*Na Portugal.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:35 schreef Pisces het volgende:
Na België zijn wij aan de beurt met die vent.
Hilarisch.
Ja maar dat zijn geen buren dichtbij. Gewoon typisch sprongetje. Als het met België kan, ach dan kan het hier ook.quote:
Ik citeer;quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Martinez heeft topvoetballers als Vitinha eruit laten zien als derderangsvoetballers. Het is dat Colombia v Portugal niet bij daglicht werd gespeeld. Daar werd Martinez echt onder de voet gelopen. Portugal v Congo was ook krankzinnig slecht.
Hier kan ik echt woedend van worden.
Pure armoede.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:56 schreef Poepz0r het volgende:
Martinez wel logisch. Een vd weinige die beschikbaar is
We hebben net een bondscoach gehad die in zijn tweede periode niet van een top 25 land wist te winnenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Martinez heeft topvoetballers als Vitinha eruit laten zien als derderangsvoetballers. Het is dat Colombia v Portugal niet bij daglicht werd gespeeld. Daar werd Martinez echt onder de voet gelopen. Portugal v Congo was ook krankzinnig slecht.
Hier kan ik echt woedend van worden.
Zijn er wel meer hoor zoals Hjulmand, Conte, Xavi.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:56 schreef Poepz0r het volgende:
Martinez wel logisch. Een vd weinige die beschikbaar is
Zo slecht is Martinez echt niet, maar Xavi lijkt me wel een heel interessante optie.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 07:43 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zijn er wel meer hoor zoals Hjulmand, Conte, Xavi.
https://www.transfermarkt.nl/trainer/verfuegbaretrainer/statistik
Van dat rijtje is Martinez een van de slechtste opties.
Daar denken ze in België en Portugal heel anders over en dat heeft een reden.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 07:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zo slecht is Martinez echt niet, maar Xavi lijkt me wel een heel interessante optie.
Gelukkig kan hij sparren met Marianne van Leeuwen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nigel de Jong is een totaal incapabele directeur betaald voetbal uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |