Ha, zoiets heb ik ook meegemaakt.quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:36 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dan komen ze nog goed weg. Ik heb nog wel eens meegemaakt dat ik door een vloek om een verkeerd geraakte bal, een vrije trap tegen kreeg.
"Mannen en vrouwen zijn gelijk. Veel vrouwen werken dan ook. Dat heeft wel nadelen: <nadelen>. Sommige vrouwen vinden het belangrijker om hun kinderen een veilige leefomgeving aan te bieden en doen daarom een stapje terug in hun carriere om fulltime voor de kinderen te gaan zorgen Dit biedt een aantal voordelen voor de kinderen: <voordelen>".quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:24 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De klassen voor meisjes voor het Moederland uiteraard.
Kinder, Kirche und Küche.quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:24 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De klassen voor meisjes voor het Moederland uiteraard.
Hahaha was dat in de biblebelt ofzo?quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:45 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ha, zoiets heb ik ook meegemaakt.
Iemand gaf me een opdoffer met de elleboog in mijn ribbenkast, ik riep GVD en kreeg de vrije trap tegen.
En ik voetbalde in een openbare competitie. Nou ja, zeg.
Die eerste zin ga je sowieso niet krijgen. Niet gelijk, wel gelijkwaardig. Wat ook zo is overigens.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:54 schreef Knipoogje het volgende:
Dat soort subtiliteiten zul je vast krijgen. Nudgen maar, richting de tradwives!
Uiteraard uitgaande van vrijwilligheid, wat is nou echt zo enorm verschrikkelijk aan een tradwife willen zijn?quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:54 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
"Mannen en vrouwen zijn gelijk. Veel vrouwen werken dan ook. Dat heeft wel nadelen: <nadelen>. Sommige vrouwen vinden het belangrijker om hun kinderen een veilige leefomgeving aan te bieden en doen daarom een stapje terug in hun carriere om fulltime voor de kinderen te gaan zorgen Dit biedt een aantal voordelen voor de kinderen: <voordelen>".
Dat soort subtiliteiten zul je vast krijgen. Nudgen maar, richting de tradwives!
Helemaal niks, als haar echtgenoot trouw is en ze naast kinderen opvoeden nog andere hobby's heeft. Anders last van het lege-nest syndroom en misschien een vent die haar ouder worden niet zo waardeert.quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard uitgaande van vrijwilligheid, wat is nou echt zo enorm verschrikkelijk aan een tradwife willen zijn?
Ik zeg vanzelfsprekend niet dat het zo hoort oid, maar als een vrouw nou zelf gelukkig kan worden van voor haar kinderen zorgen, waarom wordt dit altijd weggezet als echt totaal onwenselijk en eigenlijk zelfs verwerpelijk?
Hallo, AFAS Consultancy.quote:Op zondag 2 augustus 2026 21:00 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat maakt het nog meer akward![]()
Wij hadden er twee van een IT consult bedrijf, moet je naar dat geprevel kijken in stilte.
De tering wat een begrafenisondernemers waren dat (terwijl er 1 wel een volleerd kitesurfer was)
Zeer beslist niet.quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:42 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Hahaha was dat in de biblebelt ofzo?
Ik krijg in 1 keer zin om de serie 'Heimat' te gaan bekijken.quote:
Dat was inderdaad een schitterende serie!quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:58 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik krijg in 1 keer zin om de serie 'Heimat' te gaan bekijken.
Alleen duurt die zo lang.
Veel sterke vrouwen trouwens in die serie.
Heel goed.
Je bent gewoon 100 jaar te vroeg geborenquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:57 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Wat verlang ik terug naar die tijd.
Niet in het openbaar vloeken.
De Russen waren onze vrienden.
En vrouwen stonden in de keuken.
Ik vind dat iedereen dat zelf moet weten. Er wordt echter voorbij gegaan aan de rol van de man in het veilig opgroeien van zijn kinderen. Het is natuurlijk niet zo dat alleen de keuze van de vrouw bijdraagt aan de opvoeding. De man kan er ook voor kiezen om daar op gelijke wijze aan bij te dragen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard uitgaande van vrijwilligheid, wat is nou echt zo enorm verschrikkelijk aan een tradwife willen zijn?
Ik zeg vanzelfsprekend niet dat het zo hoort oid, maar als een vrouw nou zelf gelukkig kan worden van voor haar kinderen zorgen, waarom wordt dit altijd weggezet als echt totaal onwenselijk en eigenlijk zelfs verwerpelijk?
Woosj zegt mijn punt. Het gaat er niet om of het onwenselijk is of niet, het gaat er om dat ze kinderen eenzijdig zullen gaan voorlichten naar hun ideaalbeeld en hierop zullen sturen zonder balans.quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dank voor je empathie.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:55 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Je bent gewoon 100 jaar te vroeg geboren
Ik ben wel benieuwd waarom ze of all places voor freaking Almere hebben gekozen als locatie.quote:Op zondag 16 augustus 2026 13:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze zijn aan het flyeren:
[ afbeelding ]
Wat een flyer ….quote:Op zondag 16 augustus 2026 13:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze zijn aan het flyeren:
[ afbeelding ]
Simpele AI troep voor de simpele ziel.quote:Op zondag 16 augustus 2026 13:34 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Wat een flyer ….
Hier word ik altijd heel lacherig van ….
Mag zijn maar je zal je toch doodschamen met zo’n oubollig vod te lopen flyeren ….quote:Op zondag 16 augustus 2026 13:36 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Simpele AI troep voor de simpele ziel.
Mooi toch, is de circel weer rond.
Goedkope grond.quote:Op zondag 16 augustus 2026 13:25 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd waarom ze of all places voor freaking Almere hebben gekozen als locatie.
Daar wonen veel allochtonen dus zullen er ook wel veel autochtonen wonen die daar problemen mee hebben en hun kinderen dus lekker willen laten indoctrineren met xenofobbisch gereutel over een 'boreale samenleving'. En wie weet kunnen ze wel doorstromen naar de Tweede Kamer en dus lekker binnenharken.quote:Op zondag 16 augustus 2026 13:25 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd waarom ze of all places voor freaking Almere hebben gekozen als locatie.
Ik zou er eerder erg droevig van worden.quote:Op zondag 16 augustus 2026 13:34 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Wat een flyer ….
Hier word ik altijd heel lacherig van ….
Die hoeft een school niet zelf te betalenquote:
Qua ruimte (in de toekomst) is het wellicht een redelijke keuze, maar wel apart om het op een locatie te zetten waar de beoogde doelgroep waarschijnlijk in de minderheid is.quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:43 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Door zich in Almere Poort te vestigen kan je daar vrij goed een beetje mee ‘spelen’ omdat er een groot aantal woningen nog gebouwd moet worden.
Ach, enig opportunisme is FvD natuurlijk niet vreemd.quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Qua ruimte (in de toekomst) is het wellicht een redelijke keuze, maar wel apart om het op een locatie te zetten waar de beoogde doelgroep waarschijnlijk in de minderheid is.
Nee hoor. Dan wordt er vanuit de JFVD gewoon even wat meer verkracht om boreale kindjes op de wereld te zetten en Thierry pakt Lidewij een paar keer.quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:43 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Die hoeft een school niet zelf te betalen.
Waarom ze er met de eerste school voor gekozen hebben weet ik niet.
Maar voor deze is het niet helemaal onlogisch. Om voor bekostiging in aanmerking te komen moet een schoolbestuur een prognose aanleveren voor het voedingsgebied van de school. Door zich in Almere Poort te vestigen kan je daar vrij goed een beetje mee ‘spelen’ omdat er een groot aantal woningen nog gebouwd moet worden. Immers je kan dan goed betogen dat in die nieuwbouw een bepaald percentage komt te wonen die zich aan zullen melden bij de school, zonder dat je handtekeningen hebt onder verklaringen want die woningen en inwoners zijn er nog niet…
Maar goed, om de financiering te behouden, moet de school na vier jaar 139 leerlingen tellen en na acht jaar 277. Dat waarmaken gaat nog wel lastig worden…
Dit ziet er wel beter dan kinderen met hoofddoekjes op islamitische scholen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 13:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze zijn aan het flyeren:
[ afbeelding ]
Zeker, hier leren ze vrouwen te vernederenquote:Op zondag 16 augustus 2026 17:34 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dit ziet er wel beter dan kinderen met hoofddoekjes op islamitische scholen.
Dat moeten we nog gaan zien. Bij islamitische schooltjes is dat zeker zo ja, maar dan vinden degene die hier nu zo'n stennis over maken het niet problematisch want moslims zielig. Sowieso, kinderen met kopvodden laten rondlopen is ronduit verwerpelijk.quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zeker, hier leren ze vrouwen te vernederen
Vrouwen dronken voeren en misbruiken ookquote:Op zondag 16 augustus 2026 17:50 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat moeten we nog gaan zien. Bij islamitische schooltjes is dat zeker zo ja, maar dan vinden degene die hier nu zo'n stennis over maken het niet problematisch want moslims zielig. Sowieso, kinderen met kopvodden laten rondlopen is ronduit verwerpelijk.
Niet als het voor het grotere doel is: veel blanke boreale kindjes maken.quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Vrouwen dronken voeren en misbruiken ook
Wat is jouw mening over de verplichte schooluniformen bij deze school?quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:50 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat moeten we nog gaan zien. Bij islamitische schooltjes is dat zeker zo ja, maar dan vinden degene die hier nu zo'n stennis over maken het niet problematisch want moslims zielig. Sowieso, kinderen met kopvodden laten rondlopen is ronduit verwerpelijk.
Met natuurlijk de rode armband met het FvD logo of de uil van Minerva.quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:05 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over de verplichte schooluniformen bij deze school?
Hier zit ook de crux.quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:50 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Maar dat is kultur. Jullie kaaskoppen hebben dat niet, althans geen positievequote:Op zondag 16 augustus 2026 17:50 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Oh, wat mij betreft kunnen we prima zonder bijzonder onderwijs.quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hier zit ook de crux.
Wat mij betreft zijn die FvD scholen een probleem, ik ben er geen voorstander van dat politieke partijen hun eigen scholen oprichten, helemaal niet radicale partijen zoals FvD, die op talloze vlakken een nogal bedenkelijk wereldbeeld omarmen.
De tegelijkertijd is de ophef komen vanuit de contreien waar men meer dan bereid is om de indoctrinatie van van andere groepen kinderen op ideologisch georiënteerde scholen goed te praten, niet zo serieus te nemen.
Jammeren over een FvD-school, jammeren over een Christelijke school op de biblebelt, maar muisstil over de nieuwe basisschool Al Andalusia, waar kinderen wordt geleerd dat de Sharia het 'ultieme rechtssysteem' is en dat bij dieven de handen er af moet worden gehakt.
Even als advocaat van de duivel: een beetje provoceren zijn ze bij FvD ook niet vies van. Zouden ze niet juist daarom in Almere starten, waar bovengemiddeld veel mensen met migratie-achtergrond wonen? Dat in de eerste week de school al beklad is bijvoorbeeld is een goede headline.quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Qua ruimte (in de toekomst) is het wellicht een redelijke keuze, maar wel apart om het op een locatie te zetten waar de beoogde doelgroep waarschijnlijk in de minderheid is.
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
veel blanke boreale kindjes maken.
En vreemd genoeg zijn de figuren met de grootste bek over FVD scholen muisstil als het gaat om onderwijs gestoeld op de religie van de haat.quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:50 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Van mij hoeven de islamitische scholen ook nietquote:Op zondag 16 augustus 2026 20:53 schreef quo_ het volgende:
[..]
En vreemd genoeg zijn de figuren met de grootste bek over FVD scholen muisstil als het gaat om onderwijs gestoeld op de religie van de haat.
De Hitlerjugend had meer discipline. Daar moeten ze op die school nog even aan werken zo te zienquote:Plein van Forum-school ligt er op eerste dag verlaten bij: slechts vier kinderen komen opdagen
Dat kan alquote:Op zondag 16 augustus 2026 21:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Van mij hoeven de islamitische scholen ook niet
Ik ben voor openbare scholen
Waar iedereen los van religie of politieke voorkeur naar toe kan
Daarom per direct een nieuw dagprogramma:quote:Op maandag 17 augustus 2026 15:51 schreef Haags het volgende:
[..]
De Hitlerjugend had meer discipline. Daar moeten ze op die school nog even aan werken zo te zien
Klopt, laatst had één voetbalploeg in Nederland problemen met supporters. Ergo alle voetbalploegen moetne weg.quote:Op maandag 17 augustus 2026 16:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat weet ik
Dat zou genoeg moeten zijn
Weg moet scholen op geloofs en politieke overtuiging
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |