quote:Natalie Heller Mills is een traditionele Amerikaanse huismoeder, die haar pioniers-lifestyle van rauwe melk en zelfgemaakt zuurdesembrood verkoopt aan haar miljoenen volgers op sociale media. Haar boerderij is een idylle, haar man een knappe cowboy en haar zes kinderen zijn stuk voor stuk verrukkelijk. Dus wat maakt het uit dat er nanny’s, een producer en luxe keukengerei achter de coulissen schuilen? Wat Natalies volgers niet weten, kan geen kwaad. Haar leven is perfect. Tot ze op een ochtend wakker wordt in een vreemde, gruwelijke versie van de werkelijkheid. Haar huis, haar man, haar kinderen – ze zijn allemaal vertrouwd, maar er klopt iets niet... Is dit een hoax? Een realityshow? Wordt ze op de proef gesteld door God? Door Satan? Natalie beseft twee dingen: dit is niet haar prachtige leven en ze moet hoe dan ook ontsnappen.
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:02 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Ik ben denk ik te snel door het einde gegaan maar vond het zo maf!
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:43 schreef Die_van_verderop het volgende:
Ik ben begonnen in het boek “Yesteryear” over een influencer. En het deed me al snel aan (vooral) AM denken. Hoe verknipt je gaat denken, de wereld gaat zien. En eigenlijk zwaar bedtijd nu, maar wil verder lezen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:59 schreef Sophine het volgende:
[..]
Ja dat is echt een heerlijk boek, en heeft me door de dagen gesleept dat dit topic dicht was
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 00:03 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Ha, die las ik ook! Vergelijking gaat later niet meer op. Wel tof boek!
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 00:12 schreef Marielle8585 het volgende:
[..]
In de dagen zonder forum ben ik hier ook begonnen. Heel vermakelijk en interessant boek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |