owh echt want weet niet.quote:
Xawaash spiced tea?quote:
Als ik niet kijkquote:Op maandag 3 augustus 2026 17:03 schreef kree het volgende:
[..]
weet toch, maar het ging me niet om de film en serie an sich. meer om waarom ik me dan zorgen maak over AI. en dat is helemaal niks over de serie,.
dat ie dat wel in beeld brengt ? tja dat kies je zelf om dus niet te kijken.
ijk vertaal het als. t grote kwaad. LOL zo ruikt t ook op zelfs ander huis afstand.quote:
Niet door elkaar gooienquote:Op maandag 3 augustus 2026 17:11 schreef hemarookworst het volgende:
Berbere (Ethiopisch?Eritrees) is nog geuriger
En dan morgen een treincoupé voor jezelfquote:Op maandag 3 augustus 2026 17:11 schreef hemarookworst het volgende:
nou dat is wel beetje Somalië toch?quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:11 schreef hemarookworst het volgende:
dat is zeggen alsof NL/DE zelfde isquote:Op maandag 3 augustus 2026 17:12 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat is wel beetje Somalië toch?
btw even voor duidelijkheid. ik wil mijn buurman niet uitschelden, maar oke die kook cultuur is wel ff wat anders.
ik weet het en mss berber meer noord Afrika.quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat is zeggen alsof NL/DE zelfde is
ik ben niet cultuurblink. en mag mijn buurman. ondanks dat..... is dat genoeg voor je?quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:17 schreef hemarookworst het volgende:
Zeg me dat je bekrompen, cultuurblind en etnocentrisch bent zonder te zeggen dat je bekrompen, cultuurblind en etnocentrisch bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |