, jij bent lekker off-topic bezig, Jippie zal weer moeten vegen..quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij, en niemand eigenlijk, iets te zeggen over wie waarop reageert en hoe. Het is ook elke keer zo'n totaal nutteloze opmerking waar die vlindertrut zich ook vaak schuldig aan maakt. Janken op een discussieforum dat er mensen zijn die het lef hebben om te reageren op een topic.
Ga in VBL ff vertellen hoe erg ze zijn dat ze alleen maar over voetbal praten ofzo, kansloos.
Worden die ook bij hun aanstelling door de media bezongen en klaargezogen vanwege hun prestaties? Als je iemand met veel bombarie op een sokkel zet kun je verwachten dat een eventuele val ook opgemerkt wordt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
ZIjn er zoveel albino's dan dat it een issue is?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En wie begon met de lege, inhoudsloze, op de man spelende off-topic bagger? Precies, zoals hierboven, nu ben jij weer het slachtoffer van iets waar je zelf mee begonnen bent.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee, jij bent lekker off-topic bezig, Jippie zal weer moeten vegen..
Nee en ook geen paars haar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En wie begon met de lege, inhoudsloze, op de man spelende off-topic bagger? Precies, zoals hierboven, nu ben jij weer het slachtoffer van iets waar je zelf mee begonnen bent.
Heb je Palestijns bloed ofzo?.
Buitengewoon interessant dit.quote:Met die benoeming werd hij de jongste zwarte hoogleraar uit de Britse geschiedenis.
Precies. Deze plaat is nu onderhand wel grijsgedraaid.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij, en niemand eigenlijk, iets te zeggen over wie waarop reageert en hoe. Het is ook elke keer zo'n totaal nutteloze opmerking waar die vlindertrut zich ook vaak schuldig aan maakt. Janken op een discussieforum dat er mensen zijn die het lef hebben om te reageren op een topic.
Ga in VBL ff vertellen hoe erg ze zijn dat ze alleen maar over voetbal praten ofzo, kansloos.
Ik kom er net vandaan (zoon woont er) en het straatbeeld is ook gewoon gekleurd, niets aan de hand, iedereen gaat vriendelijk met elkaar om. Logisch dat er dan ook gekleurde acteurs zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:55 schreef Kottnauer het volgende:
De fixatie op huidskleur en ras heeft in het VK extreme vormen aangenomen.
Je ziet dit ook terug in Britse filmproducties. Daar moeten per se alle kleuren van de regenboog vertegenwoordigd zijn. Dan krijg je van die malle situaties dat Sherlock Holmes nog wel blank mag zijn, maar dat Dr. Watson opeens een Pakistaan is geworden met een lange baard en Professor Moriarty wordt gespeeld door een pikzwarte negerin. Zie de film Enola Holmes. Of beter gezegd: kijk maar niet - het is nauwelijks te verdragen.
Gestopt met lezen na ' Dit kwam aan het ligt'quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:56 schreef thedeedster het volgende:
Gestopt met lezen na “sociologie”.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gestopt met lezen na ' Dit kwam aan het ligt'
Jawel, maar het verhaal van Sherlock Holmes speelt zich af rond 1900 toen het straatbeeld nog niet zo gekleurd was.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik kom er net vandaan (zoon woont er) en het straatbeeld is ook gewoon gekleurd, niets aan de hand, iedereen gaat vriendelijk met elkaar om. Logisch dat er dan ook gekleurde acteurs zijn.
Dat is wel een heel erg rooskleurig, lekker op vakantie, beeld hoor. Ik zal ook niet beweren dat er op elke straat hordes tuig klaar staan om je kapot te steken, maar niets aan de hand is natuurlijk zeker niet conform de werkelijkheid.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik kom er net vandaan (zoon woont er) en het straatbeeld is ook gewoon gekleurd, niets aan de hand, iedereen gaat vriendelijk met elkaar om. Logisch dat er dan ook gekleurde acteurs zijn.
Ok, daar kan ik mij dan wel weer iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:02 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Jawel, maar het verhaal van Sherlock Holmes speelt zich af rond 1900 toen het straatbeeld nog niet zo gekleurd was.
Ik zeg toch, mijn zoon woont daar al veertien jaar, hoezo vakantie?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is wel een heel erg rooskleurig, lekker op vakantie, beeld hoor. Ik zal ook niet beweren dat er op elke straat hordes tuig klaar staan om je kapot te steken, maar niets aan de hand is natuurlijk zeker niet conform de werkelijkheid.
Henry Nowak, de ballerina's van 4 en nog talloze voorbeelden tonen aan dat er echt wel "iets aan de hand" is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |