Gelukkig vanavond weer de eerste aflevering van de week. Daarmee kan de rest hopelijk weer snel naar de achtergrond.quote:Op maandag 17 augustus 2026 08:07 schreef DefKu het volgende:
Ik ben Anouk en Diederik moe, ongelofelijk dat ze in de spotlights worden gezet door Shownieuws, Boulevard en alle andere kansloze accounts op instagram. Flikker op met dat toxic stelletje. Alles voor de fame
Nee, maar dat komt omdat ik nooit vrijwillig reclame kijk. Is het ergens te vinden als clipje?quote:Op woensdag 19 augustus 2026 13:34 schreef sjaakspark het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat Alexander Varga in de jumbo reclame zit
Missen nog wel een paar, maar herken ook niet iedereen.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 13:05 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Binnenkort dus weer zo'n drill-kamp?
Ik zie maar 11 bewoners?quote:Op woensdag 19 augustus 2026 13:05 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Binnenkort dus weer zo'n drill-kamp?
Sayf Fabienne Kimberly Simone Julia Jordy Ricardo/Ian (?)quote:Op woensdag 19 augustus 2026 15:23 schreef Reyka het volgende:
[..]
Missen nog wel een paar, maar herken ook niet iedereen.
Van links naar rechts
Bovenste rij:
sayf-fabienne-?-simone-julia-jordy-ricardo(?)
Onderste rij:
Jocelyn-wesley-?-?
Dan lijkt het niet te kloppen dat Wesley rood had
Las vanmorgen ergens iets over aanval/agressie door die zus op Valentijne. Dacht een fake-post, maar zou dam toch wel eens iets vam waar kunnen zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 17:08 schreef LionHeart het volgende:
Jolanda to the rescue
[ afbeelding ]
Het zou mij niets verbazen, alleen wel raar dan dat Valentijne de 24 uur aanvraagt en vertrekt.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 17:18 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Las vanmorgen ergens iets over aanval/agressie door die zus op Valentijne. Dacht een fake-post, maar zou dam toch wel eens iets vam waar kunnen zijn.
Helmond doet zijn naam weer eer aan.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 18:21 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen, alleen wel raar dan dat Valentijne de 24 uur aanvraagt en vertrekt.
Trouwens, als Valentijne weg is dan is het gierenbondje nog maar met 3 i.p.v. 5. Als het zo doorgaat is er aan het einde van de cylcus nog maar 1 gier over![]()
Das er weer een minder. Gaat lekker zoquote:Op donderdag 20 augustus 2026 17:08 schreef LionHeart het volgende:
Jolanda to the rescue
[ afbeelding ]
Apart, dit laat je als programma toch niet gebeuren?, dat er iemand vertrekt door toedoen van het bezoek van een ander.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 17:08 schreef LionHeart het volgende:
Jolanda to the rescue
[ afbeelding ]
Als er iets gebeurd staat er toch altijd bewaking paraat.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 18:56 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Helmond doet zijn naam weer eer aan.
Nou kan me er wel iets bij voorstellen als je fysiek belaagd wordt door nota bene een bezoeker. Voel je nog veilig? wil je nog op tv? Als Fabienne zelf niets dpet zal die er wel weer mee wegkomen. Altijd provoceren, treiteren maar net niet over randje. Bezoek het vuile werk laten opknappen.
Er staat toch nergens dat die niet de wacht is aangezegd. Neem aan dat zus meteen eruit gezet is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 11:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Apart, dit laat je als programma toch niet gebeuren?, dat er iemand vertrekt door toedoen van het bezoek van een ander.
Zou eerder de andere twee de wacht aanzeggen.
De Meilandjes en klasse in 1 zinquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 11:50 schreef Giggio het volgende:
past wel geheel in het straatje van SBS6
Gillis
Hanslers
e.e.a. Tokkie
jmmr dat de Bondgenoten langzaamaan aan het afglijden is naar een Tokkie-show
snap nu ook waarom de Meilandjes bye hebben gezegd tegen SBS - niet dat dit nu zulke innoverende TV was, maar die hadden naast het gegil nog enigszins klasse
Hoop dat Jan ook ziet dat 'zijn' show naar een dieptepunt qua niveau aan het zakken is en op e.o.a. manier kan ingrijpen
maar ja alles voor de kijkcijfers, maar op een gegeven moment gaat dit ook tegenwerken en haken kijkers ook af bij een trash-show
ja, kon het niet anders verwoordenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 11:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
De Meilandjes en klasse in 1 zin
Ach...in verhouding tot de rest wel jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:05 schreef Giggio het volgende:
[..]
ja, kon het niet anders verwoorden
Zeer gemaakt en nep.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |