klinkt goed, wmb ook openbaar mag dit hoor?quote:Op maandag 3 augustus 2026 01:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik wil geen dm gedoe, ik ga me er ook niet mee bemoeien. Dat mag je zelf regelen, ik ben naar zat meets geweest en het was altijd feest @:Homijn ik kan het ook
Het is wel leuk met mooi weer dus of snel of volgend jaar.quote:
nouja ik wil een poging doen, als nog met planning hier en wat ik heb. eind september is wss optie.quote:Op maandag 3 augustus 2026 01:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wel leuk met mooi weer dus of snel of volgend jaar.
ben je vrij morgen Hema?quote:Op maandag 3 augustus 2026 01:51 schreef hemarookworst het volgende:
Heb je abonnement op suno of heeft suno geen limieten ofzo?
ik heb per ongeluk jaar abo erop. vandaar dat ik ze wat meer kan makenquote:Op maandag 3 augustus 2026 01:51 schreef hemarookworst het volgende:
Heb je abonnement op suno of heeft suno geen limieten ofzo?
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-08-2026 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 augustus 2026 03:06 schreef marc0871 het volgende:
Ik moet ook even wat kwijtIk dacht 💩SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |