Laat hem maar lekker aanrommelen in de marge bij PSG.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:16 schreef GGMM het volgende:
Weer een kutaanloop
Dit keer mis.
Hopelijk wordt die gast snel verkocht!!
Je zag t op t wk ook. Blij dat dit soort idiote aanloopjes afgestraft worden.quote:
Ik mis het WKquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je zag t op t wk ook. Blij dat dit soort idiote aanloopjes afgestraft worden.
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat erom dat niemand op het forum die wil meedoen het mist, Harrie.
Te laat.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:18 schreef Black-Death het volgende:
Die megafoonmongool gun ik een tia.
Terecht. Debielquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je zag t op t wk ook. Blij dat dit soort idiote aanloopjes afgestraft worden.
Over 4 jaar weer. Dan krijg je een jaar lang een wk met 208 deelnemersquote:
hij gaat wel heel erg tekeer nu iddquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
Grijp nu in bij die megafoon mongool.
Wel leuk om een keer mensen Marokko in zien gaan in plaats van uit.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Over 4 jaar weer. Dan krijg je een jaar lang een wk met 208 deelnemers
Je snapt toch niet dat er helemaal niemand is daar die zegt van joh steek dat ding even in je reet debiel.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:18 schreef 3rr0r het volgende:
Die megafonmongool is er wel nog meer in gaan geloven he
Lijkt wel een oproep tot gebed van een of ander haathuis.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:18 schreef 3rr0r het volgende:
Die megafoonmongool is er wel nog meer in gaan geloven he
Iedereen daar om hem heen vindt het fantastisch want zij zijn de sfeermakers van de Arenaquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je snapt toch niet dat er helemaal niemand is daar die zegt van joh steek dat ding even in je reet debiel.
Je betaalt verdomme nog geld voor een kaartje
Stukje belevingquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je snapt toch niet dat er helemaal niemand is daar die zegt van joh steek dat ding even in je reet debiel.
Je betaalt verdomme nog geld voor een kaartje
Dit kan écht niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:21 schreef GGMM het volgende:
BRANDT TREKT ZIJN HESJE UIT!
Eerlijk gezegd kende ik die hele gast niet voordat hij naar Ajax kwam, maar dat kan ik beter niet zeggen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |