Volgend jaar in ieder geval een TTT, dan zit je bij Visma wel goed.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:10 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat we na deze tijdrit van PFP weinig tijdritkilometers gaan zien in de Tour de komende jaren
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je nu kijkt naar Niewiadoma en Longo Borghini juist wel.
Het spel van de wind wellicht.
Sabotage van Blasi?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ x ]
Dat is inclusief fietswissel, bij Longo Borghini.
Dat zou wel kunnen ja, waarom zou je vrijwillig zo hoog zitten?quote:
Apart wel dat dat niet in beeld kwam danquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ x ]
Dat is inclusief fietswissel, bij Longo Borghini.
Kwam wel meer niet in beeld, hoe moeilijk is het nou om in elk geval het tussenpunt en de finish van de topless goed in beeld te brengenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Apart wel dat dat niet in beeld kwam dan
Ik heb een van de juryleden gevonden jongens!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Kwam wel meer niet in beeld, hoe moeilijk is het nou om in elk geval het tussenpunt en de finish van de topless goed in beeld te brengen
Een nieuwe wielrenuser! Welkomquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:36 schreef Ar-Nodeli het volgende:
Vandaag integraliteit. Deze rit verdient dat
Over ontboezemingen (hihi) gesproken. Er zijn maar weinig wielrensters die écht een aerodynamisch voordeel zouden hebben.. ik noem een Ceylin Alvarado Jans sinds 2024, Puck Moonen en Kasia wellicht nog?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb een van de juryleden gevonden jongens!
Brandt noemde gisteren nog iemand bij het interview in de avondetappe maar nu ben ik die naam vergeten.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:05 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Over ontboezemingen (hihi) gesproken. Er zijn maar weinig wielrensters die écht een aerodynamisch voordeel zouden hebben.. ik noem een Ceylin Alvarado Jans sinds 2024, Puck Moonen en Kasia wellicht nog?
Sylvia Persicoquote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Brandt noemde gisteren nog iemand bij het interview in de avondetappe maar nu ben ik die naam vergeten.
Deze post heb je dus niets aan.
Marit Raaijmakers werd slechts 75e, dus dat aerodynamische voordeel zal dan wel meevallen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:05 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Over ontboezemingen (hihi) gesproken. Er zijn maar weinig wielrensters die écht een aerodynamisch voordeel zouden hebben.. ik noem een Ceylin Alvarado Jans sinds 2024, Puck Moonen en Kasia wellicht nog?
Op zich had een andere renster toch wel iets kunnen doenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ x ]
Gelachen hoe ze ingeklikt blijft liggen.
Ze vroegen wat Boom als advies zou geven aan Pauline als hij haar ploegleider zou zijn: beetje meer eten Pauline, voor de powerquote:
Fake news, de batterij is volledig platquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:03 schreef DeeBee het volgende:
De Colnago e-bike is VOLLEDIG opgeladen!
Wel haar batterij niet goed opgeladen?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Squiban heeft haar e-bike weer uit de schuur gehaald.
E-bike van Squiban van vorig jaar gestolen?quote:
Ze slingert zelf tegen de motor aan.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Daar wordt iemand aangereden door de motor
Alleen bij de vrouwen. Toen was het geld op.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Le Court, Squiban, Ferrand-Prevot, de UCI heeft een beangstigende hoeveelheid brieven verstuurd.
Logisch toch, wat moet Visma anders doen? Van Dam was toch al gelost.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze gaan wachten op PFP. Wat een onzin.
Gewoon zelf doorrijden voor eigen kans. PFP is geschiedenis.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Logisch toch, wat moet Visma anders doen? Van Dam was toch al gelost.
De Vries is beter dan PFP voorlopigquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Logisch toch, wat moet Visma anders doen? Van Dam was toch al gelost.
Ze werd gelost, voor De Vries had ze ook weinig kunnen doen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon zelf doorrijden voor eigen kans. PFP is geschiedenis.
Maar met dat klimmetje nog te gaan had ze weinig voor haar kunnen doen. Al lijkt mij niet dat PFP op de Ventoux ineens goed gaat zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De Vries is beter dan PFP voorlopig
Ja vènDèm. Maar De Vries moet toch niet wachten.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze werd gelost, voor De Vries had ze ook weinig kunnen doen.
Nee, die doet dat toch ook niet?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vènDèm. Maar De Vries moet toch niet wachten.
En weer.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:19 schreef DiegoFuser het volgende:
De gevallen Kerbaol.
Kom maar even wisselen Ellen.
Hoorde na Ferrand-Prevot toch wel tot de grootste uitdager van Vollering.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:26 schreef Felagund het volgende:
Toch wel verrassend dat uitgerekend Martijn de grootste concurrent van Demi blijkt te zijn.
PFP gaat hier zoveel tijd verliezen dat het wel klaar is deze tourquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:19 schreef TAmaru het volgende:
PFP is een soort Vingegaard
die zou het hier ook moeilijk krijgen
maar de Ventoux is toch weer een ander beest
al zie ik Demi dit niet verliezen dit jaar
ja 4, 5 minuten gaat ze niet meer goedmakenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
PFP gaat hier zoveel tijd verliezen dat het wel klaar is deze tour
Dacht ik even te zien toenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, die doet dat toch ook niet?
Floptektiks op dat WK ook.quote:
Je vergeet de "Ach"quote:
ja ik dacht dat ze het zou gaan halen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:55 schreef TommyL0204 het volgende:
Jammer Kasia. Dit was een goed moment!
Waarom niet? Denk dat de langere beklimmingen beter past dan dit werk.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:54 schreef Slobeend het volgende:
Reusser zal de Ventoux toch niet overleven?
Overleven hoop ik wel, ik denk ook niet dat ze er helemaal door gaat zakken, maar ik denk dat Vollering wel tijd gaat pakken daar ja.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:54 schreef Slobeend het volgende:
Ja die kukelt nog wel een keer het skoekeloen in op een afdaling man man manquote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:02 schreef TAmaru het volgende:
die Reusser, ik vind dat dus echt helemaal niks
in het geel leidt het echt tot oogpijn
Zou me niet verbazen als deze 3 daar ook de sterksten zijn en dat Vollering alle moeite gaat hebben om haar te lossen. In de Giro had ze zelf ook niet veel overschot in de rit naar de Finestre.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:54 schreef Slobeend het volgende:
Denk dat ze wel ver genoeg staat om ruimte te krijgen in een vlucht toch? Maar ze had ook best 2/3 minuten extra kunnen verkiezen jaquote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:15 schreef wimderon het volgende:
Puck snapt het concept tijd pakken nog niet echt, als het doel een etappe + bollen is.
Erg mooi.quote:Ventoux-rit in Tour de France Femmes wordt niet ingekort, publiek onderweg wel geweerd door brandgevaar
Vrijdag vindt de koninginnenrit naar de Ventoux plaats. Door het grote risico op bosbranden had de regio Vaucluse aan de organisatie gevraagd om een alternatieve route richting de Mont Ventoux te zoeken. Dat is uiteindelijk niet gebeurd, maar publiek is in bepaalde zones niet toegestaan.
“Gezien de kwetsbaarheid van het gebied en het risico op bosbranden, heeft de prefect besloten de toegang tot het Dentelles de Montmirail-massief voor het publiek te verbieden. Alleen het Paty-vrijstellingsgebied zal toegankelijk zijn”, klinkt het in het statement van de Tourorganisatie.
De fans wordt ook aangeraden in de bosgebieden waar wel publiek mag staan uiterst voorzichtig te zijn. Er mag niet gerookt worden en geen vuur gemaakt worden.
Handhaafbaarheid min nul komma kwart maar het idee is leuk.quote:
Het lengteverschil tussen Reusser en Niewiadoma is groter dan tussen Indurain en Pantani. Toch wel een interessante statistiek.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:49 schreef DIJK het volgende:
Reusser walst op zijn Indurain’s met 15 kilo meer dan de rest de berg op. Nou pakte die wel minimaal 5 minuten in de tijdrit dus het zal wel goed komen voor Demi.
Had eerder Rüegg geel gegeven voor een schwalbe, wat kan die motard hier nou aan doen...quote:
Was het nou toch weer wel Rüegg? Ik las gisteren ook al Kerbaol, Zal wel bij #werkenbijdenos geweest zijn. Parodie op een omroep.quote:
Even zien hoe dit zich tot de uitslag verhoudt straks.quote:De vraag is of de klassementsvrouwen
zich met de ritzege gaan bemoeien,een
dag voor de zware etappe naar de Mont
Ventoux.Deze rit door de Ardèche lijkt
ook wel iets voor Le Court,Pieterse,
Markus,Rüegg of misschien Kopecky.
Als je uitgaat van een vlucht, zijn het geen onlogische namen toch? Alleen bij Le Court de vraag of ze niet te dicht staatquote:Op donderdag 6 augustus 2026 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even zien hoe dit zich tot de uitslag verhoudt straks.
Ik ben geen wielerkenner hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als je uitgaat van een vlucht, zijn het geen onlogische namen toch? Alleen bij Le Court de vraag of ze niet te dicht staat
Denk dat de beklimmingen daarvoor niet lastig genoeg zijn als je her vergelijkt met gisteren. En met morgen de Ventoux denk ik dat de focus daar wel op ligt.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben geen wielerkenner hoorMaar als ik zo kijk denk ik dat het een vrijwel identieke rit is als gisteren, en toen waren de klassementsvrouwen er nogal druk mee.
Minder beklimmingen en vooral de laatste beklimming is een stuk minder zwaar dan die van gisteren. Daarnaast wat @Marcoss zegt, de rit van Ventoux zal ook wel meespelen. Ik verwacht dat de vlucht het dus wel gaat halen, of FDJ moet echt de zinnen op deze etappe hebben gezet.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben geen wielerkenner hoorMaar als ik zo kijk denk ik dat het een vrijwel identieke rit is als gisteren, en toen waren de klassementsvrouwen er nogal druk mee.
Je beantwoordt je eigen vraag?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Schiet het nog een beetje op met Piet Puckerse en de bolletjes? 2 puntjes eerste klim maar verder niks?
ja even een uurtje zaaddodende kutvergaderingquote:
Broodje Piet?quote:
Met dank aan tokkie Gery die zo nodig een rit wil winnen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:37 schreef H.Vviv het volgende:
Vollering smijt wel onnodig met haar krachten.
Lidl-Trek had niemand in de kopgroep toch? En ik denk niet dat Niamh of Holmgren de sprint van een groepje gaat winnen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:34 schreef DiegoFuser het volgende:
Barry Markus rijdt om voor mij onduidelijke redenen Kim Le Court naar de kopgroep.
Die zal morgen wel geen benen meer hebben als ze voor Demi moet werken.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Erg mooi dat tokkie Gery niet wint.
Nou best aardig dus.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
De vraag is of de klassementsvrouwen
zich met de ritzege gaan bemoeien,een
dag voor de zware etappe naar de Mont
Ventoux.Deze rit door de Ardèche lijkt
ook wel iets voor Le Court,Pieterse,
Markus,Rüegg of misschien Kopecky.
Even zien hoe dit zich tot de uitslag verhoudt straks.
De schade valt uiteindelijk mee, maar het is natuurlijk bizar dat dankzij haar aanval Longo Borghini ineens in de kopgroep zit en dat Vollering daarna op kop moet gaan rijden.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die zal morgen wel geen benen meer hebben als ze voor Demi moet werken.
Zonder Elisa 'knecht voor de hele kopgroep' Longo Borghini was dit wel niet gelukt.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
WERELDKAMPIOEN LE COURT
Eat that, Longo Borghini.
Hoe vordert de hoogtestage? Ga je na deze week rustige opbouw tijdens de TdFF straks gruwelijk schroeien tijdens de Vuelta?quote:
Wat maakt haar een tokkie?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Erg mooi dat tokkie Gery niet wint.
quote:
Heb ook een hekel aan tattoos maar dat is door een generatie eerder dan er nu is wel echt totaal genormaliseerd.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En het bleef nog lang onrustig op het kamp.
Was vooraf al wel duidelijk dat dit parcours beter was dan bij de mannenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:51 schreef Remco het volgende:
Eerlijk is eerlijk leuk parcours uitgetekend elke dag is het het kijken waard.
Patrick Eddy vindt dit leuk.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:23 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er gaat iets gruwelijk mis bij Rudi Kemna.
En dan mis je nog de vertrokken renners. Ruud Kool waarbij het weer begint te draaien, Franzi Koch die ineens iedere koers kan winnen, ja, Rudi heeft het niet onder de markt.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:23 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er gaat iets gruwelijk mis bij Rudi Kemna.
Dat dusquote:Op donderdag 6 augustus 2026 13:47 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Had eerder Rüegg geel gegeven voor een schwalbe, wat kan die motard hier nou aan doen...
Servais Knaven?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 22:33 schreef Slobeend het volgende:
Wie zit daar achter het stuur bij Shimano?
quote:Belgische bocht?
Dankzij de Nederlanders is "bocht 7" van Alpe d'Huez legendarische geworden als hét ambiancestuk. Linde Merckpoel wil hetzelfde doen met de Mont Ventoux, maar dan met de Belgen.
"Ik stel voor dat we allemaal afspreken aan de bocht vlak onder het standbeeld van Tom Simpson", roept ze op in Allez Les Femmes.
"Moét je dan Belg zijn om er te mogen staan?", vraagt de Nederlandse Marijn de Vries zich af. "Nee, Marijn, jij mag natuurlijk ook komen!"
Was echt een grove schande. Die bestuurder moet uit koers worden genomen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 22:33 schreef Slobeend het volgende:
Wie zit daar achter het stuur bij Shimano?
Het zullen de hormonen zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:15 schreef DiegoFuser het volgende:
Commentator Ellen van Dijk mist wel serieus veel. Te veel eigenlijk.
15 maar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 09:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoeveel punten zijn er op de Ventoux te verdienen vandaaag voor de bolletjestrui?
Slotetappe gezien?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 10:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Oh, dan heeft Puck de trui al wel binnen.
Daar zijn in totaal 25 punten te verdienen, dat valt ook nog wel mee. Het lijkt mij ook sterk dat een Vollering bijvoorbeeld daar op ieder klimmetje als eerste gaat doorkomen. Als Puck blijft sprokkelen dan is het normaal gesproken wel binnen.quote:
Ziet er wat ongelukkig uit, maar kon de chauffeur weinig aandoen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 03:53 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Was echt een grove schande. Die bestuurder moet uit koers worden genomen.
Lijkt mij ook ja, hebben volgens mij verder ook maar weinig meisjes interesse in. (of de capaciteiten voor)quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar zijn in totaal 25 punten te verdienen, dat valt ook nog wel mee. Het lijkt mij ook sterk dat een Vollering bijvoorbeeld daar op ieder klimmetje als eerste gaat doorkomen. Als Puck blijft sprokkelen dan is het normaal gesproken wel binnen.
Het gebeurde 3x.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:00 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Kon de chauffeur weinig aandoen.
Kijk de avondetappe even terug. Werd dit ook aangekaart.
Dit was het zelfde als wat 100 keer in een wedstrijd gebeurt, een voorbij rijdende auto (of motor die als debielen voorbij een groep rijden met toeters en dan denken dat ze wel op zij gaan) alleen gedroegen de rensters zich nu als huis-tuin-keukenwielrenners die je gewoon op straat tegenkomt en gooiden zich er steeds blind voor.quote:
De beelden staan hier gewoon boven hoor. Ik vind dit toch niet heel handig gereden. En als dat 2x gebeurt kun je er de 3e keer wellicht rekening mee houden, het is maar een idee.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit was het zelfde als wat 100 keer in een wedstrijd gebeurt, een voorbij rijdende auto (of motor die als debielen voorbij een groep rijden met toeters en dan denken dat ze wel op zij gaan) alleen gedroegen de rensters zich nu als huis-tuin-keukenwielrenners die je gewoon op straat tegenkomt en gooiden zich er steeds blind voor.
Hij wil (of moet van de koersdirectie misschien wel) er gewoon langs, wat zoals ik zei 100 keer per dag gebeurt. Alleen stuurt iedere keer een renster ervoor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De beelden staan hier gewoon boven hoor. Ik vind dit toch niet heel handig gereden.
Dat kan op bepaalde punten al niet, er staat bijvoorbeeld een berg. ik mag hopen dat dit niet 100 keer per dag gebeurt want dan krijgen we nog een hoop ongelukken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij wil (of moet van de koersdirectie misschien wel) er gewoon langs, wat zoals ik zei 100 keer per dag gebeurt. Alleen stuurt iedere keer een renster ervoor.
Dat dus. Jury geeft via koersradio opdracht om achter kopgroep weg te gaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij wil (of moet van de koersdirectie misschien wel) er gewoon langs, wat zoals ik zei 100 keer per dag gebeurt. Alleen stuurt iedere keer een renster ervoor.
Ik kan vanuit de tweede persoon weer ervaren hoe incapabel vrouwen dan tijdelijk worden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 07:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het zullen de hormonen zijn.
(Ze is weer zwanger)
Wel windkracht 4 vol op de neus. Reusser gaat er gewoon aan hangenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 10:37 schreef TAmaru het volgende:
Uiteindelijk gaat Vollering Reusser wel gewoon lossen denk ik. Niewiadoma weet ik nog zo net niet.
Diegene die er capaciteiten voor hebben lijken er weinig interesse in te hebben. Van Noskova gaat het lijkt mij niet komen, en een Squiban en Vollering staan al respectievelijk 38 en 40 punten achter.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ja, hebben volgens mij verder ook maar weinig meisjes interesse in. (of de capaciteiten voor)
https://sporza.be/nl/2026(...)t-uit~1786043157040/quote:Wat doen 9 dagen Tour met de vagina (of beter: vulva) van een renster? Linde Merckpoel zocht het uit
Ligt eraan of je bij Ruben op de kamer ligt of eldersquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 13:40 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
https://sporza.be/nl/2026(...)t-uit~1786043157040/
Tegenwind op de Ventoux is een hele vevelende rubriek. Dit kinkt alsof het een waanzinnige flopshow gaat worden. Geen zin meer in.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:57 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wel windkracht 4 vol op de neus. Reusser gaat er gewoon aan hangen
Uiteindelijk geldt ook daarvoor wat voor de meeste machines geldt: af en toe moet de boel gewoon even lekker doorgesmeerd worden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 13:40 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Windkracht 5 schuin van achter/voor tot aan Bedoin, mocht dat helpenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 13:57 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Tegenwind op de Ventoux is een hele vevelende rubriek. Dit kinkt alsof het een waanzinnige flopshow gaat worden. Geen zin meer in.
Zoals je leest is het het handigst om de regio goed schoon te houden, ze kunnen je het best missen dus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:02 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Uiteindelijk geldt ook daarvoor wat voor de meeste machines geldt: af en toe moet de boel gewoon even lekker doorgesmeerd worden.
Ben ook best bereid om me daarvoor op te offeren.
Waar is SAMMY voor een reportage wanneer je hem nodig hebtquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 13:40 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Denk aar Vollering er al vroeg aan gaat beginnen, dan zou ze Reusser al wel gelost moeten hebben, normaal gesproken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:57 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wel windkracht 4 vol op de neus. Reusser gaat er gewoon aan hangen
Zal ook niet heel motiverend zijn voor anderen als iemand met de kwaliteiten van Pieterse er een serieus doel van maaktquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 13:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Diegene die er capaciteiten voor hebben lijken er weinig interesse in te hebben. Van Noskova gaat het lijkt mij niet komen, en een Squiban en Vollering staan al respectievelijk 38 en 40 punten achter.
Moet al wel in het bos, met tegenwind iemand van het kaliber Reusser lossen is wel lastigquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk aar Vollering er al vroeg aan gaat beginnen, dan zou ze Reusser al wel gelost moeten hebben, normaal gesproken.
En als het niet lukt, is het ook geen enorm probleem. Het verschil is maar 12 seconden, dat is met enkel de boni’s van vandaag en zondag al bijna te dichten, dan moet ze op 1 van die dagen een (klein) verschil maken om echt zeker te zijn
Kwestie van na afloop even met wat Cif en een microvezeldoekje eroverheenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:15 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zoals je leest is het het handigst om de regio goed schoon te houden, ze kunnen je het best missen dus.
Ze zit er nog! Deem is wel al al Muzic, Kraak en Le Net kwijt. Beperkt treintje zo.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:54 schreef Felagund het volgende:
Gery, die vandaag niet voor eigen kans mag gaan, moet al weer lossen.
Dat ook niet nee. Inmiddels heeft Puck vandaag ook weer 8 punten gepakt. Vollering kan nog precies gelijk komen, maar dan moet ze wel alle resterende punten pakken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zal ook niet heel motiverend zijn voor anderen als iemand met de kwaliteiten van Pieterse er een serieus doel van maakt
Nee toch?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:22 schreef High-on-Fire het volgende:
De dames rijden naar de Mont Ventoux toe
Zo dik maken ze de pasta niet meerquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:43 schreef TAmaru het volgende:
Ik vind PFP ook wel zo'n renster die dan één keer in haar leven gigantisch kan pieken in de Tour en daarna niet meer
Een soort Riis zegmaar
Riis werdt tenminste ook nog eens 3e en 5e in de Tour.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:43 schreef TAmaru het volgende:
Ik vind PFP ook wel zo'n renster die dan één keer in haar leven gigantisch kan pieken in de Tour en daarna niet meer
Een soort Riis zegmaar
Riis stond wel wat zwaarder.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:43 schreef TAmaru het volgende:
Een soort Riis zegmaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |