Ik zou het googelen. Dan vind je het niet meer stom.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zie vaak een h tussen de wet staan. Ik vind het ook stom. Twijfelde nog hoe ik het zou schrijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 13:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou het googelen. Dan vind je het niet meer stom.Dan is het toch nog steeds stom in het Nederlands. In English it may be not stupid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik schoot in de lach.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Pff, ik word niet goed van dat messenslijpgebeuren. Ik had een perfect product voor ons gevonden maar dat is niet leverbaar. En nu is er niets zo perfect als datIk weet allemaal niet meer wat ik moet kopen hoor. Dit weekend kijken we er samen wel naar.
En nee, ik ga geen whetstenen kopen dus die tip hoef ik niet
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 13:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou het googelen. Dan vind je het niet meer stom.Ik vind het stom dat ik inmiddels deze week al 4 uur bezig ben met die stomme slijpstenen. Die spelling is bijzaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind ongeveer alles stom op dit moment. Mogelijk ligt dat niet aan de wereld als geheel maar aan mij. Maar toch.Spoilers!
Dat stroppen is onderdeel van het geheel inderdaad. Wordt meegenomen in het (stomme) verhaal.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 13:20 schreef z80 het volgende:
whetstone of in het Nederlands een wetsteen.
En als je klaar bent met wetten kun je verder gaan met stroppen.
Dat stroppen kun je ook doen om het mes langer scherp te houden.
Slijpsteen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 13:20 schreef z80 het volgende:
whetstone of in het Nederlands een wetsteen.
En als je klaar bent met wetten kun je verder gaan met stroppen.
Dat stroppen kun je ook doen om het mes langer scherp te houden.
Ja, slijpsteen!quote:Op donderdag 6 augustus 2026 13:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind het stom dat ik inmiddels deze week al 4 uur bezig ben met die stomme slijpstenen. Die spelling is bijzaak.
Ik vind ongeveer alles stom op dit moment. Mogelijk ligt dat niet aan de wereld als geheel maar aan mij. Maar toch.
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 13:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ha. Daar moet ik dan wel weer van grinniken.
Slijpen, wetten en stroppen zijn alle 3 verspanende werkzaamheden.quote:
Medicatie nog wel in balans? Alles stom vinden is soms een aanwijzing daarvoor dacht ik.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 13:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind ongeveer alles stom op dit moment. Mogelijk ligt dat niet aan de wereld als geheel maar aan mij. Maar toch.
Combi van 200/400 mg met 2 pcm wel?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:02 schreef Tele6 het volgende:
Dit was niet hoe ik gepland had dat m'n dag zou gaan.
De ibuprofen doet echt niks.
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 13:32 schreef Lienekien het volgende:
KUT!
Wetten staat gewoon in de Van Dale.
Godver.
Ahhh, balen. Als je vaak last van zware buikpijn hebt ondanks ibuprofen misschien eens langs de huisarts gaan? Ik heb toen ook naproxen voorgeschreven gekregen en toen dat niet bleek te helpen diclofenac.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:02 schreef Tele6 het volgende:
Dit was niet hoe ik gepland had dat m'n dag zou gaan.
De ibuprofen doet echt niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |