Jaquote:
Jij kunt je koelen met drinkwater.quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:46 schreef kree het volgende:
lekker zweten. LOL. ik hoop zo dat het morgen wat koeler is ook voor als ik weer moet werken.
je zegt dat, maar oke de server farms van google etc doen dat gewoon.quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij kunt je koelen met drinkwater.
nee? laat me wel beetje uitlokken enzo. dat wel.quote:
en tijd voor fokquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo, de werklaptop dichtgeklapt.Koffie!
welkom in de hell die fok heet dan,. lol geloof niemand begrijpt mij meer ofzo en ik hun niet. hahahaquote:
Als FOK! voor jou een hel is , dan wordt het misschien tijd dat je even een pauze inlastquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:13 schreef kree het volgende:
[..]
welkom in de hell die fok heet dan,. lol geloof niemand begrijpt mij meer ofzo en ik hun niet. hahaha
Als het zo hell is kan ik wel zorgen dat je er even niet hoeft te komenquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:13 schreef kree het volgende:
[..]
welkom in de hell die fok heet dan,. lol geloof niemand begrijpt mij meer ofzo en ik hun niet. hahaha
haha neeeeee je kent me toch, tis bij wijze van spreken. en ook voor puzzie btw.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het zo hell is kan ik wel zorgen dat je er even niet hoeft te komen
Je bent hier, je moppert en zegt dat je een tijdje hier weg gaat. Dan kom je elders, daar is het ook niet, dan kom j ehier klagen over daar en zegt dat FOK! een hell isquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:19 schreef kree het volgende:
[..]
haha neeeeee je kent me toch, tis bij wijze van spreken. en ook voor puzzie btw.
maar oke ik volg ff paar dingen niet in topics. enz dat ligt niet aan mij.
ben een nomade.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent hier, je moppert en zegt dat je een tijdje hier weg gaat. Dan kom je elders, daar is het ook niet, dan kom j ehier klagen over daar en zegt dat FOK! een hell is
Bedoel er niks mee maar waar gaat dit precies over?quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:25 schreef kree het volgende:
was het idd niet eens met aantal topics. en zeg ik dan gewoon?
Dat mag toch? zolang netjes is en wat ik doe....
Oke echt thuis voelen in topic, mja weet nog niet,
Sometimes its better not knowingquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:29 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Bedoel er niks mee maar waar gaat dit precies over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |