zou toch om te Gieren zijnquote:Op maandag 3 augustus 2026 17:58 schreef freaky40 het volgende:
Dominique heeft gewonnen: bron TikTok Yolanda. Was te verwachten.
Ik gun het die andere 19 nietquote:
Jureerbaar hequote:Op maandag 3 augustus 2026 19:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik gun het die andere 19 nietben wel weer nieuwschierig hoe de bijna Laatsten helemaal niet naar de Eersten gemanipuleerd worden
Of van Dominique, zelfde bondje.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:28 schreef KinKiJan het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar ik wacht nog op de bevestiging dat Mila vertrokken is![]()
Het zou me ook absoluut niets verbazen als blijkt dat Max dat 'slechte nieuws' van haar gekregen heeft...
Kan ook ja, maar dan zie ik eigenlijk eerder Dominique's ma, teckelmevrouwtje9232934 of hoe ze ook mag heten in z'n DM's geschoven zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:37 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Of van Dominique, zelfde bondje.
Tenzij ze nu ook meteen terug gaan naar 16, al gok ik dat ze augustus nog wel met tent zullen doen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:35 schreef freaky40 het volgende:
Mochten Diederik en Anouk vertrekken, kan het zowaar maar weer eens een drukke bedoening worden met nieuwelingen die komen, stuk of 5/6 dan.
Prachtig! Van harte gegund. Mooi weer Anouk niet. Maar ook de bloedzuigers niet.quote:
Mila, Do, Anouk, Died, Nyssa, Casper, Delano twijfelt, Roma twijfelt, ook Milan mist zijn vrienden. Zouden er tussen de 6 en de 9 kunnen zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:35 schreef freaky40 het volgende:
Mochten Diederik en Anouk vertrekken, kan het zowaar maar weer eens een drukke bedoening worden met nieuwelingen die komen, stuk of 5/6 dan.
Ze heeft het gedaan!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:44 schreef LionHeart het volgende:
Dat zat er wel aan te komen
[ afbeelding ]
Roma heeft in een video-belletje gezegd dat ze eigenlijk liever naar huis wil, omdat ze dat mist.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:02 schreef KinKiJan het volgende:
Roma heeft volgens mijn nooit gezegd dat dit haar laatste maand zou zijn. Ze wilde na de vorige finale naar huis, Julia heeft haar om geluld en daar was de kous even mee af. Maar ik weet wel waar het vandaan komt:
Ze zei op een bepaald moment dat ze wel met Anouk zou willen praten, maar dat niet deed vanwege de eventuele reactie van andere deelnemers, ze had "geen zin om dan nog 2 weken in de ellende te zitten".
Dat wordt door LoveReality opgevat als 'Roma vertrekt na deze 2 weken'. Dat zei ze dus niet, ze wilde niet 2 weken in de ellende zitten, dus hield ze haar mond. Later zeggen ze nog eens dat 'Roma zeer heeft nadrukkelijk aangegeven dat ze wil vertrekken'. Ja, niet dus.
De verbazing dat Roma 'een belofte verbrak' was op die site -en inmiddels ook omstreken- dan ook groot.
Leuk voor de kliks misschien, maar er was helemaal geen belofte
Klopt, dat was net na die verloren finale, dat benoemde ik hierboven al. Ze wilde toen naar huis, maar door Julia zag ze daarvan af en dat was het. Geen belofte dat ze dan na deze cyclus naar huis zou gaan, helaasquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Roma heeft in een video-belletje gezegd dat ze eigenlijk liever naar huis wil, omdat ze dat mist.
alle 20 staan er nog opquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:32 schreef 5thencounter het volgende:
"Verse" foto uit DBG ..Do zit er nog gewoon in..![]()
[ afbeelding ]
Mooi, misschien zit er een nieuw vrindinnetje bij voor hemquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb dat hele Anouk/Diederikgebeuren alleen maar meegekregen via tiktok en instagramreels, mäar ik vind het wel humor dat de ex-vriend van Anouk inmiddels al ruim 10000 volgers meer heeft dan zij
Nah, das gewoon weer een poging relevant te blijven met z'n 'aankondiging'. Deze manier van interessant doen bleef ie ook doen bij de BB's die kwamen na zijn eigen winst. Sneue kwast.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:00 schreef freaky40 het volgende:
Salar terug in de loods misschien?
https://lovereality.nl/sa(...)genoeg-stil-geweest/
Diederik is gebleven, ik kan geen foto maken nu maar het staat op het kanaal van Jolandaquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:55 schreef KinKiJan het volgende:
Schijnbaar heeft Jason in een live gezegd dat 1 van de spoilers niet klopt..
Goffer, zul je zien dat uitgerend die ene toch weigert terug te keren naar land van ooit.
Ah das wel een opluchtingquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:08 schreef danaqui het volgende:
[..]
Diederik is gebleven, ik kan geen foto maken nu maar het staat op het kanaal van Jolanda
En Anouk eruit? Dan ben ik zeer benieuwd hoe dat verhaal verder gaat lopen hahahaquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:08 schreef danaqui het volgende:
[..]
Diederik is gebleven, ik kan geen foto maken nu maar het staat op het kanaal van Jolanda
Yep Anouk is eruitquote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:19 schreef DefKu het volgende:
[..]
En Anouk eruit? Dan ben ik zeer benieuwd hoe dat verhaal verder gaat lopen hahaha
Die gaat echt ziek jaloers worden thuis gok ik.quote:
Anouk ontploft thuis wanneer ze thuis voor de tv zit en diederik wisselt een woord met een vrouw.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:19 schreef DefKu het volgende:
[..]
En Anouk eruit? Dan ben ik zeer benieuwd hoe dat verhaal verder gaat lopen hahaha
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |