Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
TT nog wel zo mooi aangepastquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
NeeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee, ik hoef geen tipsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
okeeeeee. naja. zal je niet over zeur verder dan denk. heb me best gedaan.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ga daarmee naar het film en serie topic, hier hoef ik geen oude tips.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Neinquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
weet toch, maar het ging me niet om de film en serie an sich. meer om waarom ik me dan zorgen maak over AI. en dat is helemaal niks over de serie,.quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:02 schreef drakin het volgende:
Ga daarmee naar het film en serie topic, hier hoef ik geen oude tips.
dat ie dat wel in beeld brengt ? tja dat kies je zelf om dus niet te kijken.Do what you love, love what you do!![]()
Ik hoef geen tip wat ik jaren terug al gezien heb en hier is een ander topic voor, zoek maarDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
hebben jullie ook zo'n zin om geurig somalisch te koken?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee ik heb geenzins zinDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
lol echt...... zou je uit moeten schelden. maargoed.quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:06 schreef hemarookworst het volgende:
hebben jullie ook zo'n zin om geurig somalisch te koken?
Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Bepaal ik zelf welDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
owh echt want weet niet.quote:
en daar zit dan in? gig heel veel pepers dingen als ik het fucking huis ernaast nog voel in me ogen met ramen dicht.Do what you love, love what you do!![]()
Xawaash spiced tea?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
AI zegt dat ik beter garam masala moet gebruiken ipv Xawaash als ik wil dat de buren het goed ruikenUw ADH vitamine Worst
Als ik niet kijkquote:Op maandag 3 augustus 2026 17:03 schreef kree het volgende:
[..]
weet toch, maar het ging me niet om de film en serie an sich. meer om waarom ik me dan zorgen maak over AI. en dat is helemaal niks over de serie,.
dat ie dat wel in beeld brengt ? tja dat kies je zelf om dus niet te kijken.
Heb ik t niet gezien
Weet ik er niks van
Kunnen ze mij niks maken
Dus ik kijk niet
Bram Vermeulen![]()
![]()
![]()
ijk vertaal het als. t grote kwaad. LOL zo ruikt t ook op zelfs ander huis afstand.quote:
naja me neus gaat ervan open. mss is dat goed.Do what you love, love what you do!![]()
Niet door elkaar gooienquote:Op maandag 3 augustus 2026 17:11 schreef hemarookworst het volgende:
Berbere (Ethiopisch?Eritrees) is nog geurigerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
En dan morgen een treincoupé voor jezelfquote:Op maandag 3 augustus 2026 17:11 schreef hemarookworst het volgende:
Berbere (Ethiopisch?Eritrees) is nog geuriger![]()
![]()
nou dat is wel beetje Somalië toch?quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:11 schreef hemarookworst het volgende:
Berbere (Ethiopisch?Eritrees) is nog geuriger
btw even voor duidelijkheid. ik wil mijn buurman niet uitschelden, maar oke die kook cultuur is wel ff wat anders.Do what you love, love what you do!![]()
Serieus?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
dat is zeggen alsof NL/DE zelfde isquote:Op maandag 3 augustus 2026 17:12 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat is wel beetje Somalië toch?
btw even voor duidelijkheid. ik wil mijn buurman niet uitschelden, maar oke die kook cultuur is wel ff wat anders.Uw ADH vitamine Worst
ik weet het en mss berber meer noord Afrika.quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat is zeggen alsof NL/DE zelfde is
Maar wtf. ik bedoel het is woestijnvolk met woestijnvolk gerechten. en of dat voor Somalië of noord Afrika anders is? betwijfel het.
allemaal zelfde idee.
net als wij stampot eten enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Zeg me dat je bekrompen, cultuurblind en etnocentrisch bent zonder te zeggen dat je bekrompen, cultuurblind en etnocentrisch bentUw ADH vitamine Worst
![]()
oke want weet al, gaan jullie me zien als extreem rechts en tegen buitenlanders enzo..... of hopelijk niet.
Want ben ik dus niet he? Moet wel zeggen. dat mijn hele fucking huis meurt als hun gaan koken. daar irriteer ik me wel aan.
Maar dat zou net zo goed zijn als er een rus zat. of een wet ik veel andere......Do what you love, love what you do!![]()
Als je 2 landen niet eens uit elkaar kunt houden
ik ben niet cultuurblink. en mag mijn buurman. ondanks dat..... is dat genoeg voor je?quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:17 schreef hemarookworst het volgende:
Zeg me dat je bekrompen, cultuurblind en etnocentrisch bent zonder te zeggen dat je bekrompen, cultuurblind en etnocentrisch bent
dat ik niet hou van di eten geuren. tot daar aan toe.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
MiauwDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
doe is ff vrolijk jij? want oke wordt hier beetje verdrietig van.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Gezellig weer hier
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Kom er maar in Dotquote:
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
ik ga mapotofu maken
heb een woksausje van de toko, hopelijk is die niet te pittig
Uw ADH vitamine Worst
Niet mokken, lekker wokken!quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:23 schreef hemarookworst het volgende:
ik ga mapotofu maken
heb een woksausje van de toko, hopelijk is die niet te pittigI'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
quote mezelf maar om het te zeggen, ok wie lijden hieronder eigenlijk denken jullie?quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:22 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm tis discussie, maar oke. mss wordt ik teveel gezien nu als tegen buitenlanders of etc naast me wonen?
eigenlijk weinig problemen mee heb ik.
Dat er mss teveel komen en we het niet meer kunnen oplossen, tja dat is wel probleem.
en kun je Vannuit je linkse Vila lekker zeggen en in de kamer. er is gewoon geen plek? en wie lijden eronder denk je?
De jongeren die geen huis kunnen vinden en tot in de eeuwige bij hun ouders moeten wonen. Terwijl dingen die er zijn weggegeven worden aan prio vluchtelingen, met huisraad erbij wel nog.
Hoe denken jullie gaat t voor jeugd in NL dan? wss die hard bijwerken met bijbaantjes. maar je in een 50 jaar nog niet eens huis kunt betalen?
die willen ook huizen. en zien ze weg gaan naar vluchtelingen, zo gaat t mensen. en dat is de waarheid.
En het interesseert me geen reet hoe de politiek dit weer mooi kan brengen.
Hierdoor worden mensen kwaad.Do what you love, love what you do!![]()
Er is genoeg plek voor een bolkI'm surrounded by morons!
![]()
![]()
Fogelquote:
![]()
Kree aub je was er vanmorgen al klaar mee en je bent er nogquote:Op maandag 3 augustus 2026 17:31 schreef kree het volgende:
zo klaar ermee, maar oke. sorry had borrel op. maar meen dit.
Ga slapen johWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hardhorend wel.quote:
Overal waar je komt vanmiddag jaag je mensen tegen je in het harnas, ga je dan niet een keer nadenken hoe dat nou toch komt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zeg gewoon wat je denkt? hou niet van dit raden met smileys.quote:
Ik denk nl wel ben er hard in. maar het lijkt mij sowieso veel beter idee. voor alle die asiel zoeken dat buiten eu grenzen te bepalen, geef er hulp voor maak opvang plek. helemaal in Africa. en als ze dan oke gescreend zijn, dan mogen ze naar EU of NL
hoe de fuck moeilijk kan het zijn he?
durf te wedden scheelt heeeeeel en heyeeeeeel hemel veel geld en huizen hier.Do what you love, love what you do!![]()
Is het eruit ja? Bolkquote:Op maandag 3 augustus 2026 17:31 schreef kree het volgende:
zo klaar ermee, maar oke. sorry had borrel op. maar meen dit.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]![]()
Nu is het genoeg hoor.quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:36 schreef kree het volgende:
[..]
zeg gewoon wat je denkt? hou niet van dit raden met smileys.
Ik denk nl wel ben er hard in. maar het lijkt mij sowieso veel beter idee. voor alle die asiel zoeken dat buiten eu grenzen te bepalen, geef er hulp voor maak opvang plek. helemaal in Africa. en als ze dan oke gescreend zijn, dan mogen ze naar EU of NL
hoe de fuck moeilijk kan het zijn he?
durf te wedden scheelt heeeeeel en heyeeeeeel hemel veel geld en huizen hier.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]![]()
jawel yvonne. voorgaande post was ff wat er nog uit moest.quote:
zal me rustig houden wel ff.Do what you love, love what you do!![]()
Mooie bolk dag dan.quote:Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
quote:
Maar BlackMirror bolk is goed hèquote:Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Hey Yvonne
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dotteke! Hoe gaat ie, aan het winnen?!quote:Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
weet toch tis aanrader voor wie niet gezien.quote:
maarja mijn serie tip nog even voor vandaag.
Kree's serie tip. Moet je een eigen topic over maken.quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:51 schreef kree het volgende:
[..]
weet toch tis aanrader voor wie niet gezien.
maarja mijn serie tip nog even voor vandaag.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
haha kijk er te weinig denk om heel topic over te maken. want gaat niet werken.quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kree's serie tip. Moet je een eigen topic over maken.
heb er btw wel paar voor hier.
Nee, ik wil niet winnen daarom post ik ook een stuk minder.quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dotteke! Hoe gaat ie, aan het winnen?!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dit dus en ik ook. en oke post meer maar is omdat ik me opnaai over dingen, niet omdat ik wil scoren hierin.quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet winnen daarom post ik ook een stuk minder.Do what you love, love what you do!![]()
The winner takes it all!I'm surrounded by morons!
ff serie tips dan. die ik aanraad
-black mirror. eerste seizoenen
-homeland
-house of cards
-suits
en nog paar meer maar oke komt later wel.Do what you love, love what you do!![]()
Nou, welke nog.quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:53 schreef kree het volgende:
[..]
haha kijk er te weinig denk om heel topic over te maken. want gaat niet werken.
heb er btw wel paar voor hier.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Oh boven me. OK.quote:Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Dat zijn ook goeie jaquote:Op maandag 3 augustus 2026 17:56 schreef kree het volgende:
ff serie tips dan. die ik aanraad
-homeland
-house of cards
-suits
en nog paar meer maar oke komt later wel.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
ninja edit gedaan. gehehequote:
heb er nog meer. maar ff eerste die in me opkomen.Do what you love, love what you do!![]()
Person of interest vind ik een goede serie.I'm surrounded by morons!
die heb ik niet gezien?quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:59 schreef Fogel het volgende:
Person of interest vind ik een goede serie.Do what you love, love what you do!![]()
Ook op Netflix nu.quote:Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
nee geen idee waar t over gaat dus ook,,, maar mss is dat dus tip, ben beetje uit mijn series nl.quote:Do what you love, love what you do!![]()
ja waar op staat heb ik allang al vaarwel gezegd, maar zeg maar kan t allemaal zien.quote:voor 3 euro pm
Klinkt illegaalquote:Op maandag 3 augustus 2026 18:03 schreef kree het volgende:
[..]
ja waar op staat heb ik allang al vaarwel gezegd, maar zeg maar kan t allemaal zien.voor 3 euro pm
naja daarom kan ik er niet over uitweiden hier. maar het is wel betere optie wss ipv 3 abo te hebben.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Mensen kunnen dat gewoon terugzoekenquote:Op maandag 3 augustus 2026 18:06 schreef kree het volgende:
[..]
naja daarom kan ik er niet over uitweiden hier. maar het is wel betere optie wss ipv 3 abo te hebben.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: