quote:Ik vermoed dat 80% van mijn berichten relevant is geweest, de overige 20 % onmisbaar.
Tong is een zure sloot (maar ook wel een vermakelijke verder), maar ook een kapotte klok geeft twee maal daags de juiste tijd weerquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:10 schreef pda1500 het volgende:
Nou ja politiek rechts is hier duidelijk aanwezig. Ik kan mijzelf best een tegengeluid noemen. Voor de rest kijk ik niet naar de FP.
FF Pissen
Tong vindt bijna alles dat niet in zijn straatje past 'extreemrechts', dus daar zou ik niet teveel waarde aan hechtenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:24 schreef Jahr00n het volgende:
Als je nog nooit wat aan de samenleving hebt bijgedragen is al gauw alles extreem rechts
ja ik wilde hem niet linken naar zijn FBquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb even gecheckt, staat op zijn Facebookpagina.
de ff pissen gebruikerquote:
Alleen als ie stilstaatquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tong is een zure sloot (maar ook wel een vermakelijke verder), maar ook een kapotte klok geeft twee maal daags de juiste tijd weer
fan van de verkeerde clubquote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:59 schreef pda1500 het volgende:
Ik las trouwens even zijn postgeschiedenis en hij ging wel goed los in de VBL SC
Nee man Viola Holtquote:
Hiermee raakt @tong80 toch wel een kern. Zegmaar gerust "de kern!".quote:Iedere kritiek, ook positieve wordt als aanval gezien. Water naar de zee dragen is nuttiger.
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 00:22 schreef Marsenal het volgende:
Ik mis tong80 een beetje zoals ik reclames mis over mannen die thuiskomen in de regen bij hun lieve vrouw en kinderen en dan allemaal met de regen op de ramen bij een paar kaarsen aan een houten tafel stamppot eten en elkaar liefhebben.
Geregistreerd op vrijdag 31 juli 2026 @ 15:15quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:10 schreef pda1500 het volgende:
Nou ja politiek rechts is hier duidelijk aanwezig. Ik kan mijzelf best een tegengeluid noemen. Voor de rest kijk ik niet naar de FP.
FF Pissen
Bedankt, ik was het bijna vergetenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:46 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Geregistreerd op vrijdag 31 juli 2026 @ 15:15
Geef toe dat hij soms lastig was maar zijn voetbaltopics las ik graag en over de FP heeft hij wel een puntquote:
Ik mis Herman z’n voetbaltopics en stukken. Altijd leuk om te lezen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 13:47 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Geef toe dat hij soms lastig was maar zijn voetbaltopics las ik graag en over de FP heeft hij wel een punt
Hij heeft geen ban ofzo hoor.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 13:47 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Tja. Iemand een trap na geven noemen ze dat geloof ik.
Weet ik. Hij is vrijwillig weg.quote:
Dat mag.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:26 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Weet ik. Hij is vrijwillig weg.
Maar ik vind zo'n opmerking gewoon niet sjiek.
Komt door de misgelopen coronaspuit denk ikquote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:25 schreef vosss het volgende:
Je kan zeggen of vinden van die ouwe baggeraar wat je wilt, maar..
[..]
Hiermee raakt @:tong80 toch wel een kern. Zegmaar gerust "de kern!".
Verder zal links of rechts mij aan mijn dikke ballen jeuken. Al viel mij toevallig vanochtend wel op dat mijn linker lager hing dan mijn rechter en dat terwijl ik eigenlijk rechts van het midden zit normaliter. Dus dat moet ik wel ff in de smiezen houden hoe zich dat verder ontwikkeld.
Ja, houd ons hier maar op de hoogte over de politieke orientatie van je testikels!quote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:25 schreef vosss het volgende:
Je kan zeggen of vinden van die ouwe baggeraar wat je wilt, maar..
[..]
Hiermee raakt @:tong80 toch wel een kern. Zegmaar gerust "de kern!".
Verder zal links of rechts mij aan mijn dikke ballen jeuken. Al viel mij toevallig vanochtend wel op dat mijn linker lager hing dan mijn rechter en dat terwijl ik eigenlijk rechts van het midden zit normaliter. Dus dat moet ik wel ff in de smiezen houden hoe zich dat verder ontwikkeld.
Ik heb uit bronnen vernomen dat de goud en zilver prijs hier van af 'hangt'quote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja, houd ons hier maar op de hoogte over de politieke orientatie van je testikels!
Jezus Semtex, leef jij ook nog!quote:Op donderdag 6 augustus 2026 15:29 schreef SEMTEX het volgende:
Hj zit gewoon op de FP, dus dat telt niet.
Doe je nu zelf ook.quote:Op maandag 10 augustus 2026 11:12 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Reageer dan niet.Dan zakt het vanzelf weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |