Was het maar comic-conquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:12 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Comic-con maar dan met wat minder leuke lore![]()
PIker haha nee echt is er iemand hier (FOk let even op...iemand?) die dat kijkt en denkt ja!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:16 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het staat je vrij om de streams van Piker te volgen hoor.
Dat is te makkelijk. Er worden in westerse maatschappijen met twee maten gemeten zodra het om de islam gaat. Als het in dit voorbeeld zou gaan om een man in een SS uniform en een optocht van de KKK dan werd er wel opgetreden. De radicale islam krijgt meer ruimte dan andere vormen van extremisme.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:17 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen jou plaatjes waar ik op reageerde en deze die je nu post. Het grote verschil is 'Freedooom'.
In jou voorbeelden gaat het om vrijwillige gedragen achterlijkheid.
Dit soort excessen heb je dus altijd in een westerse vrije maatschappij.
Daar kan ik je geen ongelijk in geven.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:27 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat is te makkelijk. Er worden in westerse maatschappijen met twee maten gemeten zodra het om de islam gaat. Als het in dit voorbeeld zou gaan om een man in een SS uniform en een optocht van de KKK dan werd er wel opgetreden. De radicale islam krijgt meer ruimte dan andere vormen van extremisme.
Hier hoor je het hem letterlijk zeggen, op video.quote:A Muslim cleric reveals their plan for America’s future:
"First a Muslim mayor, then control of the school boards. Demographics are on our side—we have the most kids. Next stop: a Muslim president."
Dat was barrack hussein obama toch al :pquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:33 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]
[..]
Hier hoor je het hem letterlijk zeggen, op video.
Ja, waarom niet? Genoeg Fok! users hier die het eens zullen zijn met het gedachtegoed dat hij probeert te verspreiden (samen met zijn oom).quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:26 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
PIker haha nee echt is er iemand hier (FOk let even op...iemand?) die dat kijkt en denkt ja!
"Go Hassanibi?"
Niet voor anderen praten ik wil ze het horen zeggenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:40 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Genoeg Fok! users hier die het eens zullen zijn met het gedachtegoed dat hij probeert te verspreiden (samen met zijn oom).
Hetzelfde als bij een Tate.
In plaats van "good cop, bad cop" heb je nu "good muslim, bad muslim".
Zo zitten heel veel van die lui er overal in, met een enkel doel, sharia wetgeving.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:33 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]
[..]
Hier hoor je het hem letterlijk zeggen, op video.
Hopelijk gaan die users niet hun hont shockeren of levend begraven in hunnie achtertuin in een Mao pakje met een 9/11 artikel in de hand.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:40 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Genoeg Fok! users hier die het eens zullen zijn met het gedachtegoed dat hij probeert te verspreiden (samen met zijn oom).
Hetzelfde als bij een Tate.
In plaats van "good cop, bad cop" heb je nu "good muslim, bad muslim".
Yep, hier, in het VK, VS dus, overal in het westen, in de moskee, via hun omroep MEMRI TV.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zo zitten heel veel van die lui er overal in, met een enkel doel, sharia wetgeving.
Deze man weet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk gaan die users niet hun hont shockeren of levend begraven in hunnie achtertuin in een Mao pakje met een 9/11 artikel in de hand.
Dit zijn min of meer snapshot polls die worden genomen meestal na politieke verontwaardiging. Natuurlijk krijg je dan dat gefrustreerde democraten wat stelliger zijn. Daadwerkelijk bereid zijn tot actie is voor beide kampen erg laag. Ik hecht meer vertrouwen in mijn link die veel dieper onderzoek heeft gedaan over een langere periode.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik link die poll, letterlijk in mijn post. Hier nogmaals:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, en andere polls niet? Of kan het gewoon zo zijn dat de uitkomsten van deze poll niet welgevallig zijn?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:16 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dit zijn min of meer snapshot polls die worden genomen meestal na politieke verontwaardiging. Natuurlijk krijg je dan dat gefrustreerde democraten wat stelliger zijn. Daadwerkelijk bereid zijn tot actie is voor beide kampen erg laag. Ik hecht meer vertrouwen in mijn link die veel dieper onderzoek heeft gedaan over een langere periode.
MEMRI is een Amerikaans-Israëlische organisatie die juist vertaald wat zulke mensen zeggen, zodat het open en bloot te zien is wat zulke mensen in hun eigen taal allemaal de ether in slingeren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yep, hier, in het VK, VS dus, overal in het westen, in de moskee, via hun omroep MEMRI TV.
Ze verbergen het ook allemaal niet meer, dat maakt deze discussie zo vreemd en vermoeiend. Het is niet waar omdat ik of welke FOK!ker dan ookhet zegt, het is waar omdat ze het wereldwijd in het openbaar zelf zeggen.
En nog wordt het elke dag hier stellig ontkend, tegengesproken of gebagatelliseerd.
Je hebt gelijk, ik had het anders moeten omschrijven, maar mijn punt was om een "bron" te geven.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
MEMRI is een Amerikaans-Israëlische organisatie die juist vertaald wat zulke mensen zeggen, zodat het open en bloot te zien is wat zulke mensen in hun eigen taal allemaal de ether in slingeren.
Ik hoop dat je voor de donkere humor gaatquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:41 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Niet voor anderen praten ik wil ze het horen zeggen
De poll die ik je gaf niet nee. Lees 'm eens zou ik zeggen. Of is het zo dat die poll wellicht niet welgevallig is?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah, en andere polls niet? Of kan het gewoon zo zijn dat de uitkomsten van deze poll niet welgevallig zijn?
Probeer eens te onderbouwen waarom men die poll wél serieus moet nemen, maar die van YouGov niet?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:47 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
De poll die ik je gaf niet nee. Lees 'm eens zou ik zeggen. Of is het zo dat die poll wellicht niet welgevallig is?
Omdat de YouGov vraagstelling slecht is?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Probeer eens te onderbouwen waarom men die poll wél serieus moet nemen, maar die van YouGov niet?
Probeer jij maar eens te onderbouwen waarom een YouGov poll die genomen is net na Kirk serieuzer genomen moet worden dan een peer-reviewed studie die over meerdere jaren is uitgevoerd met een groter aantal respondenten. Ik ga jouw huiswerk niet doen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Probeer eens te onderbouwen waarom men die poll wél serieus moet nemen, maar die van YouGov niet?
Wat is er slecht aan de vraagstelling?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:21 schreef kipknots het volgende:
[..]
Omdat de YouGov vraagstelling slecht is?
Iedereen die ook maar een beetje nadenkt zou natuurlijk positief op beide vragen antwoorden.
Dat is mijn argument niet geweest. Ik heb die poll aangegrepen omdat het de meest recente is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:31 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens te onderbouwen waarom een YouGov poll die genomen is net na Kirk serieuzer genomen moet worden dan een peer-reviewed studie die over meerdere jaren is uitgevoerd met een groter aantal respondenten. Ik ga jouw huiswerk niet doen.
Nee, ik kom slechts in verweer als radicaal rechtse types met toevallig voor hun gunstige momentopnames gebruiken om een argument te maken. Elke geheime dienst roept extreem rechts en moslimfundamentalisten uit als grootste bron van politiek getinte aanslagen maar types als jij proberen toch elke keer weer de aandacht te verleggen naar progressief linksquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat is er slecht aan de vraagstelling?
[..]
Dat is mijn argument niet geweest. Ik heb die poll aangegrepen omdat het de meest recente is.
Vervolgens komen er, niet geheel toevallig een aantal progressief linkse users, die stellen dat die poll niet klopt en komen aan met verschillende polls, die het tegenovergestelde laten zien en het probleem bij rechts leggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |