Sja, ik zie redelijk veel onderbouwing eigenlijk. En ik kan er nog wel 3452344 meer van postenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:19 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat moslims invloed proberen uit te oefenen maar dat doet bijna elke religie toch wel? Zie AIPAC of evangelisch christendom in Amerika.
Dit klinkt meer conspiracy theorie achtig. Ik zie weinig daadwerkelijke onderbouwing.
Omdat Europeanen ( K ) niet dezelfde voortplantingsstrategie hanteren als Afrikanen en Arabieren ( r ).quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:11 schreef Nexum het volgende:
[..]
Als mensen daar zo bang voor zijn waarom nemen niet-moslims dan niet meer kinderen? Als je wilt dat de joods-christelijke cultuur in het westen het meest dominant blijft dan zou je uiteraard ook kunnen beargumenteren dat het wel of niet willen nemen van kinderen onder deze bevolkingsgroep geen vrije keuze meer mag zijn maar verplicht moet worden. Daar sta ik zelf niet achter overigens.
En waarom niet? Dat is eigenlijk heel dom.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:28 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Omdat Europeanen ( K ) niet dezelfde voortplantingsstrategie hanteren als Afrikanen en Arabieren ( r ).
Wtfquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Overigens humor: El-Sayed is in Amerika geboren en mag dus meedoen aan de presidentsverkiezingen. Ik kijk al uit naar het gegil van de Magacisten in de VS en op dit forum als dat gebeurt.
Omdat Europeanen belang hechten aan het welzijn van hun nakomelingen, is alleen dom wanneer je realiteitsontkennend te werk gaat. Bijvoorbeeld door Afrikanen en Arabieren te importeren, nog erger, door ze in hun thuislanden te gaan voederen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:29 schreef Nexum het volgende:
[..]
En waarom niet? Dat is eigenlijk heel dom.
Want jouw haat naar Maga gaat zo ver dat je islam een beter alternatief vindt?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Overigens humor: El-Sayed is in Amerika geboren en mag dus meedoen aan de presidentsverkiezingen. Ik kijk al uit naar het gegil van de Magacisten in de VS en op dit forum als dat gebeurt.
Denk vooral dat vrouwen en de LHBTIQ+++++-gemeenschap het in dat geval erg zwaar zouden krijgen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nee. Dat heet realisme, verlichting en vooral door hebben wat voor naar effect religie en ideologie op de wereld en onze omgeving heeft.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:29 schreef Nexum het volgende:
[..]
En waarom niet? Dat is eigenlijk heel dom.
Nee, die hebben het nu makkelijk, zullen we zeggen, onder dit “ultra-christelijke” bewind.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:33 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Denk vooral dat vrouwen en de LHBTIQ+++++-gemeenschap het in dat geval erg zwaar zouden krijgen.
Inderdaad, denken slim te zijn door met die Handmaids tale te strooien terwijl je daadwerkelijk vrouwenhaat/homohaat promoot met je islamquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:33 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Denk vooral dat vrouwen en de LHBTIQ+++++-gemeenschap het in dat geval erg zwaar zouden krijgen.
Ik ben alevitisch opgevoed maar niet praktiserend dus ik voel me niet echt aangesproken wanneer je ‘jij en je mede rotvolk’ zegtquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee. Dat heet realisme, verlichting en vooral door hebben wat voor naar effect religie en ideologie op de wereld en onze omgeving heeft.
Iets wat jij en je mede rotvolk nog moet leren. Konijnen als gekken verkankert de wereld. Letterlijk. De aarde zit tegen zn max aan qua mensen.
Smakelijk dit, zou echt gieren en brullen worden zodra mensen die dit daadwerkelijk geloven ooit te maken krijgen met zelfs een gematigd islam-beleid.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, die hebben het nu makkelijk, zullen we zeggen, onder dit “ultra-christelijke” bewind.
Je toch dat voorbeeld 1, fictie gebasseerd is op amerikaanse cultuur. 2e heeft niks met amerika te maken. Aangezien er nooit zo'n situatie kan komen in Amerika. De enige reden dat plaatje 2 kan gebeuren is, als de ultra nationalisten / populisten er achter komen dat het christendom te veel vrijheid biedt voor minderheden en dat Islam de enige echte ware conservatieve stroming is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Inderdaad, denken slim te zijn door met die Handmaids tale te strooien terwijl je daadwerkelijk vrouwenhaat/homohaat promoot met je islam.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:59 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Je toch dat voorbeeld 1, fictie gebasseerd is op amerikaanse cultuur. 2e heeft niks met amerika te maken. Aangezien er nooit zo'n situatie kan komen in Amerika. De enige reden dat plaatje 2 kan gebeuren is, als de ultra nationalisten / populisten er achter komen dat het christendom te veel vrijheid biedt voor minderheden en dat Islam de enige echte ware conservatieve stroming is.
Dus plaatje 1 is vele malen realistischer als plaatje 2 voor amerika.
Je weet wel, die groepen waarvan Trump vermeend werd ze te zullen onderdrukkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:33 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Man man man.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allebei uit Dearborn Michigan, je standpunt is dus bewezen onjuist. Het kan niet alleen gebeuren in de VS, het gebeurt op steeds grotere schaal allang.
En er zijn vergelijkbare optochten in oa Chicago geweest, en gefilmd uiteraard.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Man man man.
Kijk ze toch eens. Het is net een of andere druïden larp.
Comic-con maar dan met wat minder leuke lorequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Man man man.
Kijk ze toch eens. Het is net een of andere druïden larp.
Het staat je vrij om de streams van Piker te volgen hoor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:19 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat moslims invloed proberen uit te oefenen maar dat doet bijna elke religie toch wel? Zie AIPAC of evangelisch christendom in Amerika.
Dit klinkt meer conspiracy theorie achtig. Ik zie weinig daadwerkelijke onderbouwing.
Er is een verschil tussen jou plaatjes waar ik op reageerde en deze die je nu post. Het grote verschil is 'Freedooom'.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allebei uit Dearborn Michigan, je standpunt is dus bewezen onjuist. Het kan niet alleen gebeuren in de VS, het gebeurt op steeds grotere schaal allang.
Ik doe niet aan kinkshamenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Overigens humor: El-Sayed is in Amerika geboren en mag dus meedoen aan de presidentsverkiezingen. Ik kijk al uit naar het gegil van de Magas in de VS en op dit forum als dat gebeurt.
- geen verbasteringen-
Oneens, dit is geen losstaand excess oid, dit is de beginfase van een daadwerkelijke invasie, hun eigen woorden. Een verschijnsel dat zich expliciet niet beperkt tot een kleine losstaande enclave oid, maar als een olievlek groter wordt met de dag.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:17 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen jou plaatjes waar ik op reageerde en deze die je nu post. Het grote verschil is 'Freedooom'.
In jou voorbeelden gaat het om vrijwillige gedragen achterlijkheid.
Dit soort excessen heb je dus altijd in een westerse vrije maatschappij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |