Ding ding ding ding! Het is inderdaad de nu 18 jaar en 5 maanden oude Emma Kok.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Is dit Emma Kok? Of heb ik het compleet verkeerd![]()
Heb ik wat gewonnen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:53 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ding ding ding ding! Het is inderdaad de nu 18 jaar en 5 maanden oude Emma Kok.
Als ze op haar knietjes zit zie je daar niks van.quote:
Ik snap dat ook nooit van die fit chicks. Hoe harder ze trainen hoe kleiner de tieten worden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:11 schreef Kottnauer het volgende:
Kleine borsten en verder ook niet een echt mooi figuur.
Ik help ze maar al te graag met dit ontdekken. Op een oude fiets moet je het leren.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:08 schreef MultiBanaan het volgende:
Gewoon een 18 jarig meisje (jaja ik zei het gewoon) die haar seksuele kapitaal aan het ontdekken is, niks nieuws onder de zon
Wordt waarschijnlijk een eiwit shakequote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:46 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Neem aan dat Emma dat zelf gaat bereiden.
Nu alleen nog leentjebuur bij Baantjer spelen en ze kan haar OnlyFans account starten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:31 schreef Marsenal het volgende:
Het lijkt er op dat ik zojuist een oude man ben geworden. Wat er namelijk gebeurde, ik zag een foto van een jonge vrouw (ik gebruik nu even het woord vrouw omdat ik weet dat sommige users het van belang vinden dat zodra een meisje 18 is geworden je het geen meisje maar altijd een vrouw noemt) en het was een aantrekkelijk geklede vrouw met de tietjes strak bij elkaar gedrukt, duidelijk om sexy proberen te zijn.
En normaal zou ik denken, lekker doen, laat die tietjes maar zien. Power to the people.
Maar ik dacht nu alleen maar, 'ach meisje, dat heb je toch niet nodig? Iedereen vind je al leuk, je hoeft je lichaam niet zo te verkopen'. En dan ben je natuurlijk wel een ouwe lul, als je zo doet.
Ik snap dat zij zich helemaal empowered voelt enzo, door zo de lellebel uit te hangen, maar het enige wat ik zie is een meisje voor wie de aandacht niet voldoende was, en altijd zal snakken naar nog meer aandacht.
Prachtig meisje, enorm talent, maar heeft er toch maar weer voor gekozen om een sletje te worden. Tragisch. Was het niet genoeg om gewoon een zangeres te zijn?
Mag je uberhaupt hier op geilen vind je? (ook met het schaamrood op de kaken)
[ afbeelding ]
Zonde.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:01 schreef Magica het volgende:
[..]
Ze heeft geen stoma maar een sonde![]()
Een pijpbek die niks mag slikken is ook niet veel waard. Tel daar een kilo makeup en puntige knieën bij op en je komt hoogstens op 5/10.quote:
Ik ging er eigenlijk van uit dat je hem in die sonde moet duwen ofzo. Daar is toch wel rekening mee gehouden lijkt me.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 10:19 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Een pijpbek die niks mag slikken is ook niet veel waard.
Ik word er eerlijk gezegd niet koud of warm van. Ik hou meer van gezet en rondingen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:31 schreef Marsenal het volgende:
Het lijkt er op dat ik zojuist een oude man ben geworden. Wat er namelijk gebeurde, ik zag een foto van een jonge vrouw (ik gebruik nu even het woord vrouw omdat ik weet dat sommige users het van belang vinden dat zodra een meisje 18 is geworden je het geen meisje maar altijd een vrouw noemt) en het was een aantrekkelijk geklede vrouw met de tietjes strak bij elkaar gedrukt, duidelijk om sexy proberen te zijn.
En normaal zou ik denken, lekker doen, laat die tietjes maar zien. Power to the people.
Maar ik dacht nu alleen maar, 'ach meisje, dat heb je toch niet nodig? Iedereen vind je al leuk, je hoeft je lichaam niet zo te verkopen'. En dan ben je natuurlijk wel een ouwe lul, als je zo doet.
Ik snap dat zij zich helemaal empowered voelt enzo, door zo de lellebel uit te hangen, maar het enige wat ik zie is een meisje voor wie de aandacht niet voldoende was, en altijd zal snakken naar nog meer aandacht.
Prachtig meisje, enorm talent, maar heeft er toch maar weer voor gekozen om een sletje te worden. Tragisch. Was het niet genoeg om gewoon een zangeres te zijn?
Mag je uberhaupt hier op geilen vind je? (ook met het schaamrood op de kaken)
[ afbeelding ]
Ik ben meer een billenman, en die worden er wel beter op in de gymquote:Op woensdag 5 augustus 2026 07:32 schreef incel het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nooit van die fit chicks. Hoe harder ze trainen hoe kleiner de tieten worden.
Ik vind dat altijd maar zozo. Heb liever dikke billen die van nature zo zijn. Al die meisjes met die strak getrainde units, hartstikke leuk, maar als ze 35 zijn dan gaan ze toch wat minder squatten en dan worden al die leugens pijnlijk duidelijk. Liever dan een vrouw die zonder de hele dag in de sportschool te staan zulke hammen heeft.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:40 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Ik ben meer een billenman, en die worden er wel beter op in de gym
Kan het niet allebei? Zowel mooie billen krijgen terwijl je tieten behoud?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:40 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Ik ben meer een billenman, en die worden er wel beter op in de gym
Of ze wilt het gewoon normaliseren en bespreekbaar maken. Het is niet niks, zoiets voor een jonge meid.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:16 schreef MultiBanaan het volgende:
Lekker halfnaakt met dat apparaat poseren voor clout, ze vind aandacht wel echt heerlijk he
Ik denk dat ze daaronder misschien een beetje naar ammoniak kan ruiken maar staat genoteerd.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:18 schreef Harvest89 het volgende:
Ik denk dat je gewoon geen smaak hebt.
Als die Emma uit de OP 18 is dan mag ze op mijn gezicht komen zitten.
Het moet een beetje ruiken.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 15:46 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daaronder misschien een beetje naar ammoniak kan ruiken maar staat genoteerd.
Ja nu ga je naar het andere extreme, en geloof me, dat is inderdaad niet fijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 17:30 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Anders ken die van jou nie kotsen!
Sinds wanneer hebben we hier in Rotterdam een visfabriek?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja nu ga je naar het andere extreme, en geloof me, dat is inderdaad niet fijn.
Maar een beetje pisresten van een dag, dat moet gewoon. Deze reactie mag je bewaren en op een tegeltje zetten.
Ook een tip voor de vrouwelijke Fok!sters, een kut moet niet ruiken naar zeep, ook niet naar de Rotterdamse visfabriek, maar gewoon naar een geile kut.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |