Nou, jij inmiddels niet meer.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:16 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Het zijn rare mensen die zich achterlijk gedragen. Dat klopt. Mijn onherziene mening. Snap jij nog wel waar dit over gaat?
Dat doet er voor mijn vragen weinig toe.quote:
Zeker, ik reserveer alvast een plekje in de zandbak. Maar laat die bejaarde in mij nou net nul behoefte hebben om zich als een complete dwaas te gedragen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:47 schreef dop het volgende:
Durf je wel het kind in jezelf de ruimte te geven en eens uit de band te springen?
Ik vond, ik vind en zal altijd vinden dat The Pride een exponent is van de decadente Westerse cultuur waar rare mensen op afkomen die rare dingen doen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, jij inmiddels niet meer.
Want je zei heel wat anders.
Maar blij dat nu de aap uit de mouw komt.
Ja, nu ben je tenminste eerlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 04:46 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Ik vond, ik vind en zal altijd vinden dat The Pride een exponent is van de decadente Westerse cultuur waar rare mensen op afkomen die rare dingen doen.
Dat is mijn in beton gegoten mening en daar zal je het mee moeten doen. Veel plezier volgend jaar met het rondvaren in de Amsterdamse grachten in alleen een peniskoker, heupwiegend voor een uitzinnige massa.
Ik ben altijd eerlijk, een leugentje om bestwil daargelaten. Jij daarentegen flest de boel op het moment dat jouw woorden op mijn beeldscherm staat.quote:
Ja, dan ga je natrappen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 07:22 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Ik ben altijd eerlijk, een leugentje om bestwil daargelaten. Jij daarentegen flest de boel op het moment dat jouw woorden op mijn beeldscherm staat.
Ik trap nooit na, ik corrigeer en sensibiliseer.quote:
Toch denkt God, namelijk in de verbeelding van de aardse sterveling die snakt naar hoop, troost en zekerheid.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:50 schreef rival het volgende:
NIET.
God bestaat niet en denkt dus niet.
Daar staat toch echt dat de sterveling denkt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:56 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Toch denkt God, namelijk in de verbeelding van de aardse sterveling die snakt naar hoop, troost en zekerheid.
Verwacht geen logica...quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:58 schreef rival het volgende:
[..]
Daar staat toch echt dat de sterveling denkt.
Mijn beste vriend, spreek voor jezelf. Mijn heteroseksualiteit is zo hard als beton, ik krijg al keuzestress van een regenboogvlag!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:20 schreef Wantie het volgende:
."niemand is 100% hetero"
Bekijk deze YouTube-video
Je houdt van hardquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:19 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Mijn beste vriend, spreek voor jezelf. Mijn heteroseksualiteit is zo hard als beton, ik krijg al keuzestress van een regenboogvlag!
Natuurlijk. Maar niet van achteren bij mij.quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:50 schreef rival het volgende:
NIET.
God bestaat niet en denkt dus niet.
Ah, tops zijn erg gewild.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:25 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar niet van achteren bij mij.
Morgen de laatste dag van de World Pride in onze zondige en immorele hoofdstad. Hopelijk houden ze het netjes.quote:
Je houdt het wel goed bij voor iemand die er niets van moet hebben.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 13:15 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Morgen de laatste dag van de World Pride in onze zondige en immorele hoofdstad. Hopelijk houden ze het netjes.
Ik werd ermee lastig gevallen in mijn huiskamer door een aankondiging van de NPO op TV.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 13:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je houdt het wel goed bij voor iemand die er niets van moet hebben.
Waarom mag andersom dan wel?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:06 schreef Pixelman het volgende:
Freakshows mogen van mij maar uitsluitend in besloten, exclusieve kring. Nette en eerzame burgers zoals ik zouden in de openbaarheid niet lastig gevallen mogen worden met zich vreemd en onfatsoenlijk gedragende medeburgers.
Wat bedoel je met "andersom"? Nette en eerzame burgers die een moreel hoogstaande manifestatie houden? Daar is niks mis mee.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom mag andersom dan wel?
Dat klinkt als met twee maten meten.
2 maten dusquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:34 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "andersom"? Nette en eerzame burgers die een moreel hoogstaande manifestatie houden? Daar is niks mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |