Ruzie maken enstoken, maar als ze er mee geconfronteerd wordt, is ze er verrast en ontdaan over.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:10 schreef KinKiJan het volgende:
Fuck off Valentijne, je bent gewoon een onsympathieke dramaqueen, niet iedereen is daarvan gediend.
Neequote:
Voor mij is het duidelijk dat ze het op dit moment niet helder ziet.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:12 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
Nee
Zo gaat het met alles bij Anouk.
blijven liegen
Altijd maar ik,ik,ik,ik
Vergeten dat ze bv naar buiten is gegaan omdat ze weg zou gaan
Walgelijk mens bah
Ik moet er niet aan denken dat daar een slipper aan de deurkruk komt te hangenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert.. Bijna, nog niet eens een week hoeven wachten![]()
[ afbeelding ]
Ze zijn er klaar voor 500.000 mensen in Nederland en 18 daar in de Loodsquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat daar een slipper aan de deurkruk komt te hangen
Ik denk dat ze bedoelde dat hij niet in staat is om een spel te winnen/spelen op eigen kracht, je bent een grote speler als je dat wel doet. (plus is hij kleinquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:05 schreef schetterklep het volgende:
Waar haalt ze de term kleine speler nou vandaan? Bedoelt ze niet gewoon je zegt bewust kerst terwijl het Pasen is dus expres ?
Je krijgt eerst nog de knockout he en daar kan het alle kanten op. Dus is nog lang niet zeker. Al meerdere keren dat een bondje de finale mocht spelen die als laatste begon in the knockouts.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:05 schreef Soury het volgende:
Dan hoop ik toch echt dat Casper wint, de kans is nu wel heel groot dat de bloedzuigers de finale gaan spelen. Tenzij de FEBO nog met iets debiels komt voor 1000 punten
Volgens mij ligt die echt iedere nacht drijfnat in bedquote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nouo Noekie dat wordt vannacht een natte droom![]()
Heb je de laatste paar keer die knock-outs gezien met die vragen en hoe dat gaat. Het is een stuk makkelijker geworden als je het voordeel hebt. Valt bijna niet te winnen als je onderaan staat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 02:48 schreef dbgfan het volgende:
[..]
Je krijgt eerst nog de knockout he en daar kan het alle kanten op. Dus is nog lang niet zeker. Al meerdere keren dat een bondje de finale mocht spelen die als laatste begon in the knockouts.
[..]
Volgens mij ligt die echt iedere nacht drijfnat in bed
Die uitdrukking verbaasde mij enorm. Vooral omdat Diederik er niet op reageerde.quote:
Dat laatste viel me ook al op, wat een vuilakken zijn het toch. Zeg dan niets tegen Sayf.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 02:34 schreef dbgfan het volgende:
Uitspraak van de dag was door Anouk over Do: "Je geeft haar 1 vinger en ze pakt al je tenen"![]()
Leuke aflevering wel, met niet al te veel Anouk/Diederik gelukkig. Mooi dat Casper de 20.000 euto won. Ik weet nog de uitbarsting van Jordy aan het begin van deze of vorige maand, dus die gun ik helemaal niets. Vandaag weer helemaal #teamTweeling. Hoe Mila weer tegen hun tekeer ging, belachelijk. En dan zeggen dat ze schreeuwen terwijl ze zelf net zo hard schreeuwt. En dan de Bloedzuigers battle. Tja, je maakt afspraken. Zo gaat dat. Doen ze ook vaak vantevoren als een bondje iemand naar huis moet sturen. Zo gaan die dingen. Can maakte zich er gelukkig helemaal niet druk om. Mensen die het totaal niet aanging maakten zich wel druk. Heel apart.
En dan Sayf die tegen Diederik en Anouk zegt dat hij hen ziet als zijn broer en zus. Diederik zegt terug dat hij dat ook zo ziet en Anouk zegt 'Cutie'. Vervolgens zijn ze met Do op de kamer en zeggen ze dat ze absoluut niet volgende maand met Sayf willen. Bah...
Gewoon vrienden.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert.. Bijna, nog niet eens een week hoeven wachten![]()
[ afbeelding ]
Sowieso, waar maakt iedereen zich druk om daar? Mila, Julia, Fablalba allemaal booswoest op Wesleyquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:00 schreef greysbones het volgende:
Ach jee
Wes moet het wel ontgelden bij Fabelulu
(Vind dit echt niveau pesten-spoiler van vandaag)
alleen Fabelulu mag vals spelenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sowieso, waar maakt iedereen zich druk om daar? Mila, Julia, Fablalba allemaal booswoest op Wesley
Geen fan van zijn manier van spelen, maar kan wel waarderen dat ie er gewoon duidelijk over is.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
alleen Fabelulu mag vals spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |