Wat een kuttraditie.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
vrijdag is bij ons standaardkantoordag
Thanks. M'n oom was dementerend dus beter voor hemquote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh dat is minder gezellig. gecondoleerd.
De laatste keer dat ik op een vrijdag op kantoor was was in 2011, voordat we allemaal laptops kregen en thuis konden werken. Daarna geen kantoor meer van binnen gezien op vrijdag.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
vrijdag is bij ons standaardkantoordag
shit he!quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:15 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/wetensc(...)eling-van-leven.html
Hier bijna elke dag thuiswerkdag, in principe maandag kantoordag tenzij het rustig is zoals deze week.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vrijdag is kantoor vrij stil dus thuiswerkdag
zitten 4 dagen in de week bij klanten, dus vrijdag kantoor zodat we elkaar nog een beetje zien.quote:
misschien zorgt die golf van diarree in amerika daar wel voor nieuw leven.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:15 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/wetensc(...)eling-van-leven.html
Waarom doe je dit jezelf aanquote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:04 schreef Nattekat het volgende:
Weersverwachting ziet er goed uit voor hier.
Ik verwacht dat m'n huis bij thuiskomst 30 graden noteert.
omdat als hij een dag niet geklaagd heeft hij buikpijn krijgtquote:
Misschien ene nickchange naar klaagkatquote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
omdat als hij een dag niet geklaagd heeft hij buikpijn krijgt
misschien kan hij beter dulcolax gebruikenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
omdat als hij een dag niet geklaagd heeft hij buikpijn krijgt
Gecondoleerdquote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:10 schreef Koen66 het volgende:
Morgen een halve thuiswerkdag
Na lunch een crematie
Meh. Gecondoleerd.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:10 schreef Koen66 het volgende:
Morgen een halve thuiswerkdag
Na lunch een crematie
ja was @klaagkat al geregistreerd?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Misschien ene nickchange naar klaagkat
dat zou te logisch zijnquote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien kan hij beter dulcolax gebruiken
Yo!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had ooit een lijst van al mn klonen maar geen idee meer welke ik allemaal heb geregistreerd in de 26 jaar dat ik hier nu zit.quote:
Ik heb 1 kloon gehad. Hoe groot is jouw lijst?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had ooit een lijst van al mn klonen maar geen idee meer welke ik allemaal heb geregistreerd in de 26 jaar dat ik hier nu zit.
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
Yo!met de banjoooooooooooooooooooooooooooooooooo. Idd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minimaal 50. Kon onbeperkt mail-adressen aanmaken destijds.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb 1 kloon gehad. Hoe groot is jouw lijst?
Hell, dit account is een kloon.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Minimaal 50. Kon onbeperkt mail-adressen aanmaken destijds.
Het idee was leuk.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja degene die we voor je mee hadden genomen ligt nog steeds in de auto
Donnaquote:
En Carolien?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:29 schreef Donna het volgende:
[..]
met de banjoooooooooooooooooooooooooooooooooo. Idd!
Om te rellen?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Minimaal 50. Kon onbeperkt mail-adressen aanmaken destijds.
Met een man of tien.quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met een man of tien.
Omdat ik niet m'n airco een week lang kan laten draaien terwijl ik niet thuis ben en het zonnescherm naar beneden laten ook niet ideaal isquote:
Regende het hier maar eens.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Met 2 kinderen.
Stortbuitje. Goed voor de tuin. #burgertrut
Stouterd.quote:
Je zonnescherm kan best een week naar beneden als je weg bent.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik niet m'n airco een week lang kan laten draaien terwijl ik niet thuis ben en het zonnescherm naar beneden laten ook niet ideaal is
Kan je die niet remote doen?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik niet m'n airco een week lang kan laten draaien terwijl ik niet thuis ben en het zonnescherm naar beneden laten ook niet ideaal is
Ben je weer aan het stoken geweest?quote:
Zweep eroverquote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Regende het hier maar eens.
[..]
Stouterd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |