abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221511735
quote:
10s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 10:43 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Redelijk creatief ditmaal, een beroep op fictieve autoriteit. Dus Rusland is weer eens bij voorbaat onschuldig.

Slaat wel weer nergens op uiteraard. Het zou niet bepaald de eerste keer zijn dat Rusland voor een paar duizend piek mensen rare dingen laat doen.
Bij voorbaat schuldig of onschuldig. Dat kan nooit. Ik denk dat we maar gewoon het onderzoek moeten afwachten.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221511744
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 11:15 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Bij voorbaat schuldig of onschuldig. Dat kan nooit. Ik denk dat we maar gewoon het onderzoek moeten afwachten.
Dat lijkt me prima. Maar bij voorbaat roepen dat Rusland dit noooooit zou doen, is natuurlijk nogal idioot (of zoals in dit geval vermoedelijk bewust desinformatie verspreiden).
pi_221511982
quote:
10s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 11:18 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Dat lijkt me prima. Maar bij voorbaat roepen dat Rusland dit noooooit zou doen, is natuurlijk nogal idioot (of zoals in dit geval vermoedelijk bewust desinformatie verspreiden).
Hij zegt 'onwaarschijnlijk'
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 6 augustus 2026 @ 12:46:17 #29
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_221512257
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 10:01 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Ik heb werkelijk geen idee wat je met dit soort domme opmerkingen wil bereiken. Alsof dit een belediging is. Het zal mij jeuken wat ze er in oekraïne of in rusland van vinden, ik ben met beide niet in oorlog.
Waarom moet overal een of ander doel achter zitten? :? Met jou en mij winnen we de oorlog niet, dus het maakt geen zak uit of we wel of niet opgeroepen worden als artikel 5 ingeroepen wordt.

Het komt wat deuzig over, in feite zeg je dat je niet zou komen op een feestje waar je niet voor uitgenodigd bent. Als dat de gedachte in mij opkomt, dan post ik die. Daar zit geen hoger doel achter, daar hoef ik niks mee te bereiken, dat is gewoon hoe het op een forum werkt. Ik wist niet dat je het zo persoonlijk op zou vatten.
Laffe huichelaar
  donderdag 6 augustus 2026 @ 13:26:20 #30
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221512440
Dit begint toch wel vervelend dicht bij het activeren van artikel 5 te komen. Kan die Putin niet gewoon even lekker doodgaan ofzo?
Life is what you make it.
pi_221512473
quote:
16s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 09:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Evenals de situatie in Ceuta wordt het hoog tijd dat de EU eens harder van zich afbijt. Hiervoor kunnen we eens wat leren van de Turken, die hadden de ballen de Russen gewoon uit de lucht te knallen, volgens mij heeft dit ze ook geen windeieren gelegd.
Alsof de EU Adolf Putler aan gaat pakken. Die gaat straks kloten in de Baltische landen en dan kijken we ook gewoon de andere kant op. Niemand gaat Adolf Putler aanpakken helaas.
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 6 augustus 2026 @ 13:37:45 #32
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_221512480
quote:
2s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 13:26 schreef Schanulleke het volgende:
Dit begint toch wel vervelend dicht bij het activeren van artikel 5 te komen. Kan die Putin niet gewoon even lekker doodgaan ofzo?
Kan ook gewoon Oekraine zijn die een sterke reactie vanuit Europa wil uitlokken.
Maar Putin die dood gaat zou wel fijn zijn ja.
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_221512504
We moeten geloven dat er een draadje los zat bij het explosief, waardoor het niet is afgegaan ;(
Het lijkt meer op een waarschuwing of een false flag incident.
Misschien zit de Oekraine er wel achter, net zo als bij het opblazen van de pipeline, met de bedoeling om ook Duitsland of de hele NAVO bij de oorlog te betrekken
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_221512516
Was er twee jaar geleden niet ook al een ontsteking die gelukkig niet werkte op dat vliegveld?

quote:
2s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 13:26 schreef Schanulleke het volgende:
En dan?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_221512532
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 13:40 schreef Oud_student het volgende:
We moeten geloven dat er een draadje los zat bij het explosief, waardoor het niet is afgegaan ;(
Het lijkt meer op een waarschuwing of een false flag incident.
Misschien zit de Oekraine er wel achter, net zo als bij het opblazen van de pipeline, met de bedoeling om ook Duitsland of de hele NAVO bij de oorlog te betrekken
De russen hebben anders wel een vliegtuigen fetish, net zoals ze MH17 kapot schoten. Deze keer in ieder geval geen burgervlucht als doelwit, voor russisch doen extreem humaan inderdaad.
pi_221512540
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 16:43 schreef LXIV het volgende:
Rusland heeft hier totaal geen belang bij dus onwaarschijnlijk dat die er achter zit.
Maar zelfs zo’n eenvoudige redenering is te complex voor 90% van de users
Hoezo hebben ze hier geen baat bij? Ze roepen al maanden op hun gesponsorde staatstelevisie dat ze het westen moeten laten voelen wat de steun echt kost en dat ze transits als legitieme doelen zien en dat ze poetin zwak vinden dat hij nog ntes heeft gedaan.
  donderdag 6 augustus 2026 @ 14:00:27 #37
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221512562
quote:
19s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 13:54 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Hoezo hebben ze hier geen baat bij? Ze roepen al maanden op hun gesponsorde staatstelevisie dat ze het westen moeten laten voelen wat de steun echt kost en dat ze transits als legitieme doelen zien en dat ze poetin zwak vinden dat hij nog ntes heeft gedaan.
Dit dus.

Vanaf Leipzig wordt blijkbaar ook oorlogsmateriaal naar Oekraïne gevlogen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_221512860
Ingehuurde wappie wss.
pi_221512887
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 16:20 schreef Benificent het volgende:
Wakker worden Europa. Net als met andere dossiers duurt het te lang voordat er actie wordt ondernomen. Het maakt niet uit op dit moment waar de drone vandaan komt. Maar het vliegverkeer, luchtruim en luchthavens en andere locaties moeten veel beter worden beschermd. Waar is het anti drone systeem waar ze al weer jaren over discussiëren. Had er al lang moeten staan. We lopen zoals met alles lekker achter de feiten aan. Gewoon lekker het Europese parlement laten pendelen tussen Brussel en Straatburg. Kost een paar honderd miljoen per jaar maar okay is toch het geld van de burgers. Echt het is om te huilen.
Het schijnt dat ze nu echt in anti-drone kaarsen gaan investeren hoor!
Lachen joh.
pi_221514291
Tijd om die Russische rekeningen maar eens leeg te halen voor wat extra wapentuig.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_221514346
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 18:02 schreef Telefoonvork het volgende:
Zal vast en zeker van het een of andere complotwappie komen die alle propaganda uit Rusland voor waar aanneemt en door dat land overgehaald is om dat vliegtuig aan te vallen.
Je realiseert je hopelijk dat je hier nu zelf aan het complot denken bent?
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  donderdag 6 augustus 2026 @ 19:30:12 #42
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_221514450
Niemand die zich afvraagt waarom ze het niet vanaf een militair vliegveld versturen?

Lijkt me qua beveiliging iets beter.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  Moderator dinsdag 25 augustus 2026 @ 11:35:33 #43
8781 crew  Frutsel
pi_221649778
quote:
Duitse media: derde drone gevonden bij vliegveld Leipzig

BERLIJN – Duitse onderzoekers hebben een derde drone en vermoedelijke explosieven gevonden die verband houden met de mislukte aanval op het vliegveld van Leipzig begin deze maand. Dat melden de Duitse omroepen NDR en WDR en de krant Süddeutsche Zeitung.

De jongste vondst werd volgens de media op 14 augustus gedaan, in een veld ten westen van het vliegveld. Dat was tien dagen nadat een drone met explosieven werd ontdekt, vlak bij een Oekraïens vrachtvliegtuig met militaire goederen.

Onderzoekers denken dat een tweede drone kort na de tijdelijke sluiting van de luchthaven tegen een vrachtvliegtuig is gebotst.

Het Duitse Openbaar Ministerie heeft nog niet gereageerd. Dat sprak eerder van een “serieuze aanval op de transport- en logistieke infrastructuur in Duitsland”. Er zouden vermoedens zijn dat Rusland betrokken is bij de aanval van 4 augustus. Rusland ontkent dat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')