abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221505742
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 11:26 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Je zou bijna denken dat er een *kuch*kalergi*kuch* plan achter zit.
Het is de bedoeling dat de mannen die rijk geboren zijn, hun rijkdom,luxe en weelde gaan delen met mensen die dat geluk niet hadden.
pi_221505773
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:02 schreef torentje het volgende:

[..]
Het is de bedoeling dat de mannen die rijk geboren zijn, hun rijkdom,luxe en weelde gaan delen met mensen die dat geluk niet hadden.
We weten allemaal waartoe dat leidt:
Mao, Stalin, Pol Pot enz
Iedereen gelijk maar sommigen meer gelijk dan anderen

Mensen zijn niet gelijk
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_221505779
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 11:30 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Jub. Alles is een vluchteling tegenwoordig. We maken geen onderscheid meer tussen oorlog en economische vluchtelingen. We moeten alles maar opvangen.
Moet dan gelijk denken aan de vluchtelingen die uit Oekraïne kwamen maar daar niet woonden, ze waren daar aan het werk of studeerden daar en toch werden ze opgevangen in plaats van gelijk naar huis te sturen. Ook zat in Ter Apel een Amerikaanse die in Amerika gezocht werd omdat ze verdacht was van moord op haar man dacht ik en er zullen tal van voorbeelden zijn die absurd zijn en de belastingbetaler mag dokken voor die ongein.
life is like a box of chocolates
pi_221505786
quote:

[..]
Jouw bedoeling. Gelukkig niet die van mensen die wél zelf kunnen denken.
pi_221505903
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 11:46 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Inderdaad. Wat mij betreft zouden 'nieuwkomers' gewoon pas na 10 jaar ofzo aanspraak mogen maken op sociale voorzieningen. Tot die tijd geen bijstand/uitkering (kun je je broek niet ophouden? Raus), geen kinderbijslagen etc (om te voorkomen dat ze intussen massaal gaan fokken), geen AOW opbouw, niets. Bewijs jezelf eerst maar.

En uiteraard meteen eruit zodra je ook maar iets uitvreet. Dan laat je namelijk meteen zien dat je schijt hebt aan de regels hier.
Als je 10 jaar lang niet hoeft te werken, en niks hoeft te doen is het ook wel logisch dat ze zich zo snel voortplanten. Buiten neuken valt er weinig te doen. En dan weer kinderbijslag opstrijken. En zo gaan we door en door.
pi_221505905
quote:

[..]
Dat doen we in Nederland allang toch?
pi_221505909
quote:

[..]
Ja, dat zien die linkse deugneuqers het liefst...

Tot ze bij hunnie aankloppen,dan zijn ze niet thuis....
:')
pi_221505918
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 11:26 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Je zou bijna denken dat er een *kuch*kalergi*kuch* plan achter zit.
Als dat inderdaad zo is zijn ze niet alleen laf en incompetent, maar ronduit kwaadaardig.
Helaas is dat ook niet uit te sluiten zo langzamerhand.
pi_221505929
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:29 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Als dat inderdaad zo is zijn ze niet alleen laf en incompetent, maar ronduit kwaadaardig.
Ik geloof er niet in dat ze incompetent zijn. Kwaadaardig, absoluut.
pi_221505942
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:29 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Als je ziet hoeveel er bewust gelogen en bedrogen wordt lijkt het er steeds meer op.
pi_221506021
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:25 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dat doen we in Nederland allang toch?
Niet helemaal, want de mannen die het geluk hadden om rijk geboren te zijn, geven geen ruimte aan de mensen die dat geluk niet hadden.
pi_221506039
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:48 schreef torentje het volgende:

[..]
Niet helemaal, want de mannen die het geluk hadden om rijk geboren te zijn, geven geen ruimte aan de mensen die dat geluk niet hadden.
Ik ken rijke mensen die houden honderden zo niet duizenden andere mensen aan de vreet, wat doe jij?
graag verwijderen
pi_221506107
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:51 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ik ken rijke mensen die houden honderden zo niet duizenden andere mensen aan de vreet, wat doe jij?
Dat zou ieder mens kunnen als die rijk zou zijn geboren.
pi_221506404
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:48 schreef torentje het volgende:

[..]
Dat valt best mee. Geen grotere netto betaler dan Nederland in de EU. We betalen belasting genoeg voor de mensen die niet betalen. Je hebt hier niets te klagen als je zelfs niks wil. Je kan hier je handje ophouden en de hele dag tv kijken.
pi_221506529
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 13:49 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dat valt best mee. Geen grotere netto betaler dan Nederland in de EU. We betalen belasting genoeg voor de mensen die niet betalen. Je hebt hier niets te klagen als je zelfs niks wil. Je kan hier je handje ophouden en de hele dag tv kijken.
Ik wil vrede en dat geven de mannen die rijk zijn geboren niet aan de mensen die de pech hadden om niet rijk te zijn geboren.
pi_221506532
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 13:49 schreef DobbyDobby het volgende:

[l. Je kan hier je handje ophouden en de hele dag tv kijken. onzin op FOK schrijven.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_221506581
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 14:12 schreef torentje het volgende:

[..]
Ik wil vrede en dat geven de mannen die rijk zijn geboren niet aan de mensen die de pech hadden om niet rijk te zijn geboren.
https://diyvandaag.nl/opm(...)o-zijn-droom/146101/
pi_221507141
Alle rijke mannen naar achteren en je geld inleveren. >:)
pi_221507154
quote:
Ik heb het over het gebrek aan woon-en leefruimte die de mensen met pech hebben.
pi_221507213
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 15:13 schreef torentje het volgende:

[..]
Ik heb het over het gebrek aan woon-en leefruimte die de mensen met pech hebben.
Gratis huisvesting in Nederland, wat een pech.
pi_221507320
quote:
9s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 15:23 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Gratis huisvesting in Nederland, wat een pech.
Dat is een ander onderwerk. Het punt is dat de mensen met die pech overal op de wereld een gebrek aan woon-en leefruimte hebben.
pi_221507331
quote:

[..]
Haha nee grote uitkeringstrekkende vriend.

Ik ben rijk geboren en ik zal rijk blijven door uitvreters als jij steeds meer uit te persen _O_
pi_221507364
Ondertussen in Ceuta:

twitter
pi_221507458
van Dutch Travel Maniac
Bekijk deze YouTube-video
  woensdag 5 augustus 2026 @ 18:10:16 #275
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221508367
https://www.nu.nl/buitenl(...)nten-onder-vuur.html

Waarom beschouwen we dit niet simpelweg als een oorlogsverklaring van dat minderwaardige volk? :?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')