Bekijk deze YouTube-videoquote:Thomas van Groningen over nieuwe peiling: 'Die partijen zijn echt de sigaar' | DE ORANJEZOMER
Ik mis nog een conservatieve gristenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 03:34 schreef TAmaru het volgende:
Kabinet FvD+PVV+JA21+BBB+Keijzer+DNA zou schitterend zijn, met Baudet als premier
Hoeft er van mij niet bij. Maar als het nodig is, ja met de SGP.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 03:39 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ik mis nog een conservatieve gristen
Het is tijd voor een realistisch zakenkabinet die Nederland op orde krijgt , met Lelystad airport open, Lelylijn aanleggen , een stevig woningbouw programma , de stikstof onzin regelt, en de gevolgen van het smelten van de laatste gletsjers aanpaktquote:Op woensdag 5 augustus 2026 03:34 schreef TAmaru het volgende:
Kabinet FvD+PVV+JA21+BBB+Keijzer+DNA zou schitterend zijn, met Baudet als premier
nou , ik hoop dat ie wat geleerd heeft , misschien gaat ie die in Nederland ook weer openen dan,quote:Op woensdag 5 augustus 2026 05:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
Weet je wat hij daar gedaan heeft?
Hij heeft een ouderencentrum bezocht, ja.
Dat kunnen we wel doen, maar dan hebben we eerst meer migranten nodig uit landen die ons graag willen voorzien van arbeidskrachten. Zelfs op mijn kansloze dagbesteding vinden ze geen Nederlanders en dat is echt makkelijk geld verdienen, je hoeft alleen maar aanwezig te zijn. Hoe denk je dat ze mensen voor in de zorg gaan vinden?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 05:12 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou , ik hoop dat ie wat geleerd heeft , misschien gaat ie die in Nederland ook weer openen dan,
Rutte heeft ze gesloten samen met zijn maatje Stef Blok
hier liggen oude mensen van 80 dood te gaan op 6 hoog achter , omdat ze een huis bezet moeten houden
leuk voor hem maar er zijn belangrijkere dingen dan handjes schudden in het nette pakquote:Op woensdag 5 augustus 2026 05:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik vind het jammer dat Jetten zo de wind van voren krijgt.
Hij was op werkbezoek in het Caribische deel van Nederland.
Weet je wat hij daar gedaan heeft?
Hij heeft een ouderencentrum bezocht, ja.
En hij heeft een bezoekje gebracht aan het Fundashon Mariadel.
Was wel, omdat hij door een kwal was gestoken op het strand, zou zo'n kubuskwal zeewesp kunnen zijn geweest.
Nee, dat is er niet. Juist op het hoge managementniveau worden er beslissingen genomen en heb je belangrijke kaizen- en leanvergaderingen. Hoe gaan we met mijn grote smoel aan verbeteringen komen? Als ik niets doe met de signalen, gaat er ook niets gebeuren. Ik moet om 07:00 op de vloer zijn, maar ik drink nu nog koffie en ga zo nog roken. Zo makkelijk gaat dat hier.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 05:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
leuk voor hem maar er zijn belangrijkere dingen dan handjes schudden in het nette pak
Nou tot op heden doet niemand iets en het ziet er niet naar uit dat er wel iets gaat gebeurenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:00 schreef Gibson88 het volgende:
Ja en als rechts wint heb je nog altijd links die alle plannen kan wegstemmen, tegenhouden en of boycotten.
Film at 11.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:15 schreef KoosVogels het volgende:
Regeringspartijen zijn impopulair en leveren zetels in.
Gras is groen. Water is nat.
Oh ja, het oppermachtige Linksch dat helemaal geen regeringsbevoegdheid nodig heeft om ons hun vreselijke plannen op te dringen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:00 schreef Gibson88 het volgende:
Ja en als rechts wint heb je nog altijd links die alle plannen kan wegstemmen, tegenhouden en of boycotten.
Hoe kunnen ze dat precies doen?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:00 schreef Gibson88 het volgende:
* Lord_Vetinari haalt bingokaart alvast tevoorschijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:21 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dat precies doen?
Dat artikel is van 24 apr 2026.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 01:49 schreef michaelmoore het volgende:
Het minderheidskabinet naar 47 zetels
Er is erg veel onvrede in de samenleving omtrent woningbouw, stikstof , migratie en een MP die onzichtbaar is, behalve op feesten en partijen en excuses maken her en der
De voormalige klimaatdrammer zou wel eens iets over de verzengende droogte in het land kunnen zeggen
https://www.nieuwsvandeda(...)dna-en-groep-keijzer
[..]
Bekijk deze YouTube-video
[ [url=https://images.intuitive.nl/unsafe/960x640/smart/https://admin.dezwijger.n(...)mmer.webp]afbeelding[/url] ]
Laatste peiling die ik kan vinden is van juli 2026. Vind het niet zo schokkend eigenlijk, de coalitiepartijen leveren allemaal flink in. PRO pakt de kiezers weer terug van D66. En de FvD rooft langzaam de PVV leegquote:
En waarom ‘zou dat schitterend zijn’? En zeker met lulletje Baudet als premier?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 03:34 schreef TAmaru het volgende:
Dat wordt niksquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En waarom ‘zou dat schitterend zijn’? En zeker met lulletje Baudet als premier?
Zit er daarnaast ook niet gewoon een forse portie incompetentie ingebakken bij de rechts-populistische types? Nog naast dat hun ideologie nooit echt duurzaam zal kunnen werken.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:22 schreef theunderdog het volgende:
Hoe goed 'rechts' het ook doet in de peilingen, we zullen er nooit het resultaat van zien. Dat is niet omdat er een links-complot is, maar omdat rechtse politici bestaan uit grote ego's die niet kunnen samenwerken.
Het maakt dus allemaal geen tyfus uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |