Maarliefst 11 minuten oud deze meme, en @Caland was er nog niet eens van op de hoogte. Wat een kwast is het toch.quote:
Sorry makker, ik zal voortaan beter opletten.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 13:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maarliefst 11 minuten oud deze meme, en @:Caland was er nog niet eens van op de hoogte. Wat een kwast is het toch.
Hallo makker, ben je nog op vakans?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 13:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maarliefst 11 minuten oud deze meme, en @:Caland was er nog niet eens van op de hoogte. Wat een kwast is het toch.
Hallo @Pisces29. De vakantie zit er weer op. Maar niet getreurd. Waarschijnlijk over een week of 6 ga ik weer. Ga jij nog weg?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 13:15 schreef Pisces het volgende:
[..]
Hallo makker, ben je nog op vakans?
Wat liefquote:Op woensdag 12 augustus 2026 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Meer foto's volgen. Ze is voorlopig ERG druk en door het hele huis aan het razen.
Wat een lekker vooruitzichtquote:Op woensdag 12 augustus 2026 13:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo @:Pisces29. De vakantie zit er weer op. Maar niet getreurd. Waarschijnlijk over een week of 6 ga ik weer. Ga jij nog weg?
Heb je wel een eclips brilquote:Op woensdag 12 augustus 2026 14:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Eerst de eclips, daarna andere zaken.
Heb ook niets, misschien vanavond eentje afpakken van een kind als de kans zich voordoetquote:Op woensdag 12 augustus 2026 14:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Uitverkocht bij de lokale opticien.
Pak gewoon een glas speciaalbier en kijk daar doorheen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 14:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Uitverkocht bij de lokale opticien.
Wat een lieve katquote:Op woensdag 12 augustus 2026 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Meer foto's volgen. Ze is voorlopig ERG druk en door het hele huis aan het razen.
Avg!quote:Op woensdag 12 augustus 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
Broodjes kipshoarmaquote:Op woensdag 12 augustus 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja. Al is het is bij ons al een tijdje 50% (dus twee dagen) kantoor. Al mag ik ook een dagje naar het kantoor een kilometer verderop dus daar ben ik wel blij mee. Anders was ik wel naar iets anders (of een andere locatie) gaan kijken.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 17:44 schreef maxi-mus het volgende:
Willen ze aan je thuiswerken tornen? @:caland
Tomatensoep, bruschetta, salade.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |