Hell, dit account is een kloon.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Minimaal 50. Kon onbeperkt mail-adressen aanmaken destijds.
Het idee was leuk.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja degene die we voor je mee hadden genomen ligt nog steeds in de auto
Donnaquote:
En Carolien?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:29 schreef Donna het volgende:
[..]
met de banjoooooooooooooooooooooooooooooooooo. Idd!
Om te rellen?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Minimaal 50. Kon onbeperkt mail-adressen aanmaken destijds.
Met een man of tien.quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met een man of tien.
Omdat ik niet m'n airco een week lang kan laten draaien terwijl ik niet thuis ben en het zonnescherm naar beneden laten ook niet ideaal isquote:
Regende het hier maar eens.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Met 2 kinderen.
Stortbuitje. Goed voor de tuin. #burgertrut
Stouterd.quote:
Je zonnescherm kan best een week naar beneden als je weg bent.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik niet m'n airco een week lang kan laten draaien terwijl ik niet thuis ben en het zonnescherm naar beneden laten ook niet ideaal is
Kan je die niet remote doen?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik niet m'n airco een week lang kan laten draaien terwijl ik niet thuis ben en het zonnescherm naar beneden laten ook niet ideaal is
Ben je weer aan het stoken geweest?quote:
Zweep eroverquote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Regende het hier maar eens.
[..]
Stouterd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |