Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk![]()
naja voor iemand voor chat gtp gaat opzoeken, paling komt wel uit zoet en zout water. zoek de rest zelf maar op. heb zo ff geen zin in om ai op te zoeken.quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze paren en het grut gaat naar zoet/brak water (de glasaal)
Do what you love, love what you do!![]()
Zo is dat Kree, laat ze maar kletsen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:50 schreef kree het volgende:
[..]
naja voor iemand voor chat gtp gaat opzoeken, paling komt wel uit zoet en zout water. zoek de rest zelf maar op. heb zo ff geen zin in om ai op te zoeken.![]()
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat paling niet wordt gevangen in zee.quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat je niet perse aan zee hoeft te wonen om paling te willen eten. Ook niet aan de Saragossazee.quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat je niet perse aan zee hoeft te wonen om paling te willen eten. Ook niet aan de Saragossazee.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Nevermind.quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:50 schreef kree het volgende:
[..]
naja voor iemand voor chat gtp gaat opzoeken, paling komt wel uit zoet en zout water. zoek de rest zelf maar op. heb zo ff geen zin in om ai op te zoeken.Jij woont daar ik niet.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
tis toch heerlijk, en zeg maar uit de rook oven. een vette paling.
Gemaakt in brokstukjes waar het bij wijze van vet van de vis zichzelf nog afdruk[t.
Heerlijk die paling. op toostje of gewoon zo los. mjamjam.Do what you love, love what you do!![]()
Makreel niet, mijn moeder was er wel gek op. Had zelf liever een scholletje of lekkerbek. Of paling dus.quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:50 schreef kree het volgende:
zeg maar ik hou ervan. gerookte paling en makreel.![]()
ja dat is gebakken dan, ook fan van. maar ook deze gerookte hoor. Ik hou er wel van.quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Makreel niet, mijn moeder was er wel gek op. Had zelf liever een scholletje of lekkerbek. Of paling dus.Do what you love, love what you do!![]()
tis mss beetje smaak wel die je moet hebben. en is anders door heel NL hoe ze ervan denken.
Voor mij. naja mee opgegroeid. net als rauwe nieuwe haring enzo. Heerlijk
Ja maar die komen niet uit de Noordzee.quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:53 schreef kree het volgende:
Gemaakt in brokstukjes waar het bij wijze van vet van de vis zichzelf nog afdruk[t.
Heerlijk die paling. op toostje of gewoon zo los. mjamjam.
Als het maar vers is.quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:54 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is gebakken dan, ook fan van. maar ook deze gerookte hoor. Ik hou er wel van.![]()
![]()
Zeker weten, zo zacht als boter op de tongquote:Op zondag 2 augustus 2026 23:56 schreef kree het volgende:
tis mss beetje smaak wel die je moet hebben. en is anders door heel NL hoe ze ervan denken.
Voor mij. naja mee opgegroeid. net als rauwe nieuwe haring enzo. Heerlijk![]()
![]()
We haalde gerookte makreel van het strand in oliedrums gerookt en dan waren ze warm, dat mag allemaal niet meer.quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:53 schreef kree het volgende:
Heerlijk die paling. op toostje of gewoon zo los. mjamjam.Iedereen is een kutlultrut
quote:
idd. was wel beste.quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:59 schreef Soury het volgende:
[..]
We haalde gerookte makreel van het strand in oliedrums gerookt en dan waren ze warm, dat mag allemaal niet meer.Do what you love, love what you do!![]()
Geen vis eten, is slecht voor je.I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Ja super vers zo uit zee hop in de rook, zo lekker heb ik ze niet meer gegeten.quote:Iedereen is een kutlultrut
Voor mij in ieder geval. Allergiequote:
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
heerlijk iddquote:Op maandag 3 augustus 2026 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja super vers zo uit zee hop in de rook, zo lekker heb ik ze niet meer gegeten.Do what you love, love what you do!![]()
aha is ander verhaal, verder is vette vis volgens mij wel goed voor je.quote:
omega shit zooi enzo etcDo what you love, love what you do!![]()
Wat is het stofje in vis dan wat het veroorzaakt? Er zijn zoveel soorten vis.quote:Iedereen is een kutlultrut
Ja is gezond visvetten.quote:Op maandag 3 augustus 2026 00:08 schreef kree het volgende:
[..]
aha is ander verhaal, verder is vette vis volgens mij wel goed voor je.Iedereen is een kutlultrut
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
ja denk ik ook, maarja altijd kan iemand allergie erover hebben natuurlijk.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Geen idee, soms gaat het goed, soms niet. Ik wil het risico niet meer nemen. Zalm bv is echt 50/50. Soms best lekker, soms komt het er per direct weet uit, met geluk uit slechts een gat tegelijk...quote:Op maandag 3 augustus 2026 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is het stofje in vis dan wat het veroorzaakt? Er zijn zoveel soorten vis.I'm surrounded by morons!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
ja dat kan natuurlijkquote:Op maandag 3 augustus 2026 00:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee, soms gaat het goed, soms niet. Ik wil het risico niet meer nemen. Zalm bv is echt 50/50. Soms best lekker, soms komt het er per direct weet uit, met geluk uit slechts een gat tegelijk...
naja als je dat weet moet je het maar vermijden denk.
Ik bolk gewoon alle vis want ik heb geen zin inquote:Op maandag 3 augustus 2026 00:11 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat kan natuurlijk
naja als je dat weet moet je het maar vermijden denk.
ik ga er persoonlijk wel goed op altijd. en vindt t lekker ook
al mt al zal nog beter zijn vers als een burger van burger king.Do what you love, love what you do!![]()
portie kibbeling ook niet? tis bijna hetzelfde als je krijg bij Kentucky Fried enzo?????quote:Op maandag 3 augustus 2026 00:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik bolk gewoon alle vis want ik heb geen zin inDo what you love, love what you do!![]()
alleen beter wel als je bij viswinkel haalt. en iig veel minder gemanipuleerd.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ah ok heb ik met mosselen dar kan ik goed ziek van worden, maar dat is niet het geval als ik ze zelf maak. Zeker weet ik dan dat de (beetje)foute eruit zijn. Ik zou ze iig nooit meer bestellen. De een heeft er geen last van maar ik wel.quote:Op maandag 3 augustus 2026 00:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee, soms gaat het goed, soms niet. Ik wil het risico niet meer nemen. Zalm bv is echt 50/50. Soms best lekker, soms komt het er per direct weet uit, met geluk uit slechts een gat tegelijk...Iedereen is een kutlultrut
ik durf te zeggen. dat het veel beter en natuurlijker is iig bij viswinkel. als dat je haalt bij fast food met kip.quote:Do what you love, love what you do!![]()
zelf checken idd met mosselen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah ok heb ik met mosselen dar kan ik goed ziek van worden, maar dat is niet het geval als ik ze zelf maak. Zeker weet ik dan dat de (beetje)foute eruit zijn. Ik zou ze iig nooit meer bestellen. De een heeft er geen last van maar ik wel.. je weet hoe zo te zien.
kun je de foute er wel uit halen denk ?Do what you love, love what you do!![]()
mossele ben ik ook oke wel hoor mee? beetje ff wat uitjes en knoflook en is zo klaar.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
![]()
Ja daar zijn maniertjes voor. Maar de meeste mensen hebben geen last als ze maar iets te dood zijn ik wel.quote:Op maandag 3 augustus 2026 00:16 schreef kree het volgende:
[..]
zelf checken idd met mosselen.. je weet hoe zo te zien.
kun je de foute er wel uit halen denk ?Iedereen is een kutlultrut
![]()
ja check. dat is idd anders als allergisch voor. maar ik doelde ook meer op als ze dicht zijn of drijven etc die moet je eruit halen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daar zijn maniertjes voor. Maar de meeste mensen hebben geen last als ze maar iets te dood zijn ik wel.
Dat je nog moeite doet om punten te scoren.quote:Iedereen is een kutlultrut
mss gaat het daar niet iedereen om he?quote:Op maandag 3 augustus 2026 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat je nog moeite doet om punten te scoren.Do what you love, love what you do!![]()
Daarom maakte ik ze liever zelf dan dat ik ze buitenhuis eet.quote:Op maandag 3 augustus 2026 00:23 schreef kree het volgende:
[..]
ja check. dat is idd anders als allergisch voor. maar ik doelde ook meer op als ze dicht zijn of drijven etc die moet je eruit halen.Iedereen is een kutlultrut
Ze zegt toch niks ?quote:Op maandag 3 augustus 2026 00:24 schreef kree het volgende:
[..]
mss gaat het daar niet iedereen om he?Iedereen is een kutlultrut
verstandigquote:Op maandag 3 augustus 2026 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom maakte ik ze liever zelf dan dat ik ze buitenhuis eet.
moet wel zeggen zo een vette gerookte makreel. en dan niet eentje van supermarkt vacuüm.
Denk dat is voor iedereen goed, je wil niet weten joh. omega vet stoffen etc wat goed voor je is.
En met beetje mayo op wit getoast broodje....Do what you love, love what you do!![]()
Een verse met mayo is wel zonde hoor.quote:Op maandag 3 augustus 2026 00:27 schreef kree het volgende:
moet wel zeggen zo een vette gerookte makreel. en dan niet eentje van supermarkt vacuüm.
Denk dat is voor iedereen goed, je wil niet weten joh. omega vet stoffen etc wat goed voor je is.
En met beetje mayo op wit getoast broodje....
maja dat is smaak. maar oke vind het wel lekker met beetje mayo erbij.quote:Op maandag 3 augustus 2026 00:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Een verse met mayo is wel zonde hoor.
Het kan btw onwijs zonder ook.
heb nog meer dan eens gewoon een gerookte makreel maar ontleed en los op gegeten.
Tis kut beetje met graatjes oppassen, maar zelfs daarmee ben ik heel oke.Do what you love, love what you do!![]()
doen jullie wel eens? want je moet zelfs gerookte makreel uit de supermarkt nog beetje ontleden?Do what you love, love what you do!![]()
haring fileren is al helemaal next level. om te doen.
maarre ook die fan van.
Dat laat ik aan de haringman over.quote:Op maandag 3 augustus 2026 00:33 schreef kree het volgende:
haring fileren is al helemaal next level. om te doen.
maarre ook die fan van.
ik kreeg ze vroeger van werk. ingevroren nog in zoals gevangen.quote:
maar tis nog heel lastig die fileren enzo. LOL. het ziet er simpeler uit als je dat bij de visboer zo ziet als zelf doen.Do what you love, love what you do!![]()
haha het lukte mij. maar koste alleen 10X langers als visboer. tis techniekje die je ff moet weten zeg maar.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ja dat zal best maar laat maar, net als sardines die heb ik ooit op een boot gegeten in Portugal, zo uit de zee en zo op de gril. Zal de entourage wel geweest zijn zo fucking lekker. Die heb ik wel gehaald op de markt maar voor 2 euro extra mogen ze die visjes wel schoonmaken. Zelf doen heb ik geen zin inquote:Op maandag 3 augustus 2026 00:36 schreef kree het volgende:
[..]
haha het lukte mij. maar koste alleen 10X langers als visboer. tis techniekje die je ff moet weten zeg maar.Iedereen is een kutlultrut
sardientjes fileren ze niet he? tis met graat en al,. om zo zacht.quote:Op maandag 3 augustus 2026 00:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat zal best maar laat maar, net als sardines die heb ik ooit op een boot gegeten in Portugal, zo uit de zee en zo op de gril. Zal de entourage wel geweest zijn zo fucking lekker. Die heb ik wel gehaald op de markt maar voor 2 euro extra mogen ze die visjes wel schoonmaken. Zelf doen heb ik geen zin in
Ook fan van. maar is andere vis wel.
Ik eet het liefst zonder uiquote:Op maandag 3 augustus 2026 00:37 schreef kree het volgende:
Hollandse nieuwe met uitje. ik ben er fan vanUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
wel fan van. ik herinner me vroeger in Portugal die grill alweer hmmmmmmDo what you love, love what you do!![]()
kan is smaak. ik wil er wel altijd wel uitje bij, maar zonder ook oke mits vers.quote:
![]()
NeeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Niet fileren maar darmkanaal en weet ik veel eruit. Geen hele visjes voor mij, de graten zijn te verwaarlozen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 00:42 schreef kree het volgende:
[..]
sardientjes fileren ze niet he? tis met graat en al,. om zo zacht.
Ook fan van. maar is andere vis wel.Iedereen is een kutlultrut
![]()
Doeiquote:Iedereen is een kutlultrut
ik denk @drakin moet keertje met mij mee voor een origineel Hollandse nieuwe.
9I'm surrounded by morons!
![]()
Zoiets kun je dan geen meet noemen, maar moet een uitje hetenMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
uitje/meet hoe je het wil noemen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 00:53 schreef Homijn het volgende:
Zoiets kun je dan geen meet noemen, maar moet een uitje heten
ik ben ook nog steeds voor relax Katwijk meet enzo en zonder al gedoe. maar al met al het is me tot nu toe niet gelukt
Niemand snapt mijn woordgrappen
Ik welquote:Op maandag 3 augustus 2026 00:53 schreef Homijn het volgende:
Zoiets kun je dan geen meet noemen, maar moet een uitje hetenIedereen is een kutlultrut
![]()
Dit wilde je al vaker maar kwam nooit van de grond. Gaat het niet worden.quote:Iedereen is een kutlultrut
nou ik krijg het ook neit van de grond, maar komt omdat ik lomp ben in organiseren vooral.quote:Op maandag 3 augustus 2026 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit wilde je al vaker maar kwam nooit van de grond. Gaat het niet worden.Do what you love, love what you do!![]()
ik denk nog steeds kan wel..... maar heb iemand nodig ff die me helpt enzo. alleen luit het me niet, dat is duidelijk.Do what you love, love what you do!![]()
Ja maar als iemand anders het doet kom je ook niet.quote:Op maandag 3 augustus 2026 01:00 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik krijg het ook neit van de grond, maar komt omdat ik lomp ben in organiseren vooral.
ik heb locatie alles strandtent etc met uitzicht op zee wat me allemaal zou lukken.
Maar krijg dit gewoon niet voor elkaar. en jullie weten probeer dit al jaren.Do what you love, love what you do!![]()
nee jaa. dan heb je het over wat anders. en was reden voor ik niet kwam.quote:Op maandag 3 augustus 2026 01:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar als iemand anders het doet kom je ook niet.
Maar wil in Katwijk? naja wie helpt zeg maar ff via DM en mss kan plan maken dan.Do what you love, love what you do!![]()
was bijna heen gegaan daar nl/. maar t was heel kut om heen en terug te gaan wel. met ov.quote:Op maandag 3 augustus 2026 01:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar als iemand anders het doet kom je ook niet.Do what you love, love what you do!![]()
en vind jullie allemaal maar eng zo, lol niet hier, wel in het echt. dat is waarheid.Do what you love, love what you do!![]()
Nee ik wil geen dm gedoe, ik ga me er ook niet mee bemoeien. Dat mag je zelf regelen, ik ben naar zat meets geweest en het was altijd feest @Homijn ik kan het ookquote:Op maandag 3 augustus 2026 01:03 schreef kree het volgende:
[..]
nee jaa. dan heb je het over wat anders. en was reden voor ik niet kwam.
Maar wil in Katwijk? naja wie helpt zeg maar ff via DM en mss kan plan maken dan.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: