Kwestie van na afloop even met wat Cif en een microvezeldoekje eroverheenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:15 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zoals je leest is het het handigst om de regio goed schoon te houden, ze kunnen je het best missen dus.
Ze zit er nog! Deem is wel al al Muzic, Kraak en Le Net kwijt. Beperkt treintje zo.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:54 schreef Felagund het volgende:
Gery, die vandaag niet voor eigen kans mag gaan, moet al weer lossen.
Dat ook niet nee. Inmiddels heeft Puck vandaag ook weer 8 punten gepakt. Vollering kan nog precies gelijk komen, maar dan moet ze wel alle resterende punten pakken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zal ook niet heel motiverend zijn voor anderen als iemand met de kwaliteiten van Pieterse er een serieus doel van maakt
Nee toch?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:22 schreef High-on-Fire het volgende:
De dames rijden naar de Mont Ventoux toe
Zo dik maken ze de pasta niet meerquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:43 schreef TAmaru het volgende:
Ik vind PFP ook wel zo'n renster die dan één keer in haar leven gigantisch kan pieken in de Tour en daarna niet meer
Een soort Riis zegmaar
Riis werdt tenminste ook nog eens 3e en 5e in de Tour.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:43 schreef TAmaru het volgende:
Ik vind PFP ook wel zo'n renster die dan één keer in haar leven gigantisch kan pieken in de Tour en daarna niet meer
Een soort Riis zegmaar
Riis stond wel wat zwaarder.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:43 schreef TAmaru het volgende:
Een soort Riis zegmaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |