Kennen jullie tong80 nog???
Die kwam altijd op FOK! , hij postte overal heel veel bagger, maar nu niet meer.
Gelukkig leeft ie nog. En hij is weg van FOK! omdat ie Danny haat ofzo.. En we zijn te extreem rechts.
Daar schreef ie een column over.
[q]Tot het afgelopen weekend zou dit mijn 314e FOK! Voetbalcolumn op de Frontpage zijn geweest. Ik noemde deze verhalen en columns normaliter briljant, voor dit keer gewoon geniaal. Bescheidenheid siert immers de ware FOK!er. Na 25 jaar, vanaf december 2000, op vooral het forum, ben ik definitief gestopt met FOK!. Ooit de grootste en mooiste site van Nederland. In 2010 zelfs gekozen tot beste nieuws-site op internet. Het FOK!forum met 300.000 actieve users en 20 miljoen posts per jaar, de grootste online communitie (of hoe dat heet). Ook de meest bezochte. Ik liet me niet onbetuigd als tong80 op het forum. Gezien mijn 800.000 posts is dat nogal een understatement.
Ik vermoed dat 80% van mijn berichten relevant is geweest, de overige 20 % onmisbaar. <Nee>
tong80
<Nee>
Bedankt voor je column, tong80!
FF Pissen
[ Bericht 38% gewijzigd door Jippie op 06-08-2026 13:52:13 ]
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een
gedicht over MaanvisHet
ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!