Het gebeurde 3x.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:00 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Kon de chauffeur weinig aandoen.
Kijk de avondetappe even terug. Werd dit ook aangekaart.
Dit was het zelfde als wat 100 keer in een wedstrijd gebeurt, een voorbij rijdende auto (of motor die als debielen voorbij een groep rijden met toeters en dan denken dat ze wel op zij gaan) alleen gedroegen de rensters zich nu als huis-tuin-keukenwielrenners die je gewoon op straat tegenkomt en gooiden zich er steeds blind voor.quote:
De beelden staan hier gewoon boven hoor. Ik vind dit toch niet heel handig gereden. En als dat 2x gebeurt kun je er de 3e keer wellicht rekening mee houden, het is maar een idee.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit was het zelfde als wat 100 keer in een wedstrijd gebeurt, een voorbij rijdende auto (of motor die als debielen voorbij een groep rijden met toeters en dan denken dat ze wel op zij gaan) alleen gedroegen de rensters zich nu als huis-tuin-keukenwielrenners die je gewoon op straat tegenkomt en gooiden zich er steeds blind voor.
Hij wil (of moet van de koersdirectie misschien wel) er gewoon langs, wat zoals ik zei 100 keer per dag gebeurt. Alleen stuurt iedere keer een renster ervoor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De beelden staan hier gewoon boven hoor. Ik vind dit toch niet heel handig gereden.
Dat kan op bepaalde punten al niet, er staat bijvoorbeeld een berg. ik mag hopen dat dit niet 100 keer per dag gebeurt want dan krijgen we nog een hoop ongelukken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij wil (of moet van de koersdirectie misschien wel) er gewoon langs, wat zoals ik zei 100 keer per dag gebeurt. Alleen stuurt iedere keer een renster ervoor.
Dat dus. Jury geeft via koersradio opdracht om achter kopgroep weg te gaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij wil (of moet van de koersdirectie misschien wel) er gewoon langs, wat zoals ik zei 100 keer per dag gebeurt. Alleen stuurt iedere keer een renster ervoor.
Ik kan vanuit de tweede persoon weer ervaren hoe incapabel vrouwen dan tijdelijk worden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 07:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het zullen de hormonen zijn.
(Ze is weer zwanger)
Wel windkracht 4 vol op de neus. Reusser gaat er gewoon aan hangenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 10:37 schreef TAmaru het volgende:
Uiteindelijk gaat Vollering Reusser wel gewoon lossen denk ik. Niewiadoma weet ik nog zo net niet.
Diegene die er capaciteiten voor hebben lijken er weinig interesse in te hebben. Van Noskova gaat het lijkt mij niet komen, en een Squiban en Vollering staan al respectievelijk 38 en 40 punten achter.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ja, hebben volgens mij verder ook maar weinig meisjes interesse in. (of de capaciteiten voor)
https://sporza.be/nl/2026(...)t-uit~1786043157040/quote:Wat doen 9 dagen Tour met de vagina (of beter: vulva) van een renster? Linde Merckpoel zocht het uit
Ligt eraan of je bij Ruben op de kamer ligt of eldersquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 13:40 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
https://sporza.be/nl/2026(...)t-uit~1786043157040/
Tegenwind op de Ventoux is een hele vevelende rubriek. Dit kinkt alsof het een waanzinnige flopshow gaat worden. Geen zin meer in.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:57 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wel windkracht 4 vol op de neus. Reusser gaat er gewoon aan hangen
Uiteindelijk geldt ook daarvoor wat voor de meeste machines geldt: af en toe moet de boel gewoon even lekker doorgesmeerd worden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 13:40 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Windkracht 5 schuin van achter/voor tot aan Bedoin, mocht dat helpenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 13:57 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Tegenwind op de Ventoux is een hele vevelende rubriek. Dit kinkt alsof het een waanzinnige flopshow gaat worden. Geen zin meer in.
Zoals je leest is het het handigst om de regio goed schoon te houden, ze kunnen je het best missen dus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:02 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Uiteindelijk geldt ook daarvoor wat voor de meeste machines geldt: af en toe moet de boel gewoon even lekker doorgesmeerd worden.
Ben ook best bereid om me daarvoor op te offeren.
Waar is SAMMY voor een reportage wanneer je hem nodig hebtquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 13:40 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Denk aar Vollering er al vroeg aan gaat beginnen, dan zou ze Reusser al wel gelost moeten hebben, normaal gesproken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:57 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wel windkracht 4 vol op de neus. Reusser gaat er gewoon aan hangen
Zal ook niet heel motiverend zijn voor anderen als iemand met de kwaliteiten van Pieterse er een serieus doel van maaktquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 13:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Diegene die er capaciteiten voor hebben lijken er weinig interesse in te hebben. Van Noskova gaat het lijkt mij niet komen, en een Squiban en Vollering staan al respectievelijk 38 en 40 punten achter.
Moet al wel in het bos, met tegenwind iemand van het kaliber Reusser lossen is wel lastigquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk aar Vollering er al vroeg aan gaat beginnen, dan zou ze Reusser al wel gelost moeten hebben, normaal gesproken.
En als het niet lukt, is het ook geen enorm probleem. Het verschil is maar 12 seconden, dat is met enkel de boni’s van vandaag en zondag al bijna te dichten, dan moet ze op 1 van die dagen een (klein) verschil maken om echt zeker te zijn
Kwestie van na afloop even met wat Cif en een microvezeldoekje eroverheenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:15 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zoals je leest is het het handigst om de regio goed schoon te houden, ze kunnen je het best missen dus.
Ze zit er nog! Deem is wel al al Muzic, Kraak en Le Net kwijt. Beperkt treintje zo.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:54 schreef Felagund het volgende:
Gery, die vandaag niet voor eigen kans mag gaan, moet al weer lossen.
Dat ook niet nee. Inmiddels heeft Puck vandaag ook weer 8 punten gepakt. Vollering kan nog precies gelijk komen, maar dan moet ze wel alle resterende punten pakken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zal ook niet heel motiverend zijn voor anderen als iemand met de kwaliteiten van Pieterse er een serieus doel van maakt
Nee toch?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:22 schreef High-on-Fire het volgende:
De dames rijden naar de Mont Ventoux toe
Zo dik maken ze de pasta niet meerquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:43 schreef TAmaru het volgende:
Ik vind PFP ook wel zo'n renster die dan één keer in haar leven gigantisch kan pieken in de Tour en daarna niet meer
Een soort Riis zegmaar
Riis werdt tenminste ook nog eens 3e en 5e in de Tour.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:43 schreef TAmaru het volgende:
Ik vind PFP ook wel zo'n renster die dan één keer in haar leven gigantisch kan pieken in de Tour en daarna niet meer
Een soort Riis zegmaar
Riis stond wel wat zwaarder.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:43 schreef TAmaru het volgende:
Een soort Riis zegmaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |