abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221521639
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 18:59 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Ze hoeveen geen salesmanager te worden he. Sterker nog, het kunnen functies zijn waar we bijv nu het geld niet voor hebben.

Als ik hier het stadscentrum in loop en zie hoeveel rotzooi er overal ligt denk ik dat dit prima iets zou kunnen zijn. Anderen kunnen misschien bijvoorbeeld onder begeleiding huizen isoleren, schoonmaken, logistiek (als ze wat verder zijn). Er is van alles te verzinnen.

Enerzijds zorg je ervoor dat ze wat te doen hebben, anderzijds geef je ook beeld af dat ze hier niet zomaar niks hoeven te doen en intergreren ze beter.
Je bent je bewust van het feit dat het juist dat volk is dat een enorme puinhoop op straat maakt?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221521934
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 19:54 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Je bent je bewust van het feit dat het juist dat volk is dat een enorme puinhoop op straat maakt?
Dan lijkt mij dat juist een goede manier van manieren bij brengen.

Ik zeg niet dat het doel is om mensen binnen te halen om ze van alles schoon te laten maken, maar als ze hier zijn dan mogen ze zich wat mij betreft best nuttig opstellen als onderdeel van de selectie. Want er is genoeg te doen en dat werkt positief voor beide kanten.
pi_221522056
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 19:54 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Ik weet niet man, in mijn stad pleuren ze zomaar een pan bami op straat
pi_221522250
Nou, de eerste berichten zijn al binnen over jonge vluchtelingen die eigenlijk niet teruggestuurd kunnen/mogen worden. Die dus wel een status krijgen en die we over enkele maanden gewoon op het vasteland van Europa tegen gaan komen en van onze welvaart misbruik gaan maken. Bedankt Spanje, bedankt EU.
pi_221522415
twitter

quote:
BREAKING: Chinese intelligence believes Israel's Mossad may be behind the Ceuta migrant crisis in Spain, aiming to punish Spain over its opposition to the Iran war and refusal to allow the use of Spanish bases for US military aircraft, per El Mundo.

Chinese intelligence analysis centers concluded that the deterioration of Spain-Israel relations motivated Mossad to infiltrate agents into the migration crisis between Morocco and Spain to foment discontent and chaos, with Colombian President Petro also directly accusing Netanyahu of being ultimately responsible.
pi_221522599
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 21:48 schreef Since2003 het volgende:
[ x ]
[..]

Er is langer duidelijk dat fsb of afriva corps uit Rusland betrokken zijn bij die mensen smokkel operaties en invasie op de eu.

juist jou ja kijk het is de mossad bewijst dit eigenlijk des te meer.
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 22:36:45 #132
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221522682
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 20:50 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Ik weet niet man, in mijn stad pleuren ze zomaar een pan bami op straat
Die kut Chinezen ook
pi_221522735
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 22:18 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Er is langer duidelijk dat fsb of afriva corps uit Rusland betrokken zijn bij die mensen smokkel operaties en invasie op de eu.

I'm Europa noemen we dit inderdaad NGOs
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 23:01:36 #134
486919 Swango
Just saying
pi_221522772
quote:
[ x ]
[..]

Chinezen zijn toch wel wat slimmer dan deze kinderachtige gedachtenkronkel?

[ Bericht 0% gewijzigd door Swango op 07-08-2026 23:26:41 (n) ]
pi_221522806
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 23:01 schreef Swango het volgende:

[..]
Chinezen zijn toch wel wat slimmer dan deze kinderachtige gedachtekronkel?
Maak voor de grap een xiaohongshu account aan en oordeel zelf. Denk dat je schrikt van hoe 'anti-Israel' een groot deel van de Chinezen is. :P
pi_221522853
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 23:01 schreef Swango het volgende:

[..]
Chinezen zijn toch wel wat slimmer dan deze kinderachtige gedachtekronkel?
Noem het gerust een zwakbegaafde fantasie.
graag verwijderen
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 23:29:09 #137
486919 Swango
Just saying
pi_221522869
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 23:10 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Maak voor de grap een xiaohongshu account aan en oordeel zelf. Denk dat je schrikt van hoe 'anti-Israel' een groot deel van de Chinezen is. :P
Dat interesseert me verder totaal niet.
pi_221522888
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 22:18 schreef Korenfok het volgende:

[..]

Och we geven de Russen de schuld. Alles wat er maar mis kan gaan komt door Rusland. Al laat Rutte een scheet.
Als dat waar is hoeven we niet bang te zijn dat Rusland de EU binnenvalt. Die zitten dan immers met al die problemen, overal legers plaatsen die ze niet hebben omdat niemand hier zit te wachten op Rusland en men steeds met opstanden te maken zal krijgen, en er zijn hier geen belangrijke grondstoffen. En we kunnen ook nog China of Israel te schuld geven.

Het is simpel, situaties zoals in Ceuta is de EU zelf schuld door een jarenlange beleid van open grenzen.
pi_221522901
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 23:35 schreef Cherni het volgende:

[..]
Och we geven de Russen de schuld. Alles wat er maar mis kan gaan komt door Rusland. Al laat Rutte een scheet.
Als dat waar is hoeven we niet bang te zijn dat Rusland de EU binnenvalt. Die zitten dan immers met al die problemen, overal legers plaatsen die ze niet hebben omdat niemand hier zit te wachten op Rusland en men steeds met opstanden te maken zal krijgen, en er zijn hier geen belangrijke grondstoffen. En we kunnen ook nog China of Israel te schuld geven.

Het is simpel, situaties zoals in Ceuta is de EU zelf schuld door een jarenlange beleid van open grenzen.
Je weet waar die stad ligt? Die heeft juist nooit open grenzen gehad, al jaren niet meer.

die stad heeft dus juist helemaal niks met open grenzen te maken.
pi_221522915
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 23:40 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Je weet waar die stad ligt? Die heeft juist nooit open grenzen gehad, al jaren niet meer.

die stad heeft dus juist helemaal niks met open grenzen te maken.
Leg mij eens even uit waarom je alsnog door de gehele EU kunt reizen. Exclave een enclave in een enclave waar mensen gewoon de asielprocedure naar het vaste land Spanje kunnen opstarten.

Maar ja, we geven gewoon anderen de schuld van het beleid.
En in 2015 zorgde Merkel voor een invasie. Zou dat een Russische spionne zijn geweest. Wie weet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cherni op 08-08-2026 00:15:37 ]
pi_221522956
quote:
[ x ]
[..]

Ik denk dat het Epstein is
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221522962
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 23:58 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ik denk dat het Epstein is
In het zuur dan wel.
pi_221522963
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 23:35 schreef Cherni het volgende:

[..]

Klopt man, als in NL ddosje plaatsvindt van lokale scriptkiddies hurr durr de russen.
Infrastructuur storing? hurr durr de russen

Precies wat ze wilde, een scapegoat voor eigen falen
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221522965
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 23:59 schreef Cherni het volgende:

[..]
In het zuur dan wel.
Kash zei dat hij echt dood is, maar wie gelooft nou de Trump administratie :D :P
pi_221522987
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 23:59 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Klopt man, als in NL ddosje plaatsvindt van lokale scriptkiddies hurr durr de russen.
Infrastructuur storing? hurr durr de russen

Precies wat ze wilde, een scapegoat voor eigen falen
Merkel, goedkoop Russisch gas, vluchtelingen laat naar komen, kerncentrales weg ermee, groen en nog meer groen. Defensie hebben we niet nodig, productie naar China. Enfin we geven de Russen, Chinezen, Mossad de schuld om eigen falen te verbloemen.
pi_221523138
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 23:29 schreef Swango het volgende:

[..]
Dat interesseert me verder totaal niet.
Stel dan geen vragen :P
pi_221523154
Vanaf dag 1 was het al duidelijk dat de Zionisten verantwoordelijk waren.

twitter

@HowardRoark
@UitStraling wat is hierop uw reactie? :P :*
pi_221523166
quote:
12s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 06:11 schreef Since2003 het volgende:
Vanaf dag 1 was het al duidelijk dat de Zionisten verantwoordelijk waren.

[ x ]
@:HowardRoark
@:UitStraling wat is hierop uw reactie? :P :*
Spanje heeft zelf met zijn geitenwollensokken aan het bedje gespreid voor 5 miljard armere mensen dan zijzelf, succes.

Ik ga het huis in Elviria in de verkoop zetten.
graag verwijderen
pi_221524240
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 06:38 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Spanje heeft zelf met zijn geitenwollensokken aan het bedje gespreid voor 5 miljard armere mensen dan zijzelf, succes.

Ik ga het huis in Elviria in de verkoop zetten.
Inderdaad de extreem linkse regering en de signalen die ze afgeven is de voedselbodem voor al die ellende.

Toen ze een half miljoen paspoorten uitdeelden kon je al nagaan dat dat totaal fout zou aflopen. Nu zijn ze de bitch voor zowel Afrika het Midden-Oosten en de VS.

En media heeft altijd de mond vol over vermeende extreme rechtse partijen die aan de macht dreigen te raken, en over Spanje hoorde je nooit wat (slechts) terwijl communisme een veel gevaarlijkere rol speelt.
Vakman pur sang
pi_221524456
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 10:39 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Inderdaad de extreem linkse regering en de signalen die ze afgeven is de voedselbodem voor al die ellende.

Toen ze een half miljoen paspoorten uitdeelden kon je al nagaan dat dat totaal fout zou aflopen. Nu zijn ze de bitch voor zowel Afrika het Midden-Oosten en de VS.

En media heeft altijd de mond vol over vermeende extreme rechtse partijen die aan de macht dreigen te raken, en over Spanje hoorde je nooit wat (slechts) terwijl communisme een veel gevaarlijkere rol speelt.
En ondertussen is de voertaal in Puerto Banús zo ongeveer Marokkaans :)
graag verwijderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')