Ja daar zijn maniertjes voor. Maar de meeste mensen hebben geen last als ze maar iets te dood zijn ik wel.quote:Op maandag 3 augustus 2026 00:16 schreef kree het volgende:
[..]
zelf checken idd met mosselen.. je weet hoe zo te zien.
kun je de foute er wel uit halen denk ?
ja check. dat is idd anders als allergisch voor. maar ik doelde ook meer op als ze dicht zijn of drijven etc die moet je eruit halen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daar zijn maniertjes voor. Maar de meeste mensen hebben geen last als ze maar iets te dood zijn ik wel.
Dat je nog moeite doet om punten te scoren.quote:
mss gaat het daar niet iedereen om he?quote:Op maandag 3 augustus 2026 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat je nog moeite doet om punten te scoren.
Daarom maakte ik ze liever zelf dan dat ik ze buitenhuis eet.quote:Op maandag 3 augustus 2026 00:23 schreef kree het volgende:
[..]
ja check. dat is idd anders als allergisch voor. maar ik doelde ook meer op als ze dicht zijn of drijven etc die moet je eruit halen.
Ze zegt toch niks ?quote:Op maandag 3 augustus 2026 00:24 schreef kree het volgende:
[..]
mss gaat het daar niet iedereen om he?
verstandigquote:Op maandag 3 augustus 2026 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom maakte ik ze liever zelf dan dat ik ze buitenhuis eet.
Een verse met mayo is wel zonde hoor.quote:Op maandag 3 augustus 2026 00:27 schreef kree het volgende:
moet wel zeggen zo een vette gerookte makreel. en dan niet eentje van supermarkt vacuüm.
Denk dat is voor iedereen goed, je wil niet weten joh. omega vet stoffen etc wat goed voor je is.
En met beetje mayo op wit getoast broodje....
maja dat is smaak. maar oke vind het wel lekker met beetje mayo erbij.quote:Op maandag 3 augustus 2026 00:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Een verse met mayo is wel zonde hoor.
Dat laat ik aan de haringman over.quote:Op maandag 3 augustus 2026 00:33 schreef kree het volgende:
haring fileren is al helemaal next level. om te doen.
maarre ook die fan van.
ik kreeg ze vroeger van werk. ingevroren nog in zoals gevangen.quote:
haha het lukte mij. maar koste alleen 10X langers als visboer. tis techniekje die je ff moet weten zeg maar.quote:
Ja dat zal best maar laat maar, net als sardines die heb ik ooit op een boot gegeten in Portugal, zo uit de zee en zo op de gril. Zal de entourage wel geweest zijn zo fucking lekker. Die heb ik wel gehaald op de markt maar voor 2 euro extra mogen ze die visjes wel schoonmaken. Zelf doen heb ik geen zin inquote:Op maandag 3 augustus 2026 00:36 schreef kree het volgende:
[..]
haha het lukte mij. maar koste alleen 10X langers als visboer. tis techniekje die je ff moet weten zeg maar.
sardientjes fileren ze niet he? tis met graat en al,. om zo zacht.quote:Op maandag 3 augustus 2026 00:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat zal best maar laat maar, net als sardines die heb ik ooit op een boot gegeten in Portugal, zo uit de zee en zo op de gril. Zal de entourage wel geweest zijn zo fucking lekker. Die heb ik wel gehaald op de markt maar voor 2 euro extra mogen ze die visjes wel schoonmaken. Zelf doen heb ik geen zin in
Ik eet het liefst zonder uiquote:Op maandag 3 augustus 2026 00:37 schreef kree het volgende:
Hollandse nieuwe met uitje. ik ben er fan van
kan is smaak. ik wil er wel altijd wel uitje bij, maar zonder ook oke mits vers.quote:
Niet fileren maar darmkanaal en weet ik veel eruit. Geen hele visjes voor mij, de graten zijn te verwaarlozen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 00:42 schreef kree het volgende:
[..]
sardientjes fileren ze niet he? tis met graat en al,. om zo zacht.
Ook fan van. maar is andere vis wel.
Doeiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |