Dotteke! Hoe gaat ie, aan het winnen?!quote:
weet toch tis aanrader voor wie niet gezien.quote:
Kree's serie tip. Moet je een eigen topic over maken.quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:51 schreef kree het volgende:
[..]
weet toch tis aanrader voor wie niet gezien.
maarja mijn serie tip nog even voor vandaag.
haha kijk er te weinig denk om heel topic over te maken. want gaat niet werken.quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kree's serie tip. Moet je een eigen topic over maken.
Nee, ik wil niet winnen daarom post ik ook een stuk minder.quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dotteke! Hoe gaat ie, aan het winnen?!
dit dus en ik ook. en oke post meer maar is omdat ik me opnaai over dingen, niet omdat ik wil scoren hierin.quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet winnen daarom post ik ook een stuk minder.
Nou, welke nog.quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:53 schreef kree het volgende:
[..]
haha kijk er te weinig denk om heel topic over te maken. want gaat niet werken.
heb er btw wel paar voor hier.
Oh boven me. OK.quote:
Dat zijn ook goeie jaquote:Op maandag 3 augustus 2026 17:56 schreef kree het volgende:
ff serie tips dan. die ik aanraad
-homeland
-house of cards
-suits
en nog paar meer maar oke komt later wel.
ninja edit gedaan. gehehequote:
die heb ik niet gezien?quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:59 schreef Fogel het volgende:
Person of interest vind ik een goede serie.
Ook op Netflix nu.quote:
nee geen idee waar t over gaat dus ook,,, maar mss is dat dus tip, ben beetje uit mijn series nl.quote:
ja waar op staat heb ik allang al vaarwel gezegd, maar zeg maar kan t allemaal zien.quote:
Klinkt illegaalquote:Op maandag 3 augustus 2026 18:03 schreef kree het volgende:
[..]
ja waar op staat heb ik allang al vaarwel gezegd, maar zeg maar kan t allemaal zien.voor 3 euro pm
naja daarom kan ik er niet over uitweiden hier. maar het is wel betere optie wss ipv 3 abo te hebben.quote:
Mensen kunnen dat gewoon terugzoekenquote:Op maandag 3 augustus 2026 18:06 schreef kree het volgende:
[..]
naja daarom kan ik er niet over uitweiden hier. maar het is wel betere optie wss ipv 3 abo te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |