Een enorme lolbroek uit de UKYO draaimolen verruilen voor Guerin zou dan wel redelijk logisch zijn.quote:Op donderdag 10 september 2026 16:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
MBH zoekt nog een opvolger voor Fancellu.
Als zelfs een renner als Bonnet vertrekt bij Total ziet de toekomst van die ploeg er grimmig uit.quote:Op donderdag 10 september 2026 18:08 schreef wimderon het volgende:
Over Burgos gesproken:
[ x ]
Mooi contractjaar heeft ie eruit geperst.
Oroz is nog altijd op zoek. Er lopen ook nog wel wat gesprekken, maar het ziet er natuurlijk niet goed uit. Er zijn op dit moment grofweg drie opties: er wordt nog een sponsor gevonden waardoor de ploeg een ProTeam kan blijven, dat moet dan ergens medio oktober geregeld zijn. Er kan ook een kleinere sponsor gevonden worden, waardoor de ploeg doorgaat als continentale ploeg. In het slechtste geval blijft alleen de amateurploeg over. Als ik de interviews een beetje lees lijkt Oroz momenteel toch vooral te mikken op de tweede optie. Doorgaan als ProTeam heeft inmiddels ook bijna geen zin meer als je bedenkt dat van de 22 renners 12 renners al onderdak hebben gevonden bij een andere ploeg.quote:Op donderdag 10 september 2026 20:01 schreef Faraday01 het volgende:
Is Kern Pharma nog op zoek naar een sponsor of is dat definitief boeken toe?
Ik mag hopen dat daar een oogje in het zeil gehouden wordt, Van Schip lijkt mij niet helemaal voorbereid op een leven zonder manische topsport.quote:
Daar zal ook wel een steek los zitten inderdaad. Hij zal toch maar eens 'n hobby moeten gaan zoeken voor al die tijd die hij over houdt nu hij niet meer bezig kan zijn met stuurtjes en waar bidons te steken.quote:Op maandag 14 september 2026 13:19 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Act of gewoon daadwerkelijk gestoord?
Gaat Lidl met 2 teams tijden?quote:
Fabian is een waanzinnig fenomeen.quote:Op zondag 13 september 2026 16:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch maar een nieuw contract? @:cancellara
Ben Turner en TTT of all placesquote:Op dinsdag 15 september 2026 14:43 schreef Marcoss het volgende:
Soudal wil Bravo graag behouden, al is er volgend jaar officieel geen ploeg bij de WT-ploeg
https://sporza.be/nl/2026(...)kopen~1789378640439/
En de Kleijn blijft bij Tudor
Enorm teleurstellende ontwikkeling, of eigenlijk zelfs helemaal geen ontwikkeling.quote:Op dinsdag 15 september 2026 17:37 schreef wimderon het volgende:
Felix had nog een contract voor volgend jaar, maar UnoX heeft genoeg gezien.
https://www.unoxteam.com/news/oern-kristoff-joins-uno-x
Of zich moet laten afzakken voor Bernal die vervolgens niet mee blijkt te kunnen.quote:Op woensdag 16 september 2026 10:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Goede renner, als hij op zijn fiets blijft zitten.
Vriendjes van Andy?quote:Op woensdag 16 september 2026 17:47 schreef Pino112 het volgende:
Breschel, Boaro en Irvine naar Lidl-Trek als SD.
[ x ]
Je zou toch zeggen dat zo'n opvallend team aan sponsoren moet kunnen komen. Pakken ook altijd wel hun resultaten mee.quote:Op woensdag 16 september 2026 10:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Toch geen EF voor Berrade, daar zijn ze echt bizar platzak. Het lijkt nu Astana te worden.
Vooral opvallend dat niemand Higuita wil? Bij Caja fietsen is geen vetpot.quote:Op donderdag 17 september 2026 16:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Caja wil naar de Tour?
Jeetje, ik had niet verwacht die nog in koers terug te zien. Dit zal toch grotendeels aan Lars Boom hangen.quote:
Effectief is ze op 3 veldritten na sinds vorig jaar maart toch niet in koers geweest?quote:Op donderdag 17 september 2026 18:52 schreef Felagund het volgende:
Fijn dat ze terugkeert ja, had niet verwacht dat het al dit jaar zou gebeuren. Wel natuurlijk afwachten hoe goed ze fysiek is.
Ja, daarom verwacht ik ook niet dat ze snel op niveau is om weer te gaan winnen.quote:Op donderdag 17 september 2026 19:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Effectief is ze op 3 veldritten na sinds vorig jaar maart toch niet in koers geweest?
En het wordt...quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Even een vrouwentransfer tussendoor:
Ostolaza naar FDJ-Suez. Wat lelijk zeg.
Urteaga moet haar dan gaan vervangen bij Laboral Kutxa.
Dit is mijn 9/11.quote:Op donderdag 17 september 2026 19:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
En het wordt...
[ afbeelding ]
Lokale connectie? Komen allebei uit de omgeving den Bosch.quote:Op donderdag 17 september 2026 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van alle ploegen en dan naar Lars Boom gaan. Ja daar word je niet beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |