Als een soort van mozzarella gok ik.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe smaken de smaken zacht en neutraal?
en die discobollen kunnen niet door de deur heen nu?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga zo mijn schutting kapot zagen en dan met scharnieren aan elkaar zetten zodat hij anders openkanen volgende week komen mijn halve discobollen voor mijn vers geschilderde roze hal en dan is mijn huis af
durf duidelijke taal te vragenquote:
Jawel maar de groene container niet en dat is best lastigquote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
en die discobollen kunnen niet door de deur heen nu?
zet je die achter de schuttingquote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jawel maar de groene container niet en dat is best lastig
Succes!quote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga zo mijn schutting kapot zagen en dan met scharnieren aan elkaar zetten zodat hij anders openkan![]()
letters en soms cijfersquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe smaken de smaken zacht en neutraal?
quote:Een zachte en neutrale smaak betekent dat iets mild is, niet overheerst en geen scherpe of sterke smaaktonen heeft. Het prikkelt je tong nauwelijks en vormt vaak een rustige basis voor andere ingrediënten
klinkt goedquote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga zo mijn schutting kapot zagen en dan met scharnieren aan elkaar zetten zodat hij anders openkanen volgende week komen mijn halve discobollen voor mijn vers geschilderde roze hal en dan is mijn huis af
Kan wel merken dat die machines geen smaakpapillen hebbenquote:
Dat had ik maar dan kan ik niet bij de tuin aan de zijkant komen en daar zit nog een behoorlijk stuk akkerquote:
Dit klinkt tof.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
en volgende week komen mijn halve discobollen voor mijn vers geschilderde roze hal en dan is mijn huis af
hmmm.... i need a paintquote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat had ik maar dan kan ik niet bij de tuin aan de zijkant komen en daar zit nog een behoorlijk stuk akkermijn tuin is een beetje een doolhof
Wil je foto laten zien als het af is? Ben wel erg benieuwd.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat leek mij ook! Maargoed die komen via temu dus dat duurt nog even
Ruilen voor jouw roze deuren en kozijnen?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Wil je foto laten zien als het af is? Ben wel erg benieuwd.
Ik heb recent alle deuren (en deurkozijnen) in huis lichtroze geverfd.
Zal straks kijken of ik het goed op de foto krijg, camera pakt de kleur niet altijd goed op. Heb ik met mijn knalroze haar ook.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ruilen voor jouw roze deuren en kozijnen?
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien kunnen we naaktslakkenkroketjes maken of zo.
Sowieso AI slop.quote:
Met zulke kunsten kan je flink verdienen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet, dit heeft Fles zelf zitten schetsen en inkleuren!
En die sukkel weet niet eens dat slakken 2 ogen hebben?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet, dit heeft Fles zelf zitten schetsen en inkleuren!
Vandaagquote:
ja degene die we voor je mee hadden genomen ligt nog steeds in de autoquote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:42 schreef Ama het volgende:
Eerst even kijken of de Wibra een vliegenmepper heeft en lunch/avondeten fiksen.
maar dan niet van tonijnquote:
was ook de moeite niet waard. die was echt zo dun dat ze de smaak eruit gesneden hadden.quote:
Morgen is het snackdag vermoed ikquote:
vrijdag is bij ons standaardkantoordagquote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vrijdag is kantoor vrij stil dus thuiswerkdag
oh dat is minder gezellig. gecondoleerd.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:10 schreef Koen66 het volgende:
Morgen een halve thuiswerkdag
Na lunch een crematie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |