Het is de bedoeling dat de mannen die rijk geboren zijn, hun rijkdom,luxe en weelde gaan delen met mensen die dat geluk niet hadden.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:26 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat er een *kuch*kalergi*kuch* plan achter zit.
We weten allemaal waartoe dat leidt:quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:02 schreef torentje het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat de mannen die rijk geboren zijn, hun rijkdom,luxe en weelde gaan delen met mensen die dat geluk niet hadden.
Moet dan gelijk denken aan de vluchtelingen die uit Oekraïne kwamen maar daar niet woonden, ze waren daar aan het werk of studeerden daar en toch werden ze opgevangen in plaats van gelijk naar huis te sturen. Ook zat in Ter Apel een Amerikaanse die in Amerika gezocht werd omdat ze verdacht was van moord op haar man dacht ik en er zullen tal van voorbeelden zijn die absurd zijn en de belastingbetaler mag dokken voor die ongein.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:30 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Jub. Alles is een vluchteling tegenwoordig. We maken geen onderscheid meer tussen oorlog en economische vluchtelingen. We moeten alles maar opvangen.
Jouw bedoeling. Gelukkig niet die van mensen die wél zelf kunnen denken.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:02 schreef torentje het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat de mannen die rijk geboren zijn, hun rijkdom,luxe en weelde gaan delen met mensen die dat geluk niet hadden.
Als je 10 jaar lang niet hoeft te werken, en niks hoeft te doen is het ook wel logisch dat ze zich zo snel voortplanten. Buiten neuken valt er weinig te doen. En dan weer kinderbijslag opstrijken. En zo gaan we door en door.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:46 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat mij betreft zouden 'nieuwkomers' gewoon pas na 10 jaar ofzo aanspraak mogen maken op sociale voorzieningen. Tot die tijd geen bijstand/uitkering (kun je je broek niet ophouden? Raus), geen kinderbijslagen etc (om te voorkomen dat ze intussen massaal gaan fokken), geen AOW opbouw, niets. Bewijs jezelf eerst maar.
En uiteraard meteen eruit zodra je ook maar iets uitvreet. Dan laat je namelijk meteen zien dat je schijt hebt aan de regels hier.
Dat doen we in Nederland allang toch?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:02 schreef torentje het volgende:
[..]
Ja, dat zien die linkse deugneuqers het liefst...quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:02 schreef torentje het volgende:
[..]
Als dat inderdaad zo is zijn ze niet alleen laf en incompetent, maar ronduit kwaadaardig.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:26 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat er een *kuch*kalergi*kuch* plan achter zit.
Ik geloof er niet in dat ze incompetent zijn. Kwaadaardig, absoluut.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als dat inderdaad zo is zijn ze niet alleen laf en incompetent, maar ronduit kwaadaardig.
Helaas is dat ook niet uit te sluiten zo langzamerhand.
Als je ziet hoeveel er bewust gelogen en bedrogen wordt lijkt het er steeds meer op.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als dat inderdaad zo is zijn ze niet alleen laf en incompetent, maar ronduit kwaadaardig.
Helaas is dat ook niet uit te sluiten zo langzamerhand.
Niet helemaal, want de mannen die het geluk hadden om rijk geboren te zijn, geven geen ruimte aan de mensen die dat geluk niet hadden.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:25 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat doen we in Nederland allang toch?
Ik ken rijke mensen die houden honderden zo niet duizenden andere mensen aan de vreet, wat doe jij?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:48 schreef torentje het volgende:
[..]
Niet helemaal, want de mannen die het geluk hadden om rijk geboren te zijn, geven geen ruimte aan de mensen die dat geluk niet hadden.
Dat zou ieder mens kunnen als die rijk zou zijn geboren.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken rijke mensen die houden honderden zo niet duizenden andere mensen aan de vreet, wat doe jij?
Dat valt best mee. Geen grotere netto betaler dan Nederland in de EU. We betalen belasting genoeg voor de mensen die niet betalen. Je hebt hier niets te klagen als je zelfs niks wil. Je kan hier je handje ophouden en de hele dag tv kijken.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:48 schreef torentje het volgende:
[..]
Niet helemaal, want de mannen die het geluk hadden om rijk geboren te zijn, geven geen ruimte aan de mensen die dat geluk niet hadden.
Ik wil vrede en dat geven de mannen die rijk zijn geboren niet aan de mensen die de pech hadden om niet rijk te zijn geboren.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:49 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Geen grotere netto betaler dan Nederland in de EU. We betalen belasting genoeg voor de mensen die niet betalen. Je hebt hier niets te klagen als je zelfs niks wil. Je kan hier je handje ophouden en de hele dag tv kijken.
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:49 schreef DobbyDobby het volgende:
[l. Je kan hier je handje ophouden en de hele dag tv kijken. onzin op FOK schrijven.
https://diyvandaag.nl/opm(...)o-zijn-droom/146101/quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:12 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik wil vrede en dat geven de mannen die rijk zijn geboren niet aan de mensen die de pech hadden om niet rijk te zijn geboren.
Ik heb het over het gebrek aan woon-en leefruimte die de mensen met pech hebben.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:21 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
https://diyvandaag.nl/opm(...)o-zijn-droom/146101/
Gratis huisvesting in Nederland, wat een pech.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:13 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik heb het over het gebrek aan woon-en leefruimte die de mensen met pech hebben.
Dat is een ander onderwerk. Het punt is dat de mensen met die pech overal op de wereld een gebrek aan woon-en leefruimte hebben.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:23 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Gratis huisvesting in Nederland, wat een pech.
Haha nee grote uitkeringstrekkende vriend.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:02 schreef torentje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |