Weekend verwacht ik hem in de homofielenbarquote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hopelijk zit Dolberg komend weekend ook in de trein naar Denemarken.
Die verdient zo mokertje veel dat ik dat niet geloof. Tenzij Ajax garant staat voor een deel van zijn salarisquote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hopelijk zit Dolberg komend weekend ook in de trein naar Denemarken.
Periodiseren en fit worden allen. Zondag weer, komt wel goed. Maar ik had ook liever wat andere jongens vandaag aan het werk gezien hoor alleen zondag is (verwacht ik) pittiger. Hopelijk zijn we bijna van Dolberg en Wijndal af.quote:
Ja maar ik wil gewoon een leuk elftal niet. Met met oa opperkneus Wijndalquote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Boeiend. We spelen tegen fc kutje 7
Easy easyquote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja maar ik wil gewoon een leuk elftal niet. Met met oa opperkneus Wijndal
Die lijkt volledig vervangen jaquote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:58 schreef Black-Death het volgende:
Is Baas gewoon geen basisspeler meer?
Mooi. Is niet zo goedquote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die lijkt volledig vervangen ja
2 meter of langer dusquote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:03 schreef Poepz0r het volgende:
Ronald de Boer: 'Er komt een grote nieuwe aankoop aan bij Ajax'
Let Jordi cook
Jeroen Verhoeven 2.0?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:03 schreef Poepz0r het volgende:
Let Jordi cook
Talentje van Barca ofzo zekerquote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:03 schreef Poepz0r het volgende:
Let Jordi cook
Tegenvallend dat zulke spelers nooit eens genadeloos bij de a1 worden getrapt in kleedkamer 354.quote:
Probeert ie van afstand te schietenquote:
Of qua naam; Vennegoor of Hesselinkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |