me fucking frustreren over andere fokkers vooral. LOLquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:38 schreef pda1500 het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk tijdens het Fokken? ()
O heel veel mailen, bellen, puzzel doen. Net nog een overlegje gehad.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:38 schreef pda1500 het volgende:
Dan zet je een tr en kom je hier niet klagen wat ze elders doenquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:52 schreef kree het volgende:
heerlijk als ik weer eens afgezeken wordt in andere topics. naja. ach what else is new.
weet ik maar denk ach waarom zou ik doen ook. En het was vraag hier, vandaar dat ik er ff op reageer.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zet je een tr en kom je hier niet klagen wat ze elders doen
weet toch. naja heb me voorgenomen om er geen drama van te maken.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:58 schreef Dotteke het volgende:
ZIt het al te lezen elders, gewoon niet op reageren joh lekker laten gaan
quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:59 schreef kree het volgende:
[..]
weet toch. naja heb me voorgenomen om er geen drama van te maken.
moeilijk moeilijk moeilijk, naja. okeeeeee zal er niet verder op ingaan denk.quote:
quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:00 schreef Dotteke het volgende:
Grote natuurbrand in Noord-Limburg, geen treinen tussen Nijmegen en Venray
Deel dit artikel
In het Limburgse dorp Oostrum, in de gemeente Venray, woedt een natuurbrand. Vanwege de droogte is extra opgeschaald. Er rijden vanwege de bluswerkzaamheden geen treinen tussen Nijmegen en Venray.
https://nos.nl/artikel/26(...)n-nijmegen-en-venray
ojeeeee nou hopelijk komt dat allemaal goed daar dan weer. tis toch wat we horen uit zuid Europa komen er wel mensen om hierdoor.quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:00 schreef Dotteke het volgende:
Grote natuurbrand in Noord-Limburg, geen treinen tussen Nijmegen en Venray
Deel dit artikel
In het Limburgse dorp Oostrum, in de gemeente Venray, woedt een natuurbrand. Vanwege de droogte is extra opgeschaald. Er rijden vanwege de bluswerkzaamheden geen treinen tussen Nijmegen en Venray.
https://nos.nl/artikel/26(...)n-nijmegen-en-venray
Van alles. Soms zie ik een (1) verschijnen in het tabje en weet ik dat ik weer een post moet plaatsen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:38 schreef pda1500 het volgende:
Welke likeur?quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:06 schreef gebrokenglas het volgende:
drakin inhalen moet mogelijk zijn.
Vooral als je je zelf bolktquote:
Ik heb dat woord nu een paar keer voorbij zien komen.. wat betekent het nou?quote:
Jaquote:
Jij kunt je koelen met drinkwater.quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:46 schreef kree het volgende:
lekker zweten. LOL. ik hoop zo dat het morgen wat koeler is ook voor als ik weer moet werken.
je zegt dat, maar oke de server farms van google etc doen dat gewoon.quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij kunt je koelen met drinkwater.
nee? laat me wel beetje uitlokken enzo. dat wel.quote:
en tijd voor fokquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo, de werklaptop dichtgeklapt.Koffie!
welkom in de hell die fok heet dan,. lol geloof niemand begrijpt mij meer ofzo en ik hun niet. hahahaquote:
Als FOK! voor jou een hel is , dan wordt het misschien tijd dat je even een pauze inlastquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:13 schreef kree het volgende:
[..]
welkom in de hell die fok heet dan,. lol geloof niemand begrijpt mij meer ofzo en ik hun niet. hahaha
Als het zo hell is kan ik wel zorgen dat je er even niet hoeft te komenquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:13 schreef kree het volgende:
[..]
welkom in de hell die fok heet dan,. lol geloof niemand begrijpt mij meer ofzo en ik hun niet. hahaha
haha neeeeee je kent me toch, tis bij wijze van spreken. en ook voor puzzie btw.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het zo hell is kan ik wel zorgen dat je er even niet hoeft te komen
Je bent hier, je moppert en zegt dat je een tijdje hier weg gaat. Dan kom je elders, daar is het ook niet, dan kom j ehier klagen over daar en zegt dat FOK! een hell isquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:19 schreef kree het volgende:
[..]
haha neeeeee je kent me toch, tis bij wijze van spreken. en ook voor puzzie btw.
maar oke ik volg ff paar dingen niet in topics. enz dat ligt niet aan mij.
ben een nomade.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent hier, je moppert en zegt dat je een tijdje hier weg gaat. Dan kom je elders, daar is het ook niet, dan kom j ehier klagen over daar en zegt dat FOK! een hell is
Bedoel er niks mee maar waar gaat dit precies over?quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:25 schreef kree het volgende:
was het idd niet eens met aantal topics. en zeg ik dan gewoon?
Dat mag toch? zolang netjes is en wat ik doe....
Oke echt thuis voelen in topic, mja weet nog niet,
Sometimes its better not knowingquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:29 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Bedoel er niks mee maar waar gaat dit precies over?
Een nomade trekt van plaats naar plaats en zoekt telkens nieuwe plekken om te (over)leven.quote:
hahaha scherp. nou idd, hoe noem je iemand die wel rondzwerft en dan toch weer naar zelfde plekken terugkomt?quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een nomade trekt van plaats naar plaats en zoekt telkens nieuwe plekken om te (over)leven.
Om het even naar FOK! te halen: jij komt in in de KSC en DTS en soms post je in R&P
Dan ben je geen 'nomade'
Een zwerverquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:34 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha scherp. nou idd, hoe noem je iemand die wel rondzwerft en dan toch weer naar zelfde plekken terugkomt?
* Fogel geeft ijsquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:34 schreef Puzzie het volgende:
Wat een weer menson![]()
Logeerpoes is weer weg , net een middagje met kleindochter doorgebracht , en nu wil ik eigenlijk alleen maar ijs
De hel creeer jezelfquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:13 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm niet zo, en zoals ik zei tis bij wijze van spreken he.quote:
thanks AI.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:36 schreef hemarookworst het volgende:
Iemand die rondzwerft maar telkens terugkeert naar dezelfde vertrouwde plekken, noemen we een trekvogel.
Hier zijn nog een paar specifieke termen die hier goed bij passen:
Figuurlijke en psychologische termen
Trekvogel: De meest gebruikte term voor mensen die reizen of zwerven, maar altijd weer naar hun 'nest' of vaste plekken terugkeren.
Boemerangreiziger: Een moderne term voor iemand die telkens vertrekt, maar als een boemerang terugkomt.
Heimweezoeker: Iemand die de vrijheid van het zwerven zoekt, maar door binding of heimwee steeds dezelfde plekken opzoekt.
Historische en culturele termen
Nomade: Traditioneel reizen nomaden rond binnen een vast circuit van gebieden, vaak afhankelijk van de seizoenen.
Semi-nomade: Iemand die een deel van het jaar rondtrekt, maar ook een vaste basis of vaste stopplaatsen heeft.
Tis wel een beetje jammer dat degene die 199 liedjes van AI hier neerplempt commentaar heeft op AI gebruik van een anderquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:42 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vond het totaal niet jammer en sta achter het besluit om AI te gebruiken
hoho dat is omdat ik wil weten wat het kan doen. En btw tis dat ik dat account nog heb.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis wel een beetje jammer dat degene die 199 liedjes van AI hier neerplempt commentaar heeft op AI gebruik van een ander
het valt me niet eens meer op, mijn brein filtert het wegquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis wel een beetje jammer dat degene die 199 liedjes van AI hier neerplempt commentaar heeft op AI gebruik van een ander
Gewoon bolkenquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het valt me niet eens meer op, mijn brein filtert het weg
poah ik voel 'm welquote:Hong Kong's famed café-style milk tea following regular coffee, taken en bloc as a category, came up with average caffeine content ranging from 73 mg to 220 mg, or an average of 170 mg per cup.
ik heb AI gevraagd hoe ik het zelf kan maken, ja echtquote:
Neequote:
Ok boomerquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:51 schreef kree het volgende:
ik heb gelijk gewoon. in basis van hoe snel technologie gaat.
maar oke we zullen zien.
De helquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb AI gevraagd hoe ik het zelf kan maken, ja echt![]()
en hij smaakt gewoon echt goed, moet je wel 3 theezakjes 10minuten laten koken totdat die superbitter wordt
lol niet nog net. maar anyway. het moest me ff van me hart..... ik spreek jullie erover over 10 jaar. oke?quote:
Nou nou nou nouquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:42 schreef kree het volgende:
fucking hell. jullie moeten allemaal serie kijken black mirror.
jaja sorry, ik raad die serie wel aan btw, wie het niet gezien hebben. want dat gaat hierover.quote:
Neequote:Op maandag 3 augustus 2026 16:54 schreef kree het volgende:
[..]
jaja sorry, ik raad die serie wel aan btw, wie het niet gezien hebben. want dat gaat hierover.
kan me bijna niet voorstellen wie niet, maar oke. check t.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |