Dat was hun specialiteit las ik ja, dan kun je een tegendoelpunt wel weer noteren.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:16 schreef Simmertje het volgende:
Nah, dit wordt een feestje vanavond. Ik ga voor 6-1, schijnen namelijk wel redelijk goed te zijn met dode spelmomenten, dat kunnen wij niet verdedigen.
Bouwmannetje die zijn man laat lopen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was hun specialiteit las ik ja, dan kun je een tegendoelpunt wel weer noteren.
Geblokt worden is wat anders dan je man laten lopen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bouwmannetje die zijn man laat lopen.
Kansloze wedstrijden ook man, houd toch opquote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:56 schreef Houniet het volgende:
Ik heb gewoon zin om Ajax te kijken vanavond, hoe lang is dat geleden. . .
Hoe moeten wij dat nou weer wetenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:56 schreef Houniet het volgende:
Ik heb gewoon zin om Ajax te kijken vanavond, hoe lang is dat geleden. . .
Hier is iemand al vroeg in het seizoen ontzettend woedend.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Kansloze wedstrijden ook man, houd toch opJe moet je dood schamen dat je in de positie zit dat je tegen dit soort Wifinaamteams moet spelen.
Kijk je ook uit naar de eerste wedstrijd in de beker tegen Klazienaveen?
Boos.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Kansloze wedstrijden ook man, houd toch opJe moet je dood schamen dat je in de positie zit dat je tegen dit soort Wifinaamteams moet spelen.
Je hebt het er maar druk mee!quote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Sow boem koekoek hallo daarquote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik heb er anders ook zin in maat, lekker potje voetbal kijken. Laat die haters maar haten.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 13:50 schreef Houniet het volgende:
Ik voel me een beetje teruggestuurd naar de lobby zo..
En kan zomaar de afscheidswedstrijd in de Arena zijn van Godtsgod.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 15:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb er ook zin in, we hebben vorig jaar alleen maar ellendige wedstrijden gezien dus fijn dat je weer kunt gaan zitten voor een team met een plan
Deze zou je wel zomaar eens perongeluk kunnen winnen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 16:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ergens toch wel jammer dat het geen Europa League is, denk dat de huidige selectie daar toch meer op de plek was geweest dan in de vuilnisbak van de Conference League. Maar goed.
Als het aan @Solispolar ligt hoogstens met koffie en cake in de aula van het crematorium.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 13:50 schreef Houniet het volgende:
Ik voel me een beetje teruggestuurd naar de lobby zo..
zeuren in het psv topic over andere supporters dat ze het druk hebbem met psv en vervolgens hier hetzelfde doenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 13:35 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee!
Anyway, ik heb ook gewoon zin in vanavond. Lekker met een biertje voor de buis kijken naar de contouren van een nieuw Ajax. Hopelijk wat mooie acties en goals.
Ter.Stegen.Speelt.Niet @William_Papadinquote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:51 schreef franklop het volgende:
Einde tijdperk Brandt en Ter Stegen. Niet in de basis
Logische opstelling. Spelers in de etalage genot. Zelfs met Jong Ajax moet je dit winnenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:51 schreef franklop het volgende:
Opstelling #Ajax: Paes, Gaaei, Bouwman, Blind, Wijndal, Klaassen, Gloukh, Regeer, Berghuis, Dolberg, Godts. #ajashel
Wijndal nog even in de kijker laten spelen
Ook gewoon Godts laten spelen, geen Sano praktijken. Mooi man.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:51 schreef franklop het volgende:
Opstelling #Ajax: Paes, Gaaei, Bouwman, Blind, Wijndal, Klaassen, Gloukh, Regeer, Berghuis, Dolberg, Godts. #ajashel
Wijndal nog even in de kijker laten spelen
3 scoren + 10 miljoenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:56 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ook gewoon Godts laten spelen, geen Sano praktijken. Mooi man.
Hopelijk zit Dolberg komend weekend ook in de trein naar Denemarken.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Logische opstelling. Spelers in de etalage genot. Zelfs met Jong Ajax moet je dit winnen
Weekend verwacht ik hem in de homofielenbarquote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hopelijk zit Dolberg komend weekend ook in de trein naar Denemarken.
Die verdient zo mokertje veel dat ik dat niet geloof. Tenzij Ajax garant staat voor een deel van zijn salarisquote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hopelijk zit Dolberg komend weekend ook in de trein naar Denemarken.
Periodiseren en fit worden allen. Zondag weer, komt wel goed. Maar ik had ook liever wat andere jongens vandaag aan het werk gezien hoor alleen zondag is (verwacht ik) pittiger. Hopelijk zijn we bijna van Dolberg en Wijndal af.quote:
Ja maar ik wil gewoon een leuk elftal niet. Met met oa opperkneus Wijndalquote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Boeiend. We spelen tegen fc kutje 7
Easy easyquote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja maar ik wil gewoon een leuk elftal niet. Met met oa opperkneus Wijndal
Die lijkt volledig vervangen jaquote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:58 schreef Black-Death het volgende:
Is Baas gewoon geen basisspeler meer?
Mooi. Is niet zo goedquote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die lijkt volledig vervangen ja
2 meter of langer dusquote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:03 schreef Poepz0r het volgende:
Ronald de Boer: 'Er komt een grote nieuwe aankoop aan bij Ajax'
Let Jordi cook
Jeroen Verhoeven 2.0?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:03 schreef Poepz0r het volgende:
Let Jordi cook
Talentje van Barca ofzo zekerquote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:03 schreef Poepz0r het volgende:
Let Jordi cook
Tegenvallend dat zulke spelers nooit eens genadeloos bij de a1 worden getrapt in kleedkamer 354.quote:
Probeert ie van afstand te schietenquote:
Of qua naam; Vennegoor of Hesselinkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |