Het lijkt er op dat ik zojuist een oude man ben geworden. Wat er namelijk gebeurde, ik zag een foto van een jonge vrouw (ik gebruik nu even het woord vrouw omdat ik weet dat sommige users het van belang vinden dat zodra een meisje 18 is geworden je het geen meisje maar altijd een vrouw noemt) en het was een aantrekkelijk geklede vrouw met de tietjes strak bij elkaar gedrukt, duidelijk om sexy proberen te zijn.
En normaal zou ik denken, lekker doen, laat die tietjes maar zien. Power to the people.
Maar ik dacht nu alleen maar, 'ach meisje, dat heb je toch niet nodig? Iedereen vind je al leuk, je hoeft je lichaam niet zo te verkopen'. En dan ben je natuurlijk wel een ouwe lul, als je zo doet.
Ik snap dat zij zich helemaal empowered voelt enzo, door zo de lellebel uit te hangen, maar het enige wat ik zie is een meisje voor wie de aandacht niet voldoende was, en altijd zal snakken naar nog meer aandacht.
Prachtig meisje, enorm talent, maar heeft er toch maar weer voor gekozen om een sletje te worden. Tragisch. Was het niet genoeg om gewoon een zangeres te zijn?
Mag je uberhaupt hier op geilen vind je? (ook met het schaamrood op de kaken)