Of toch een schandknaapjequote:Op zondag 2 augustus 2026 21:25 schreef Swango het volgende:
Had hij een afgehakt paardenhoofd onder de lakens?
onvolwassen personenquote:Op maandag 3 augustus 2026 07:12 schreef Toine51 het volgende:
Allemaal de schuld van iemand anders, behalve van hemzelf..
Goh, waar kennen we dat van?
Hij vertegenwoordigt het deel van Nederland waarbij het altijd de schuld is van een anderquote:Op maandag 3 augustus 2026 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
En dit is dan een volksvertegenwoordiger. Prachtig. Echt.
Totdat iemand anders schuld heeft dan staan de neven op de stoepquote:Op maandag 3 augustus 2026 09:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij vertegenwoordigt het deel van Nederland waarbij het altijd de schuld is van een ander
Dat is de hoofdeigenschap van een niet nader te noemen RAL-kleur?quote:Op maandag 3 augustus 2026 07:12 schreef Toine51 het volgende:
Allemaal de schuld van iemand anders, behalve van hemzelf..
Goh, waar kennen we dat van?
is een plat geslagen mug tegen de muur ook goed?quote:Op zondag 2 augustus 2026 21:25 schreef Swango het volgende:
Had hij een afgehakt paardenhoofd onder de lakens?
Heuj, wat zegge gij nou?quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is de hoofdeigenschap van een niet nader te noemen RAL-kleur?
ik vind hem niet zielig, iemand een idee hoeveel geld hij krijgt per maand?quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:50 schreef Telefoonvork het volgende:
Tofik Dibi is zielig. Ziet iedereen dat niet? Hij is hier toch écht het slachtoffer.
Heel veel in ieder geval voor letterlijk niets doen. Over (linkse maffia) profiteurs gesproken..quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 03:46 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
ik vind hem niet zielig, iemand een idee hoeveel geld hij krijgt per maand?
Tofik mag van mij part in een vukaan gegooid worden.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:50 schreef Telefoonvork het volgende:
Tofik Dibi is zielig. Ziet iedereen dat niet? Hij is hier toch écht het slachtoffer.
Blijkbaar hebben een aantal mensen hier de sarcasme in dit bericht gemist.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:50 schreef Telefoonvork het volgende:
De vulkaan spuugt hem dan gewoon weer uit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 08:00 schreef HSG het volgende:
[..]
Tofik mag van mij part in een vukaan gegooid worden.
likt me een goed planquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 08:00 schreef HSG het volgende:
[..]
Tofik mag van mij part in een vukaan gegooid worden.
wel als je het netto loon al in de eerste week op maakt aan drugsquote:Op maandag 3 augustus 2026 09:32 schreef Cruzinats het volgende:
Nederland is absoluut geen land waar je makkelijk in de schulden raakt.
Ik vermoed dat hij verslaafd is aan iets.quote:Op woensdag 2 september 2026 16:58 schreef Pajanus het volgende:
Is het nou al duidelijk waarom deze meneer zoveel schulden heeft?
geeft hij te veel aan liefdadigheidsinstanties weg?
Wat een ontzettend onsympathieke opmerking ' dood gevonden zou willen worden? Er is geen andere plek dan Amsterdam. En natuurlijk sta ik hier ingeschreven, ik ga niet emigreren ofzo."'quote:Op woensdag 2 september 2026 21:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
dood gevonden zou willen worden? Er is geen andere plek dan Amsterdam. En natuurlijk sta ik hier ingeschreven, ik ga niet emigreren ofzo."
Eef Hoos.quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:38 schreef Fleischmeister het volgende:
Ik denk dat hij qua intimidatie e.d. in de war is met louche incassobureautjes. Gerechtsdeurwaarders zijn correctere lui, willen echt niet koste wat het kost beslag leggen als er een andere oplossing gevonden kan worden, en die komen die pas in beeld als je al best wat herinneringen hebt gemist, dus ik denk dat we hier een deel van het verhaal missen
Komen met hun decadente uitstraling even vertellen dat jij ook recht hebt op een mening als ze beweren dat je toch echt de opleggingskosten van het CBR moet betalenquote:Op zondag 2 augustus 2026 22:38 schreef Fleischmeister het volgende:
Ik denk dat hij qua intimidatie e.d. in de war is met louche incassobureautjes. Gerechtsdeurwaarders zijn correctere lui, willen echt niet koste wat het kost beslag leggen als er een andere oplossing gevonden kan worden, en die komen die pas in beeld als je al best wat herinneringen hebt gemist, dus ik denk dat we hier een deel van het verhaal missen
Hij heeft totaal iets van 1,5 miljoen binnengeharkt, eerst als kamerlid en later met lucratieve baantjes bij de gemeente Amsterdam.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 03:46 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ik vind hem niet zielig, iemand een idee hoeveel geld hij krijgt per maand?
En dat is allemaal op? Wat voor feestbeest is dat dan?quote:Op donderdag 3 september 2026 10:33 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Hij heeft totaal iets van 1,5 miljoen binnengeharkt, eerst als kamerlid en later met lucratieve baantjes bij de gemeente Amsterdam.
Coke is een dure hobbyquote:Op donderdag 3 september 2026 10:34 schreef Hathor het volgende:
En dat is allemaal op? Wat voor feestbeest is dat dan?
quote:De heerDibi (GroenLinks):
Als je niet betaalt, moet je op de blaren zitten en verdien je het om op te draaien voor de extra kosten; daaraan wil ik niets afdoen.
Vooropgesteld: iedereen moet gewoon zijn rekeningen netjes betalen. Wie niet betaalt en daar ook geen geldige reden voor heeft, loopt welbewust het risico dat crediteuren kosten maken om de vordering te incasseren.
Even spiegelen.quote:
Als de centen van Tofik op zijn, merken Jan G. en Jos L. dat ook direct aan hun slinkende inkomstenbron.quote:Op donderdag 3 september 2026 10:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
En dat is allemaal op? Wat voor feestbeest is dat dan?
Nu gaat het om hem zelf, dan gelden dat soort zaken niet.quote:
Het komt allemaal door de schuldenindustrie zegt ie, die verdienen aan hem en ook al zijn deurwaarders en zijn verhuurder met de boete op de huurvorderingquote:Op donderdag 3 september 2026 11:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nu gaat het om hem zelf, dan gelden dat soort zaken niet.
Sowieso is het zijn eigen schuld niet dat hij in de schulden zit, immers is het altijd een ander. Hij is marokkaan en politicus dus dan kan het gewoon niet zijn eigen schuld zijn
10 jaar geleden had ie een punt gehad.quote:Op donderdag 3 september 2026 13:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Het komt allemaal door de schuldenindustrie zegt ie, die verdienen aan hem en ook al zijn deurwaarders en zijn verhuurder met de boete op de huurvordering
Tofik ging altijd overal met de taxi naar toe want ja fietsen dat doet een echte dame niet
en met boodschappen lette hij nooit op de prijzen , dat past niet bij elitaire stadsbestuurders
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |