En hier doen we er niets mee.quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:48 schreef kree het volgende:
voel me soms dan toch eenzaam. en dat Ius kut vooral.
hoewel ik weet ik heel veel shitload andere dingen kan doen.
enne ja ik weet dat er andere topics voor zijn, maar zeg het gewoon hier
ZO moet je tot die tijd met oorpijn lopen?quote:
snap. en dan is het gewoon ter infoquote:Op maandag 3 augustus 2026 08:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En hier doen we er niets mee.
Dank je voor deze mededeling, anders had ik niet geweten dat het maandag wasquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:03 schreef kree het volgende:
en bolk. ga ff naar ander topic als jullie t niet erg vinden.
Helaas welquote:Op maandag 3 augustus 2026 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO moet je tot die tijd met oorpijn lopen?
quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:55 schreef Dotteke het volgende:
En niet één keer maar wel 1000000000000000000000 x ga er dan eens wat aan doen.
Maar als je vrij bent zit je de hele nacht op internet.
https://www.minglethesingle.nl/ hier hoppa inschrijven maar
https://singlemeetsingle.nl/
https://elkaarontmoeten.nl/activiteiten/single-avond/
https://speeddates.datingoost.nl/
DIt ook misschien kan je er wat meequote:
Tot zoquote:Op maandag 3 augustus 2026 09:03 schreef kree het volgende:
en bolk. ga ff naar ander topic als jullie t niet erg vinden.
Lekker danquote:Op maandag 3 augustus 2026 09:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Helaas wel
Vaste huisarts heeft vakantie en de andere geen plaats meer
Huisartsenpraktijk
gelezenquote:Op maandag 3 augustus 2026 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
DIt ook misschien kan je er wat mee
lol echt weer je kent me wss te goed,. maar nee wil toch ff ander topic ff beetje.quote:
En een volle Inbox met 250 nieuwe mailtjes?quote:
Ik heb vakantie van mijn vrijwilligerswerk, ben zo druk als wat met mails en dingen regelen pppffffquote:Op maandag 3 augustus 2026 09:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Vroeger was het tof als je een mailtje kreeg. Nu heb je na een overleg alweer 3 nieuwe mails binnen...
Kan in deze niet helaasquote:
quote:
Hey hallo lovely love en ggquote:Op maandag 3 augustus 2026 09:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Stevenbolk
Ik heb mijn eerste overleg ook alweer gehad.
Dus pakken we direct een bakje koffie
Kan altijd.quote:
Dat is niet altijd mogelijk.quote:
En na een paar dagen vraag je eens aan een collega: "Die mail die ik je gestuurd heb afgelopen vrijdag, wil je daar nog even op reageren?"quote:
Is het gelukt met je bestelling van chinees eten voor de vergadering?quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb vakantie van mijn vrijwilligerswerk, ben zo druk als wat met mails en dingen regelen pppffff
Soms vervloek ik al die mails
quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan altijd.
Dat het handig is, da's een heel ander verhaal.
"Nee"quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En na een paar dagen vraag je eens aan een collega: "Die mail die ik je gestuurd heb afgelopen vrijdag, wil je daar nog even op reageren?"
"Welke mail? Kun je die even opnieuw sturen?"
Nee, ga ik zo doen. Is voor donderdag dus had nog even tijd.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is het gelukt met je bestelling van chinees eten voor de vergadering?
Ik stuur het mailtje dan opnieuw, maar dan weet ik wel: die heeft zijn boeltje absoluut niet op orde.quote:
AI al gevraagd wat de beste bestelling is?quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ga ik zo doen. Is voor donderdag dus had nog even tijd.
Blijf het lastig vinden zit ook nog een vegatarische eter bij
Een mail sturen geeft de ontvanger niet perse een plicht om daar iets mee te doen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik stuur het mailtje dan opnieuw, maar dan weet ik wel: die heeft zijn boeltje absoluut niet op orde.
Of het is gemakzucht, geen zin om door zijn Outlook te scrollen
Dat is wel waar, maarja.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een mail sturen geeft de ontvanger niet perse een plicht om daar iets mee te doen.
haha kan me voorstellen ja. en van fok en al die zeik users.quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb vakantie van mijn vrijwilligerswerk, ben zo druk als wat met mails en dingen regelen pppffff
Soms vervloek ik al die mails
Dat doen is een reden om het nog harder te negerenquote:Op maandag 3 augustus 2026 10:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Dan zet ik voortaan wel wat managers in de CC
Nee, zo ben ik niet.
Ik heb het wel meegemaakt. Heb ik een normale mailwisseling met een collega, op een bepaald moment gaat het niet snel genoeg of zoiets en direct managers in de CC.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat doen is een reden om het nog harder te negeren
Is bij mij ook wel eens voorgekomen, maar manager gaf antwoord dat die vent niet moest miepenquote:Op maandag 3 augustus 2026 10:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb het wel meegemaakt. Heb ik een normale mailwisseling met een collega, op een bepaald moment gaat het niet snel genoeg of zoiets en direct managers in de CC.
Daar kan ik niet zo goed tegen.
Kijk, dat is beter.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is bij mij ook wel eens voorgekomen, maar manager gaf antwoord dat die vent niet moest miepen
Mensen die niet snappen dat managers wat beter te doen hebben dan kleuterleider zijn. Alwaar de kleuter degene is die CC gebruikt.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kijk, dat is beter.
Die managers reageren nooit met zulke dingen dus het heeft verder geen effect, maar dat mensen dat doen vind ik niet tof.
Terwijl je wel met een @ in diezelfde mail gementioned wordtquote:Op maandag 3 augustus 2026 10:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen dat managers wat beter te doen hebben dan kleuterleider zijn. Alwaar de kleuter degene is die CC gebruikt.
Overigens geef ik nooit anwoord op mails waar ik in de CC sta. Want die mail is niet voor mij, anders hadden ze wel het "to" veld gebruikt.
De mail is niet voor Fogel, dus nee, item 3b krijgt geen antwoord. Mensen moeten met technologie om leren gaan (en met mijquote:Op maandag 3 augustus 2026 10:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Terwijl je wel met een @ in diezelfde mail gementioned wordt
"Verzoek aan @ Fogel of hij item 3b wil beantwoorden."
Nee, ik heb het altijd zelf gedaan dus kan ik nu ook welquote:Op maandag 3 augustus 2026 10:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
AI al gevraagd wat de beste bestelling is?
Voor zoveel personen chinees eten met 1 vegetarier...
Nou daar is ie al weerquote:
Ik heb weer niet geklikt.quote:
Nee, niet echtquote:
quote:
Gelukkig hebben we geen geur DTSquote:
omg.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daarom zit ik graag in de trein
Lekken snuiven?quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Absoluut. Vaak zelfs nog beter dan in de buurt van zo'n ingerookte medepassagier zitten die als een bar uit de jaren 90 ruikt zelfs zonder sigaret in hun mond.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mijn genot met andere mensen delen, sociaal he
nounou.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Absoluut. Vaak zelfs nog beter dan in de buurt van zo'n ingerookte medepassagier zitten die als een bar uit de jaren 90 ruikt zelfs zonder sigaret in hun mond.
Je deelt graagquote:Op maandag 3 augustus 2026 12:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bent je aan het werk Drakin?quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-08-2026 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |