abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 augustus 2026 @ 18:25:40 #176
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221572172
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 18:12 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Comic-con maar dan met wat minder leuke lore :'(
Was het maar comic-con :P
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Moderator vrijdag 14 augustus 2026 @ 18:26:30 #177
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221572176
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 18:16 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Het staat je vrij om de streams van Piker te volgen hoor.
PIker haha nee echt is er iemand hier (FOk let even op...iemand?) die dat kijkt en denkt ja!

"Go Hassanibi?"
- vmi voor intimi -
pi_221572184
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 18:17 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Er is een verschil tussen jou plaatjes waar ik op reageerde en deze die je nu post. Het grote verschil is 'Freedooom'.

In jou voorbeelden gaat het om vrijwillige gedragen achterlijkheid.

Dit soort excessen heb je dus altijd in een westerse vrije maatschappij.
Dat is te makkelijk. Er worden in westerse maatschappijen met twee maten gemeten zodra het om de islam gaat. Als het in dit voorbeeld zou gaan om een man in een SS uniform en een optocht van de KKK dan werd er wel opgetreden. De radicale islam krijgt meer ruimte dan andere vormen van extremisme.
  Moderator vrijdag 14 augustus 2026 @ 18:28:45 #179
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221572193
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 18:27 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Dat is te makkelijk. Er worden in westerse maatschappijen met twee maten gemeten zodra het om de islam gaat. Als het in dit voorbeeld zou gaan om een man in een SS uniform en een optocht van de KKK dan werd er wel opgetreden. De radicale islam krijgt meer ruimte dan andere vormen van extremisme.
Daar kan ik je geen ongelijk in geven.
- vmi voor intimi -
  vrijdag 14 augustus 2026 @ 18:33:50 #180
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221572226
twitter

quote:
A Muslim cleric reveals their plan for America’s future:

"First a Muslim mayor, then control of the school boards. Demographics are on our side—we have the most kids. Next stop: a Muslim president."
Hier hoor je het hem letterlijk zeggen, op video.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator vrijdag 14 augustus 2026 @ 18:38:06 #181
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221572249
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 18:33 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]
[..]
Dat was barrack hussein obama toch al :p
- vmi voor intimi -
pi_221572266
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 18:26 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
PIker haha nee echt is er iemand hier (FOk let even op...iemand?) die dat kijkt en denkt ja!

"Go Hassanibi?"
Ja, waarom niet? Genoeg Fok! users hier die het eens zullen zijn met het gedachtegoed dat hij probeert te verspreiden (samen met zijn oom).

Hetzelfde als bij een Tate.

In plaats van "good cop, bad cop" heb je nu "good muslim, bad muslim".
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  Moderator vrijdag 14 augustus 2026 @ 18:41:12 #183
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221572271
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 18:40 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Ja, waarom niet? Genoeg Fok! users hier die het eens zullen zijn met het gedachtegoed dat hij probeert te verspreiden (samen met zijn oom).

Niet voor anderen praten ik wil ze het horen zeggen ;)
- vmi voor intimi -
  vrijdag 14 augustus 2026 @ 18:47:34 #184
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221572309
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 18:33 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]
[..]
Zo zitten heel veel van die lui er overal in, met een enkel doel, sharia wetgeving.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  vrijdag 14 augustus 2026 @ 18:47:39 #185
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221572310
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 18:40 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Hopelijk gaan die users niet hun hont shockeren of levend begraven in hunnie achtertuin in een Mao pakje met een 9/11 artikel in de hand.
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 14 augustus 2026 @ 18:50:14 #186
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221572329
quote:
16s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 18:47 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Zo zitten heel veel van die lui er overal in, met een enkel doel, sharia wetgeving.
Yep, hier, in het VK, VS dus, overal in het westen, in de moskee, via hun omroep MEMRI TV.

Ze verbergen het ook allemaal niet meer, dat maakt deze discussie zo vreemd en vermoeiend. Het is niet waar omdat ik of welke FOK!ker dan ookhet zegt, het is waar omdat ze het wereldwijd in het openbaar zelf zeggen.

En nog wordt het elke dag hier stellig ontkend, tegengesproken of gebagatelliseerd.
Get woke, go broke!
  Moderator vrijdag 14 augustus 2026 @ 18:51:25 #187
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221572333
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 18:47 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Hopelijk gaan die users niet hun hont shockeren of levend begraven in hunnie achtertuin in een Mao pakje met een 9/11 artikel in de hand.
Deze man weet.
- vmi voor intimi -
pi_221572506
De VS, net zoals de EU moeten grondig gereinigd worden van dit gif.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221572845
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 16:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik link die poll, letterlijk in mijn post. Hier nogmaals:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn min of meer snapshot polls die worden genomen meestal na politieke verontwaardiging. Natuurlijk krijg je dan dat gefrustreerde democraten wat stelliger zijn. Daadwerkelijk bereid zijn tot actie is voor beide kampen erg laag. Ik hecht meer vertrouwen in mijn link die veel dieper onderzoek heeft gedaan over een langere periode.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_221572915
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 20:16 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Dit zijn min of meer snapshot polls die worden genomen meestal na politieke verontwaardiging. Natuurlijk krijg je dan dat gefrustreerde democraten wat stelliger zijn. Daadwerkelijk bereid zijn tot actie is voor beide kampen erg laag. Ik hecht meer vertrouwen in mijn link die veel dieper onderzoek heeft gedaan over een langere periode.
Ah, en andere polls niet? Of kan het gewoon zo zijn dat de uitkomsten van deze poll niet welgevallig zijn?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221572955
quote:
4s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 18:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Yep, hier, in het VK, VS dus, overal in het westen, in de moskee, via hun omroep MEMRI TV.

Ze verbergen het ook allemaal niet meer, dat maakt deze discussie zo vreemd en vermoeiend. Het is niet waar omdat ik of welke FOK!ker dan ookhet zegt, het is waar omdat ze het wereldwijd in het openbaar zelf zeggen.

En nog wordt het elke dag hier stellig ontkend, tegengesproken of gebagatelliseerd.
MEMRI is een Amerikaans-Israëlische organisatie die juist vertaald wat zulke mensen zeggen, zodat het open en bloot te zien is wat zulke mensen in hun eigen taal allemaal de ether in slingeren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 14 augustus 2026 @ 20:30:49 #192
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221572971
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 20:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
MEMRI is een Amerikaans-Israëlische organisatie die juist vertaald wat zulke mensen zeggen, zodat het open en bloot te zien is wat zulke mensen in hun eigen taal allemaal de ether in slingeren.
Je hebt gelijk, ik had het anders moeten omschrijven, maar mijn punt was om een "bron" te geven.
Get woke, go broke!
pi_221572995
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 18:41 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Niet voor anderen praten ik wil ze het horen zeggen ;)
Ik hoop dat je voor de donkere humor gaat :{
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_221573124
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 20:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ah, en andere polls niet? Of kan het gewoon zo zijn dat de uitkomsten van deze poll niet welgevallig zijn?
De poll die ik je gaf niet nee. Lees 'm eens zou ik zeggen. Of is het zo dat die poll wellicht niet welgevallig is?
pi_221573143
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 20:47 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
De poll die ik je gaf niet nee. Lees 'm eens zou ik zeggen. Of is het zo dat die poll wellicht niet welgevallig is?
Probeer eens te onderbouwen waarom men die poll wél serieus moet nemen, maar die van YouGov niet?
pi_221573415
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 20:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Probeer eens te onderbouwen waarom men die poll wél serieus moet nemen, maar die van YouGov niet?
Omdat de YouGov vraagstelling slecht is?

Iedereen die ook maar een beetje nadenkt zou natuurlijk positief op beide vragen antwoorden.
pi_221573501
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 20:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Probeer jij maar eens te onderbouwen waarom een YouGov poll die genomen is net na Kirk serieuzer genomen moet worden dan een peer-reviewed studie die over meerdere jaren is uitgevoerd met een groter aantal respondenten. Ik ga jouw huiswerk niet doen.
  Moderator vrijdag 14 augustus 2026 @ 21:32:38 #198
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221573511
Oh iedereen is hier ineens marketing deskundige?

Beetje bellcurves en standaard deviatie toepassen op representatieve sample sizes?

(geintje maar vertrouw grafieken per definitie niet tenzij je de bronnen kent)
- vmi voor intimi -
pi_221573535
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 21:21 schreef kipknots het volgende:

[..]
Omdat de YouGov vraagstelling slecht is?

Iedereen die ook maar een beetje nadenkt zou natuurlijk positief op beide vragen antwoorden.
Wat is er slecht aan de vraagstelling?
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 21:31 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Probeer jij maar eens te onderbouwen waarom een YouGov poll die genomen is net na Kirk serieuzer genomen moet worden dan een peer-reviewed studie die over meerdere jaren is uitgevoerd met een groter aantal respondenten. Ik ga jouw huiswerk niet doen.
Dat is mijn argument niet geweest. Ik heb die poll aangegrepen omdat het de meest recente is.

Vervolgens komen er, niet geheel toevallig een aantal progressief linkse users, die stellen dat die poll niet klopt en komen aan met verschillende polls, die het tegenovergestelde laten zien en het probleem bij rechts leggen.

Ik zie zal die polls zeker niet gelijk afschieten, maar het wekt wel de indruk dat het hier meer gaat om het verdedigen van de eigen tribe. Zo staan velen bij progressief links immers in de wereld. 'Wij zij goed, rechts is slecht'.
pi_221573965
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 21:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat is er slecht aan de vraagstelling?
[..]
Dat is mijn argument niet geweest. Ik heb die poll aangegrepen omdat het de meest recente is.

Vervolgens komen er, niet geheel toevallig een aantal progressief linkse users, die stellen dat die poll niet klopt en komen aan met verschillende polls, die het tegenovergestelde laten zien en het probleem bij rechts leggen.
Nee, ik kom slechts in verweer als radicaal rechtse types met toevallig voor hun gunstige momentopnames gebruiken om een argument te maken. Elke geheime dienst roept extreem rechts en moslimfundamentalisten uit als grootste bron van politiek getinte aanslagen maar types als jij proberen toch elke keer weer de aandacht te verleggen naar progressief links :')

Gelukkig heb je nu een onderzoek dat veel meer waarde heeft. Misschien leer je er wat van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')